Gå til innhold

Muslimers fravær i fakkeltoget

Anbefalte innlegg

Hei,

Joda, men det endrer jo ikke på poenget. Dessuten - det er langt fra alle muslimer som føler at de har noe "forhold" til religion, slik at de føler behov for å markere dette.

Med vennlig hilsen

Gi deg da. De aller fleste muslimer har et helt annet forhold til religion enn de fleste nordmenn har. Mange muslimer kjenner du som spiser svinekjøtt og kyllingrumper?

Og hvor nordmenn kjenner du som ikke spiser kjøtt på fredag?

Fortsetter under...

• Svar 112
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sør

54

• ShitDiddelyDo

13

• Grip

4

• Dorthe

4

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Full på en mandag? eller hva er det for noe rør du holder på med nå?

Du skriver jo selv at muslimer ikke behøver demonstrere når de selv ikke er skyldige.

Ergo er du også selvsagt en motstander av at nordmenn skal demonstrere mot ting de selv ikke er skyldige i.

Ergo er du en motstander av demonstrasjonen etter drapet på Hermandsen.

------------------------

Dette er jo bare pur logikk på basert på hva du selv har skrevet her.

Du argumenterer som en halshugget høne.

Jeg er ikke "motstander" av verken det ene eller det andre fakkeltoget, men motstander av at "uteblivelse av fakkeltoget" tilsier at man støtter hhv terrorisme eller nazisme.

Du insinuerer at "muslimer støtter terror" fordi de ikke går i fakkeltog. Samme logikk tilsier at alle nordmenn som ikke gikk i fakkeltoget for Hermansen er nazister.

Begge deler er åpenbart tull - som resten av det du skriver.

Gi deg da. De aller fleste muslimer har et helt annet forhold til religion enn de fleste nordmenn har. Mange muslimer kjenner du som spiser svinekjøtt og kyllingrumper?

Og hvor nordmenn kjenner du som ikke spiser kjøtt på fredag?

De fleste muslimer som du gjenkjenner som muslimer.

Jeg har muslimske venninner som går på byen i "lakk og lær", muslimske venninner som gjør akkurat det samme som "alle andre".

Uansett, for de fleste muslimer så er det ingen støtte i islam for terror, og derfor ingen grunn til å ta avstand fra noe de ikke "har noe med" - mer enn kristne "må" ta avstand fra McVie (som sprengte den føderale bygningen i USA).

Med vennlig hilsen

Jeg er ikke "motstander" av verken det ene eller det andre fakkeltoget, men motstander av at "uteblivelse av fakkeltoget" tilsier at man støtter hhv terrorisme eller nazisme.

Du insinuerer at "muslimer støtter terror" fordi de ikke går i fakkeltog. Samme logikk tilsier at alle nordmenn som ikke gikk i fakkeltoget for Hermansen er nazister.

Det viser i alle fall at muslimer hadde langt større interessse av å demonstrere for avliving av Rushdie, enn mot vold og terror.

Neida, men de påberoper seg å representere "nordmenn" og nasjonalisme.

Ergo påstår de at de snakker for deg. Jeg kan dog ikke se at du har gått i tog for å ta avstand fra dem.

Men det var sikkert en glipp, eller?

Mer tullpreik. Hva eller hvem folk sier de representerer er det samme all den tid de IKKE gjør det. Annerledes er det med dem som faktisk gjør det.

At du ikke skjønner noe så enkelt er vel ikke noe nytt.

----------------------

Du skriver at du ikke har sett meg???

Nei, vel men jeg tror jeg har sett deg. En ravende rabiat, hylskrikende stavangermann er rinmelig lett å få øye på.

Det viser i alle fall at muslimer hadde langt større interessse av å demonstrere for avliving av Rushdie, enn mot vold og terror.

Hvorfor skulle de demonstrere mot "vold og terror" når de (individuelt) ikke har begått noen "vold og terror"?

Hvorfor demonstrerer ikke du mot rasisme?

Og med tanke på at du ikke engang gadd å gå i tog på Krystallnatten, bør du vel gå stille i dørene?

Annonse

Mer tullpreik. Hva eller hvem folk sier de representerer er det samme all den tid de IKKE gjør det. Annerledes er det med dem som faktisk gjør det.

At du ikke skjønner noe så enkelt er vel ikke noe nytt.

----------------------

Du skriver at du ikke har sett meg???

Nei, vel men jeg tror jeg har sett deg. En ravende rabiat, hylskrikende stavangermann er rinmelig lett å få øye på.

Så da er det altså opp til hver individuelle muslim (som har støttet terror) å gå i tog, og ikke enhver som tilfeldigvis er muslim.

Takk.

Folk som demonsterer FOR død og terror over en forfatter som har fornærmet dem, er FOR død og terror.

Selvsagt møtte de ikke opp i et tog MOT død og terror over en filmskaper som har fornærmet dem.

----------------------

Jeg har overhode ikke etterlyst deres nærvær i toget på lørdag, men bare konkludert med hva slags avskyelige svin de er.

Folk som demonsterer FOR død og terror over en forfatter som har fornærmet dem, er FOR død og terror.

Selvsagt møtte de ikke opp i et tog MOT død og terror over en filmskaper som har fornærmet dem.

