Gå til innhold

Muslimers fravær i fakkeltoget

Anbefalte innlegg

ShitDiddelyDo

Ja, selvsagt var det langt mer "uhyggelig" enn BootBoyz opptog mot jødene...

[ironi]

Ja, det er virkelig skummelt når 50 tapere, så få at de må hente forsterkninger fra Sverige for å nærme seg mer enn 10 i antall, marsjerer taktfast nedover en gate og hyller en død fyr de fleste ikke vet noe om siden de skulka historietimene på skolen, før de blir kjeppjaget av en gjeng blitzere og gråtende må søke ly i bilene til onkel politi.

Fortsetter under...

• Svar 112
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sør

54

• ShitDiddelyDo

13

• Grip

4

• Dorthe

4

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

ShitDiddelyDo

Hvis du tror at det "hjelper" å beskylde en uskyldig gruppe (og forlange at de tar avstand fra noe de overhodet ikke er ansvarlig for) så er det du som lever i en eventyrverden.

Slik "gruppetenkning" er ytterst farlig - og du kan ikke benekte at å holde muslimer kollektivt ansvarlige er akkurat samme prinsipp som da jødene ble holdt kollektivt ansvarlige i 1930 årene.

Med vennlig hilsen

Vel, jeg forholdet meg i det minste til virkeligheten, og i min verden, den jeg ser rundt meg, gjengitt i media hver dag, begynner muslimene å bli en relativt hatet gruppe.

Man skal være blind for å se noe annet.

Det er opp til dem å forsøke å fjerne inntrykket mange sitter med, for det er ingen som vil gjøre det for dem, og det skjer ikke når lederfigurene deres nekter å ta avstand fra drap på tv, og deres åndelige ledere nærmest boikotter en demonstrasjon mot terror.

Det er de som taper på det, men etter hvert slår det tilbake på oss ved at Kahn, Grip, Morsk og co., får rett.

For det skapes avstander. Ingen tvil om det. Og det er deres egen feil.

Akkurat som muslimske terrorister utgjør en forsvinnende liten del av verdens 1,2 milliarder muslimer, og av Norges muslimer.

Selvmål fra deg. Igjen.

Feil. Selv om du bare er EN gal mann i en nasjon av stort sett fornuftige mennesker er det likevel viktig å ta avstand fra deg.

Ja, det er virkelig skummelt når 50 tapere, så få at de må hente forsterkninger fra Sverige for å nærme seg mer enn 10 i antall, marsjerer taktfast nedover en gate og hyller en død fyr de fleste ikke vet noe om siden de skulka historietimene på skolen, før de blir kjeppjaget av en gjeng blitzere og gråtende må søke ly i bilene til onkel politi.

Men hvorfor går ikke du i tog for å ta avstand fra disse, siden du forventer at muslimer skal ta avstand fra noen som de sikkert har like lite felles med som du har med BootBoyz?

Du forventer noe helt annet av muslimer enn det du forventer av deg selv.

Med vennlig hilsen

Vel, jeg forholdet meg i det minste til virkeligheten, og i min verden, den jeg ser rundt meg, gjengitt i media hver dag, begynner muslimene å bli en relativt hatet gruppe.

Det er opp til dem å forsøke å fjerne inntrykket mange sitter med, for det er ingen som vil gjøre det for dem, og det skjer ikke når lederfigurene deres nekter å ta avstand fra drap på tv, og deres åndelige ledere nærmest boikotter en demonstrasjon mot terror.

Det er de som taper på det, men etter hvert slår det tilbake på oss ved at Kahn, Grip, Morsk og co., får rett.

Saken er vel heller at Kahn, Grip, Morsk og co har hatt rett hele tiden, men at noen er tregere enn andre i oppfattelsen, og atter andre ikke har noen oppfattelse.

Annonse

Du skriver: "Og det er deres egen feil."

Hvordan kan det være "deres feil" at Morsk, Kahn, Grip og resten av den Brune Bermen beskylder dem for noe?

Det er jo akkurat parallelt med det som skjedde i Tyskland for 70 år siden. Media og nazistene hausset opp jødehatet. Var det også jødenes feil?

Med vennlig hilsen

Saken er vel heller at Kahn, Grip, Morsk og co har hatt rett hele tiden, men at noen er tregere enn andre i oppfattelsen, og atter andre ikke har noen oppfattelse.

Nei, deres "ideologiske forfedre" hadde ikke rett i deres jødehat på 1930-tallet, og du har ikke rett i din antisemittisme nå.

Hvordan kan det være "deres feil" at Morsk, Kahn, Grip og resten av den Brune Bermen beskylder dem for noe?

Det er jo akkurat parallelt med det som skjedde i Tyskland for 70 år siden. Media og nazistene hausset opp jødehatet. Var det også jødenes feil?

