Gjest Spyr snart.......er så sint Skrevet 6. desember 2004 Skrevet 6. desember 2004 Hei alle sammen. Har et lite problem her. Jeg er så irritert at det gjør fysisk vondt. Det er så yrettferdig hvordan ting gjøres her jeg jobber. Vi jobber i skift og vi er en del vikarer som jobber her, det som er problemet er at noen har det beste skiftene hele tiden mens noen (deriblandt meg) jobber nesten bare dårlige skift. Ellers er en hel mass annet som blir urettferdig delt. Dette gjør at det er pyton og sitte på arbeid og jeg er så sint at jeg har bare lyst til å dra min vei og aldri komme tilbake. Jeg vet jeg skulle tatt dette opp med sjefen men er red det vil påvirke arbeitet i negativ forstand. Er det noen som har et godt råd? 0 Siter
Goliath Skrevet 6. desember 2004 Skrevet 6. desember 2004 Uten at du tar det opp med sjefen din, så vil det neppe endre seg. Jeg foreslår at du tar det opp ved en passende anledning, og at du da legger det frem så objektivt som mulig - gjerne med noen konkrete eksempler som viser hvor urettferdig du mener det er. 0 Siter
fresja Skrevet 6. desember 2004 Skrevet 6. desember 2004 Kanskje noen må jobbe visse tider i døgnet, f.eks. p.g.a. små barn. 0 Siter
petter smart Skrevet 6. desember 2004 Skrevet 6. desember 2004 Kanskje noen må jobbe visse tider i døgnet, f.eks. p.g.a. små barn. Skal en straffes fordi en ikke har barn? 0 Siter
Mistera Skrevet 6. desember 2004 Skrevet 6. desember 2004 Si til sjefen din at du har behov for rotasjon i jobben, slik at arbeidet blir likt fordelt, dette er en fordel både for deg og de andre som jobber der! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.