Gå til innhold

Muslimers fravær i fakkeltoget

Anbefalte innlegg

I hvilket tillfelle så mener du vel også at BootBoyz også har "meget bred støtte", og at det derfor er et stort behov for å ta avstand fra slikt?

Jeg har ikke registert at noen har valgt lederen for Boot-Boys til formann for alle kristne i Norge. Har du?

Hvis ikke, prøv og bevar et minimum av saklighet.

Fortsetter under...

• Svar 112
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sør

54

• ShitDiddelyDo

13

• Grip

4

• Dorthe

4

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

La oss nå heller få høre om du tar avstand fra Israels statsterrorisme (i de ulovlig okkuperte landområdene) mot sivile palestinere.

Selvsagt tar jeg avstand fra terrorisme.

Du trenger som sagt ikke svare på det samme, da dine holdninger til drap på jødiske skolebarn er så avskyelige at de ikke bør repeteres.

LOL

Det er ikke mer enne i drøy uke siden jeg måtte gå flere runder med deg i ordbøkene i en annen diskusjon, i et håpløst førsøk på å oppklare dine misforståelser av det norske språk.

Vel, vel. jeg kan godt være lærer for deg i dag også:

Fra ordboka: muhamed|a´ner el. muhammed~ m2 tilhenger av den religionen som den arabiske profeten Muhammed grunnla, muslim .

-----------------------

Skjønner du nå hvorfor, lilldutt? eller må jeg gi deg laveste karakter i dag også?

*ler*

Og hvorfor ikke bruke muslim, som resten av befolkningen bruker?

Den forrige personen som brukte "muhammedaner" var en dansk politikere som forfektet å sende "muhammedanske piger" til Argentina som slaver.

Han har nok samme forhold til virkeligheten som du lider av.

Å være skeptisk til noen man tror forfekter en farlig religion, er i stand til å sprenge både seg selv og andre i lufta, samt går og venter på å å bli mange nok til å ta over landet her, er ikke noe som bare fryktes av de du kaller for "den brune berme".

Og når talsmennene til de det gjelder, altså imanene og deres åndelige ledere, ikke engang gidder å ta seg bryet med å fortelle oss at de faktisk ikke er så ille som flere og flere tror, så skaper de store problemer for seg selv.

Jeg aner ikke hvor forfatteren av artikkelen i hovedinnlegget står politisk, men han har noen gode poenger.

Tenk hvor mange hundretusenvis av mennesker som er blitt smittet med HIV/AIDS fordi den katolske kirke ikke vil at folk skal bruke kondom. (Langt flere enn "muslimsk" terrorisme.)

Skal vi "korsfeste" alle kristne, pga dette? Forlange at de går i tog? Ihvertfall katolikkene...

Ser du forskjellsbehandlingen? Hvis vi skulle forvente slik "avstandstaking" av alle, så måtte du og jeg ut og marsjere for det andre "hvite" eller "europeere" osv. fant på.

Med vennlig hilsen

Så du mener at tråden handlet om en marsj mot Rushdie, men ikke en marsj for Hermansen?

Jeg tror du fint greier lese selv hva som er topic for denne tråden.

Marsjen etter drapet mot Hermansen beviser ALT du er motstander av, nemlig at det er fullt mulig å engasjere seg i mot noe, uten å selv være medskyldig.

Jaha, så nå er altså muhammedaner det neste ord du skal drive ditt eget private korstog mot?

LOL, lykke til. Start gjerne en egen tråd om emnet.

Det er interessant å se at du ikke evner å svare på hvorfor du bruker ordet "muhammedaner" istedet for muslim.

Annonse

*ler*

Og hvorfor ikke bruke muslim, som resten av befolkningen bruker?

Den forrige personen som brukte "muhammedaner" var en dansk politikere som forfektet å sende "muhammedanske piger" til Argentina som slaver.

Han har nok samme forhold til virkeligheten som du lider av.

SPAM

Jeg tror du fint greier lese selv hva som er topic for denne tråden.

Marsjen etter drapet mot Hermansen beviser ALT du er motstander av, nemlig at det er fullt mulig å engasjere seg i mot noe, uten å selv være medskyldig.

Så alle som ikke gikk i marsjen for Benjamin Hermansen er altså medskyldig?

Eller hva er det du har rotet deg bort i nå?

Det er interessant å se at du ikke evner å svare på hvorfor du bruker ordet "muhammedaner" istedet for muslim.

Kanskje fordi noen har et litt større vokabular, med flere synonymer enn hva det er plass til i din hønsehjerne.

Skal vi ta det igjen: I følge ordboka: Fra ordboka: muhamed|a´ner el. muhammed~ m2 tilhenger av den religionen som den arabiske profeten Muhammed grunnla, muslim .

ShitDiddelyDo

Tenk hvor mange hundretusenvis av mennesker som er blitt smittet med HIV/AIDS fordi den katolske kirke ikke vil at folk skal bruke kondom. (Langt flere enn "muslimsk" terrorisme.)

Skal vi "korsfeste" alle kristne, pga dette? Forlange at de går i tog? Ihvertfall katolikkene...

