fei1365380229 Skrevet 6. desember 2004 Skrevet 6. desember 2004 Håpløs og håpløs, men jeg fikk rynkekrem til jul for endel år siden, lenge før noen rynker hadde begynt å komme. Har fortsatt ikke så mange, eller skal man kanskje forebygge? Og så fikk jeg engang en bok som så tydelig var lest i før jeg fikk den ;-) 0 Siter
Gjest baremei Skrevet 6. desember 2004 Skrevet 6. desember 2004 Jeg fikk en gang to stk.tykke,ribbestrikka strømpebukser til bursdagen av tanten og onkelen min. De var attpåtil for små.. 0 Siter
Gjest Ninanja Skrevet 6. desember 2004 Skrevet 6. desember 2004 fikk singelen til new band aid i fødselsdagspresang. synes den er helt grusom. Og ikke får jeg byttet den heller 0 Siter
Gjest GreenIguana Skrevet 6. desember 2004 Skrevet 6. desember 2004 Håpløs og håpløs, men jeg fikk rynkekrem til jul for endel år siden, lenge før noen rynker hadde begynt å komme. Har fortsatt ikke så mange, eller skal man kanskje forebygge? Og så fikk jeg engang en bok som så tydelig var lest i før jeg fikk den ;-) Hehehe, ja.:-) Fikk i julegave et år, en NYDELIG GRØNN and. Har INGEN anelse om hvor den ble av, for den forsvant fort..;-) Ellers har jeg fått mange rare gaver, bl.a. en jakke som HELT tydelig var GODT brukt. Ikke akkurat hva jeg ville gitt til noen, men jakken er god den, til fisketurer..;-) 0 Siter
Gjest dianaross Skrevet 6. desember 2004 Skrevet 6. desember 2004 Dette hendte i de dager da jeg var fet. Min samboer, en gjerrigknark av dimensjoner, hadde slått på stortromma. Han hadde kjøpt ring, armbånd og smykke. Siden han har en intens motvilje mot å bruke penger var det konfirmasjonssmykker. De tynne, spinkle smykkene tok seg særdeles godt ut i fettfoldene rundt halsen og håndleddet mitt. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 6. desember 2004 Skrevet 6. desember 2004 Jeg har en gammel tante som har det med å gi meg en sånn pakke med billigdeodorant og shampo i julegave. Det skjer nesten hvert år. 0 Siter
flisa Skrevet 6. desember 2004 Skrevet 6. desember 2004 Sort sexy truse i str. 36 med badevekt til. Vi er skilt nå. 0 Siter
Mistera Skrevet 6. desember 2004 Skrevet 6. desember 2004 Vel de mest håpløse gavene jeg noen gang har fått er badsalt, og vadekuler... av folk som VET at man ikke har tilgang på badekarr engang! Dessuten er det flott å få cd er som cøntry og Celine Dion og DANSEBAND MUSIKK *blæsj* når de absolutt VET at jeg er hardnakket metal fan:) Kansje de gjør det bare for å plage... ikke vet jeg 0 Siter
citoyen Skrevet 6. desember 2004 Skrevet 6. desember 2004 Vel de mest håpløse gavene jeg noen gang har fått er badsalt, og vadekuler... av folk som VET at man ikke har tilgang på badekarr engang! Dessuten er det flott å få cd er som cøntry og Celine Dion og DANSEBAND MUSIKK *blæsj* når de absolutt VET at jeg er hardnakket metal fan:) Kansje de gjør det bare for å plage... ikke vet jeg Jeg fikk en gang singel med Elton John sin Diana-sang, uten forsegling, av en person som jeg trodde hadde i alle fall et vagt begrep om musikksmaken min. 0 Siter
fei1365380229 Skrevet 6. desember 2004 Skrevet 6. desember 2004 Sort sexy truse i str. 36 med badevekt til. Vi er skilt nå. Ja da hadde jeg blitt sur 0 Siter
Gjest gøttabanen Skrevet 6. desember 2004 Skrevet 6. desember 2004 Et sort utetermometer i plast. Alle gradene falt etterhvert av..de brakk i kulden og datt av. Sikkert kjøpt på nille. 0 Siter
Gjest malun Skrevet 6. desember 2004 Skrevet 6. desember 2004 Et sort utetermometer i plast. Alle gradene falt etterhvert av..de brakk i kulden og datt av. Sikkert kjøpt på nille. *LOL* Grader som faller av et termometer - snakker om ubrukelighet! ;oD 0 Siter
Gjest malun Skrevet 6. desember 2004 Skrevet 6. desember 2004 Den første jula vi var gift, fkk mannen og jeg verdens styggeste duk av noen slektninger. Knallblå, helsyntetisk plastaktig sak med jukseblondemønster. *grøss* 0 Siter
mAd Skrevet 6. desember 2004 Skrevet 6. desember 2004 Jeg hadde en gammel tante som på liv og død måtte måtte gi meg tre-fire slike stygge, grå tynnstrømpebukser, uten forpakning og i str XL! Jeg er passelig tynn altså 0 Siter
Platina Skrevet 6. desember 2004 Skrevet 6. desember 2004 Da sønnen min var 1 år fikk han en blå vest i størrelse 4 år. Han var og har alltid vært liten for aldren, og vi syntes det var merkelig at de hadde kjøpt så store klær til ham. Forundringen ble året etter byttet ut i latter da han fikk nok en identisk vest i samme størrelse. De hadde nok et lager. Og dårlig husk! 0 Siter
Gjest -liker bare "kjekke" gaver..... Skrevet 6. desember 2004 Skrevet 6. desember 2004 Ja da hadde jeg blitt sur Håpløs, vel...... Men i alle fall dum/teit/tåpelig. Til jul da jeg var 16 el 17 fikk jeg en badevekt av min mor. Hun var visst bekymret for at jeg evt skulle gå altfor mye opp i vekt..... (Det hjalp jo ikke akkurat på mindreverdighetskompleksene hun hadde bygget opp gjennom flere år hos meg......) 0 Siter
fei1365380229 Skrevet 6. desember 2004 Skrevet 6. desember 2004 Ja jeg har faktisk fått en silketruse av svigermor og svigerfar. Egentlig ikke noe jeg har lyst til å få fra dem :-) Fikk også en kjempestygg pysjamas rett før sønnen vår ble født i str. 92, den passet når han var 3 år. Han var nemlig ganske liten av vekst. 0 Siter
snx Skrevet 6. desember 2004 Skrevet 6. desember 2004 Jeg fikk en grusomt stygg morgenkåpe, sånn gammelrosa med blomster og krave på.. Og som stoppet midt på leggen.. Fikk den av svigermor da jeg var 19.. Den ble byttet;) 0 Siter
Åsemor Skrevet 6. desember 2004 Skrevet 6. desember 2004 Sexy nattkjole i str 46 istedetfor 36, og han var så søt at han klippet av lappene fordi han ikke ville jeg skulle bytte den. Ser ikke mye bra ut når man ikke fyller nattkjolen et eneste sted liksom. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.