Gå til innhold

Trenger litt trøst!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Få det gjort før du blir gravid!!

Har operert ut 2 visdomstenner og trukket 1, og tannlegeskrekken forsvant i samme slengen. ;)

Det går så bra så, ikke farlig i det hele tatt, ikke vondt heller, bare litt guffent etterpå.

Skrevet

Har operert ut 2 visdomstenner og trukket 1, og tannlegeskrekken forsvant i samme slengen. ;)

Det går så bra så, ikke farlig i det hele tatt, ikke vondt heller, bare litt guffent etterpå.

Levde forøvrig på mcdonalds-milkshake, tomatsuppe (uten makaroni!!! de er ekle å få nedi tomrommet...) og yoghurt i flere dager etter alle 3 gangene. Det går bra det og. :)

Skrevet

Stakkars deg da... : (

Valium er tingen vettu! Da slapper du av og angsten siger ut av kroppen din.. Mmmmmmm *mimrer om den gangen jeg tok nyrebiopsi*

Dumme doktoren kom med tilbud om valium ETTER nyrebiopsien min, han :-(

Skrevet

Lystgass, cecily, lystgass:)

Huff, jeg føler med deg, noe alvorlig... har selv tenner som verker og som er en plage... men tannlege? neitakk:)

*Hytter med fingeren, og sender Mistera avgårde til første og beste tannlege*

Skrevet

Kanskje jeg skulle fått time før jul da?

En kan kanskje ikke operere om en er gravid? Men nå vet jeg ikke om det klaffer denne måneden heller da.

Skrevet

*Hytter med fingeren, og sender Mistera avgårde til første og beste tannlege*

hmmm... det er nok ikke såå enkelt nei.... *sparker villt og uhemmet med armer og bein*

Skrevet

hmmm... det er nok ikke såå enkelt nei.... *sparker villt og uhemmet med armer og bein*

Lystgass, Mistera, jeg har litt deilig lystgass til deg.

Hehe, right back at ya.

c",)

Skrevet

Jeg velger å tro at det går til helvete.

Da kan du bare bli positivt overrasket :-)

Skrevet

Kanskje jeg skulle fått time før jul da?

En kan kanskje ikke operere om en er gravid? Men nå vet jeg ikke om det klaffer denne måneden heller da.

Da utsetter de nok operasjonen til etter du har fått babyen dersom det ikke er full krise.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...