----------------------

Jeg har overhode ikke etterlyst deres nærvær i toget på lørdag, men bare konkludert med hva slags avskyelige svin de er.

Du innrømmer altså at de er like deg. Greit nok.

Så da er det altså opp til hver individuelle muslim (som har støttet terror) å gå i tog, og ikke enhver som tilfeldigvis er muslim.

Takk.

Egentlig så tviler vel de fleste på at denne motstanden mot vold og terror sitter så dypt hos muslimer.

Var det i Holmgang noen-og-nitti prosent av innringerne mente at islam var en trussel mot det norske samfunn?

Med alle mulige feilkilder; Det forteller litt om en trist utvikling og en skandaløs innvandringspolitikk.

Egentlig så tviler vel de fleste på at denne motstanden mot vold og terror sitter så dypt hos muslimer.

Var det i Holmgang noen-og-nitti prosent av innringerne mente at islam var en trussel mot det norske samfunn?

Med alle mulige feilkilder; Det forteller litt om en trist utvikling og en skandaløs innvandringspolitikk.

Det sier nok mer om deg enn om muslimer at du tar en SMS-poll på Holmgang som sannhetsvitne! *ler*

Annonse

De fleste muslimer som du gjenkjenner som muslimer.

Jeg har muslimske venninner som går på byen i "lakk og lær", muslimske venninner som gjør akkurat det samme som "alle andre".

Uansett, for de fleste muslimer så er det ingen støtte i islam for terror, og derfor ingen grunn til å ta avstand fra noe de ikke "har noe med" - mer enn kristne "må" ta avstand fra McVie (som sprengte den føderale bygningen i USA).

Med vennlig hilsen

Ingen muslimer her går i lakk og lær. De aller fleste går med hijab og lange kåper, de tør ikke annet lenger. Selv damer som før kledde seg vestlig, har sluttet. De tør ikke mer fordi de får bråk med andre muslimske damer, spytting, utskjelling osv. Det begynner å bli ganske ekstremt her.

Hver eneste gang du står tom, så gnåler du om pasienter, og annet pisspreik.

HE HE. Jeg tror alle kan se tydelig hvem som forlot saken her, og penset elegant over på personlig drittslenging.

--------------------

Men hva annet kan en stakkar som deg gjøre, når debattene er tapt før de har begynt?

Ingen muslimer her går i lakk og lær. De aller fleste går med hijab og lange kåper, de tør ikke annet lenger. Selv damer som før kledde seg vestlig, har sluttet. De tør ikke mer fordi de får bråk med andre muslimske damer, spytting, utskjelling osv. Det begynner å bli ganske ekstremt her.

Ja, fordi folk som Morsk, Grip, Kahn osv. gjør det jo vanskelig å være moderat muslim. Ved å fremstille dette som en "krig mot islam" så har de gitt fundamentalistene den beste presangen de kunne få - et våpen mot de moderate.

Med vennlig hilsen

HE HE. Jeg tror alle kan se tydelig hvem som forlot saken her, og penset elegant over på personlig drittslenging.

--------------------

Men hva annet kan en stakkar som deg gjøre, når debattene er tapt før de har begynt?

Og pappaen din er sterkere enn pappaen min?

Hold deg til saken, Morsk. Du springer som en hodeløs høne fra ansvaret ditt.

Ja, fordi folk som Morsk, Grip, Kahn osv. gjør det jo vanskelig å være moderat muslim. Ved å fremstille dette som en "krig mot islam" så har de gitt fundamentalistene den beste presangen de kunne få - et våpen mot de moderate.

Med vennlig hilsen

Kampen mot moderate muslimer foregår i egne miljøer med omfattene trakaksering, utstøtelse og mobbing, og absolutt ingen andre steder.

Du kan jo altids spørre Kadra eller hun som løftet opp Krekar om hva de har måtte gjennomgå.

------------------------

Igjen er du ens ærend ute etter å demonstrere ditt mangel på intellekt.

Med vennlig hilsen

De fleste nordmenn jeg kjenner blåser i om folk er muslimer eller ikke. Det de misliker er at muslimene ikke vil blande seg med oss og at de skaper avstand. Og at de synes at de er så mye bedre enn oss at ungene ikke engang får lov å leke med norske unger.

Jeg er fremdeles på barnestadiet, jeg tror det starter der. Jeg og de fleste som bor her har ikke noe i mot at ungene leker sammen men de muslimske foreldrene vil ikke.

Og ingen muslimske jenter får være venninne med norske jenter men guttene kan få lov å trene seg på norske jenter så de er utlært til de skal gifte seg.

Jeg synes at ting virkelig begynner å gå altfor langt. Dette er virkeligheten her jeg bor.

Og pappaen din er sterkere enn pappaen min?

Hold deg til saken, Morsk. Du springer som en hodeløs høne fra ansvaret ditt.

Saken forlot du for mange innlegg siden, og siden du insisterer på å diskutere deg og meg, er jeg ikke så uhøflig å avslå en anldning til å påpeke at du ikke virker være særlig mye bedre enn svinene som demonstererte for terror og død over forfatteren Rushdie.

På DOL er du deres talsmann, dog heldigvis som vanlig alene i din perversitet

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...