Ser du forskjellsbehandlingen? Hvis vi skulle forvente slik "avstandstaking" av alle, så måtte du og jeg ut og marsjere for det andre "hvite" eller "europeere" osv. fant på.

Med vennlig hilsen

Nei, men vi kan gjerne korsfeste de gærne gutta i Roma som forfekter disse meningene, og også de som følger dem.

På samme måte er jeg ufattelig skeptisk til Iman-gærningene, samt de som følger dem.

Det skumle er jo at det virker som om det er svært mange som følger disse fanatikerne.

La oss nå heller få høre om du tar avstand fra Israels statsterrorisme (i de ulovlig okkuperte landområdene) mot sivile palestinere.

Denne tråden ble jo litt for lang til at man kunne få med seg det hele, men et blikk på sørs innlegg viser at det nok en gang er snakk om Israel, når tråden egentlig handlet om muslimsk fravær i fakkeltoget.

Sør er så til de grader opptatt av Israels undergang, at ikke engang et sølle fakkeltog i Norge unngår å bli vridd i denne retning.

Jeg har ikke registert at noen har valgt lederen for Boot-Boys til formann for alle kristne i Norge. Har du?

Hvis ikke, prøv og bevar et minimum av saklighet.

Neida, men de påberoper seg å representere "nordmenn" og nasjonalisme.

Ergo påstår de at de snakker for deg. Jeg kan dog ikke se at du har gått i tog for å ta avstand fra dem.

Men det var sikkert en glipp, eller?

Nei, men vi kan gjerne korsfeste de gærne gutta i Roma som forfekter disse meningene, og også de som følger dem.

På samme måte er jeg ufattelig skeptisk til Iman-gærningene, samt de som følger dem.

Det skumle er jo at det virker som om det er svært mange som følger disse fanatikerne.

Hei,

Men det er da en god del katolikker i Norge, uten at man forlanger at de skal ta avstand fra Paven... Ikke bare det, Pollestad er da jevnlig i radioen.

Jeg er JÆVLIG skeptisk (for å si det pent) til fundamentalister (muslimer, kristne, hinduer, osv.), men jeg tror ikke jeg kommer noen vei ved å tvinge katolikker til å gå i tog for å ta avstand fra Paven.

Med vennlig hilsen

Annonse

Ikke mange (som en prosentandel), hvis du tenker på at "utvalget" var 4 500 000 personer. Med tanke på at det kun 1,5% av befolkningen som er muslimer, så skal det ikke mange til før man kommer til samme prosentandel.

Med vennlig hilsen

Andelen av muslimer i Oslo er nok mye høyere enn 1,5%, det er vel nærmere 10%.

Kanskje fordi noen har et litt større vokabular, med flere synonymer enn hva det er plass til i din hønsehjerne.

Skal vi ta det igjen: I følge ordboka: Fra ordboka: muhamed|a´ner el. muhammed~ m2 tilhenger av den religionen som den arabiske profeten Muhammed grunnla, muslim .

*ler*

Da foreslår jeg at du først behersker de vanlige ordene, før du gir deg ut på synonymbruk.

Så alle som ikke gikk i marsjen for Benjamin Hermansen er altså medskyldig?

Eller hva er det du har rotet deg bort i nå?

Full på en mandag? eller hva er det for noe rør du holder på med nå?

Du skriver jo selv at muslimer ikke behøver demonstrere når de selv ikke er skyldige.

Ergo er du også selvsagt en motstander av at nordmenn skal demonstrere mot ting de selv ikke er skyldige i.

Ergo er du en motstander av demonstrasjonen etter drapet på Hermandsen.

------------------------

Dette er jo bare pur logikk på basert på hva du selv har skrevet her.

Andelen av muslimer i Oslo er nok mye høyere enn 1,5%, det er vel nærmere 10%.

Hei,

Joda, men det endrer jo ikke på poenget. Dessuten - det er langt fra alle muslimer som føler at de har noe "forhold" til religion, slik at de føler behov for å markere dette.

Med vennlig hilsen

Denne tråden ble jo litt for lang til at man kunne få med seg det hele, men et blikk på sørs innlegg viser at det nok en gang er snakk om Israel, når tråden egentlig handlet om muslimsk fravær i fakkeltoget.

Sør er så til de grader opptatt av Israels undergang, at ikke engang et sølle fakkeltog i Norge unngår å bli vridd i denne retning.

Les tråden, så ser du at det var Morsk som introduserte dette.

*ler*

Da foreslår jeg at du først behersker de vanlige ordene, før du gir deg ut på synonymbruk.

Og jeg foreslår som sagt at du starter ditt korstog mot nok et annerkjent ord, som du av en eller annen syk grunn ikke liker.

LOL (denne gang var det vist noe om at en eller annen danske du ikke liker har brukt det) LOL

Selvsagt tar jeg avstand fra terrorisme.

Du trenger som sagt ikke svare på det samme, da dine holdninger til drap på jødiske skolebarn er så avskyelige at de ikke bør repeteres.

Du skriver: "Selvsagt tar jeg avstand fra terrorisme."

Og like selvsagt tar de fleste muslimer avstand fra terrorisme, uten at det er nødvendig for dem å gå i tog.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...