Gå til innhold

Muslimers fravær i fakkeltoget

Anbefalte innlegg

Kampen mot moderate muslimer foregår i egne miljøer med omfattene trakaksering, utstøtelse og mobbing, og absolutt ingen andre steder.

Du kan jo altids spørre Kadra eller hun som løftet opp Krekar om hva de har måtte gjennomgå.

------------------------

Igjen er du ens ærend ute etter å demonstrere ditt mangel på intellekt.

Og du (og dine) er et av de beste argumentene som fundamentalistene har. Du gjør deg til det perfekte alibiet til å slå enhver moderat i hodet med.

Akkurat som du ønsker.

Fortsetter under...

• Svar 112
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sør

54

• ShitDiddelyDo

13

• Grip

4

• Dorthe

4

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

De fleste nordmenn jeg kjenner blåser i om folk er muslimer eller ikke. Det de misliker er at muslimene ikke vil blande seg med oss og at de skaper avstand. Og at de synes at de er så mye bedre enn oss at ungene ikke engang får lov å leke med norske unger.

Jeg er fremdeles på barnestadiet, jeg tror det starter der. Jeg og de fleste som bor her har ikke noe i mot at ungene leker sammen men de muslimske foreldrene vil ikke.

Og ingen muslimske jenter får være venninne med norske jenter men guttene kan få lov å trene seg på norske jenter så de er utlært til de skal gifte seg.

Jeg synes at ting virkelig begynner å gå altfor langt. Dette er virkeligheten her jeg bor.

Ja, og virkeligheten fra muslimenes synspunkt er sikkert "den samme, men motsatt" - at man anklager dem for terrorisme, spytter på dem, ikke gir dem jobber de er kvalifiserte til, osv.

Likevel bor vi altså på samme klode, og må finne ut av å bo sammen, ettersom det ikke finnes noe alternativ.

Med vennlig hilsen

Og du (og dine) er et av de beste argumentene som fundamentalistene har. Du gjør deg til det perfekte alibiet til å slå enhver moderat i hodet med.

Akkurat som du ønsker.

Du med ditt vanvidd må vel være alle vigridere og Bott-boys folks beste venn.

I likhet med stalinisten Geir Hongrø på news jages ethvert vettug menneske bevist eller ubevisst bort til motsatt leir.

Saken forlot du for mange innlegg siden, og siden du insisterer på å diskutere deg og meg, er jeg ikke så uhøflig å avslå en anldning til å påpeke at du ikke virker være særlig mye bedre enn svinene som demonstererte for terror og død over forfatteren Rushdie.

På DOL er du deres talsmann, dog heldigvis som vanlig alene i din perversitet

Flere irrelevante papegøye-nys fra deg.

Du med ditt vanvidd må vel være alle vigridere og Bott-boys folks beste venn.

I likhet med stalinisten Geir Hongrø på news jages ethvert vettug menneske bevist eller ubevisst bort til motsatt leir.

Igjen løper du som en hare vekk fra DITT ansvar. Det er DU som støtter fundamentalistene.

Annonse

Igjen løper du som en hare vekk fra DITT ansvar. Det er DU som støtter fundamentalistene.

Stakkars lilledutten. Skal du gå å sladre til pappa fordi jeg har påvist hvordan du gjør deg til talerør for fundamentalister verden over?

Eller er "pappan min er sterkere enn din", det eneste diskusjonsnivå du behersker?

Din ubegripelige atferd her på DOL viser at det ikke bare er i muslimske miljøer at myndighetene må lete etter ekstremister.

Går det som sør (og andre hvite "muslimer) vil, er det nok vi som holde kjeft eller risikere å bli offer for myndighetenes interesse.

De er nå i full gang med å fremme lovforslag som skal gjøre det forbudt å si et skjevt ord om islam (kfr England). Sør har selv argumentert for innstramming i ytringsfriheten på dette punktet.

Så da kan de fortsette å suge symbolsk islamistpikk i fred og ro, uten innblanding.

Stakkars lilledutten. Skal du gå å sladre til pappa fordi jeg har påvist hvordan du gjør deg til talerør for fundamentalister verden over?

Eller er "pappan min er sterkere enn din", det eneste diskusjonsnivå du behersker?

Og der var du tom igjen.

Går det som sør (og andre hvite "muslimer) vil, er det nok vi som holde kjeft eller risikere å bli offer for myndighetenes interesse.

De er nå i full gang med å fremme lovforslag som skal gjøre det forbudt å si et skjevt ord om islam (kfr England). Sør har selv argumentert for innstramming i ytringsfriheten på dette punktet.

Så da kan de fortsette å suge symbolsk islamistpikk i fred og ro, uten innblanding.

Sånn helt bortsett fra at det var kristendommen som skulle beskyttes.

MEn ikke la fakta forstyrre din antisemittisme, Grip. Det har det jo aldri gjort før.

Og der var du tom igjen.

Av en eller annen merkelig grunn tror du at du står som "vinner" bare din signatur står nederst i hver tråd med ett eller annet itetsigende mig a'la det du nettopp skrev inni.

Det er selvsagt like feil som alt annet du skriver, og også årsaken til at vettuge folk bare lar deg gjøre det.

Av en eller annen merkelig grunn tror du at du står som "vinner" bare din signatur står nederst i hver tråd med ett eller annet itetsigende mig a'la det du nettopp skrev inni.

Det er selvsagt like feil som alt annet du skriver, og også årsaken til at vettuge folk bare lar deg gjøre det.

Så du skriver vås bare for at du vil ha siste ordet, for å spare meg bryderiet?

Takk om omtanken.

Som en eller annen nevnte nedi her - det -er- faktisk påfallende at det tydeligvis var viktig for mange muslimer i Norge å vise sin støtte til drapsdommen på Rushdie for noen år siden, mens det øyensynlig -ikke- var like viktig å ta avstand fra dette drapet.

Det finnes kanskje en rekke gode forklaringer på hvorfor (eller kanskje ikke?) - men inntykket folk flest sitter igjen med er: Norske muslimer synes drap er en grei måte å kvitte seg med meningsmotstandere på.

Det er beklagelig.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...