Med vennlig hilsen

Den enste som hauser opp "fremmedhatet" i Norge i dag er muslimene selv ved deres råtne talsmenn, vanvittige boikott av lørdagens demontrasjon akkompanert av slike latterlige fjols fra den røde horde som deg.

ShitDiddelyDo

Men hvorfor går ikke du i tog for å ta avstand fra disse, siden du forventer at muslimer skal ta avstand fra noen som de sikkert har like lite felles med som du har med BootBoyz?

Du forventer noe helt annet av muslimer enn det du forventer av deg selv.

Med vennlig hilsen

Det var tog mot nynazisme når Benjamin ble drept.

Hvor mange var det ikke da som stilte opp selv om de ikke hadde noe med drapet å gjøre?

Nei, deres "ideologiske forfedre" hadde ikke rett i deres jødehat på 1930-tallet, og du har ikke rett i din antisemittisme nå.

Du som sammenligner de som sprenger armer og bein av jødsiek småbarn i 2004 med hjemmefronen i Norge er den siste i verden som bør anklage andre for antisemittisme.

Du har tatt det dårligste fra både brun og rød ideologi, kokt det sammen, og gjort det til ditt eget.

Annonse

ShitDiddelyDo

Med vennlig hilsen

Hvis noen beskylder meg for noe vil jeg forsvare meg mot dem. Det er selvsagt min rett å tie og heller si "ingen kommentar", hvis jeg i det hele tatt gidder å si noe som helst.

Den samme retten har selvsagt muslimene.

Men de taper på det fordi "ingen kommentar" ofte betyr at deres svar er noe vi ikke vil høre.

I og med at jødene ikke støttet drap, sprengte bygninger i lufta, seg selv i lufta, skremte en hel verden med terror, så ser jeg ikke helt sammenligningen.

Det var tog mot nynazisme når Benjamin ble drept.

Hvor mange var det ikke da som stilte opp selv om de ikke hadde noe med drapet å gjøre?

Ikke mange (som en prosentandel), hvis du tenker på at "utvalget" var 4 500 000 personer. Med tanke på at det kun 1,5% av befolkningen som er muslimer, så skal det ikke mange til før man kommer til samme prosentandel.

Med vennlig hilsen

Du som sammenligner de som sprenger armer og bein av jødsiek småbarn i 2004 med hjemmefronen i Norge er den siste i verden som bør anklage andre for antisemittisme.

Du har tatt det dårligste fra både brun og rød ideologi, kokt det sammen, og gjort det til ditt eget.

Men mens jeg tar avstand fra de som synker ned på Israels nivå, så hyller du dem.

Ikke mange (som en prosentandel), hvis du tenker på at "utvalget" var 4 500 000 personer. Med tanke på at det kun 1,5% av befolkningen som er muslimer, så skal det ikke mange til før man kommer til samme prosentandel.

Med vennlig hilsen

Tullkuk! Selv DU vet at prosenandelen muslimer i OSLO hvor demonstrasjonene var, er langt høyere enn 1,4, da de fleste er samlet der.

Igjen prøver du å manipulere sannheten ved hjelp av fiktive tall. Det er ikke første gang.

Desto mer for jævlig skremmende blir det jo å tenke på at de greide samle bortimot 5000 for ti år siden, på et tidspunkt hvor andelen muslimer var langt lavere, for å mot ytringsfriheten og FOR drap på en forfatter.

Hvis noen beskylder meg for noe vil jeg forsvare meg mot dem. Det er selvsagt min rett å tie og heller si "ingen kommentar", hvis jeg i det hele tatt gidder å si noe som helst.

Den samme retten har selvsagt muslimene.

Men de taper på det fordi "ingen kommentar" ofte betyr at deres svar er noe vi ikke vil høre.

I og med at jødene ikke støttet drap, sprengte bygninger i lufta, seg selv i lufta, skremte en hel verden med terror, så ser jeg ikke helt sammenligningen.

Sammenligningen er at det sikkert var en eller annen individuell jøde som faktisk gjorde noe av det jødene generelt ble anklaget for, akkurat som det finnes individuelle muslimer som gjør det muslimene generelt blir anklaget for.

Akkurat som jødene ikke hadde noen grunn til å bruke tid på å renvaske seg (som om nazistene lyttet) så er det bortkastet for muslimene å "ta avstand", fordi Morsk, Grip, Kahn og andre vil fortsette å hyle uansett hvilken botsøvelse muslimene gjorde.

Med vennlig hilsen

Men mens jeg tar avstand fra de som synker ned på Israels nivå, så hyller du dem.

Mens jeg tar avstand fra all terror er du opptatt av å sammenligne dem som utfører den med hjemmefronten.

Sorry, og synd for deg, men det har nok de fleste lest.

ShitDiddelyDo

Med vennlig hilsen

Hehe, jeg har ikke sett makan til desperat kaving.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...