mariaflyfly Skrevet 7. desember 2004 Skrevet 7. desember 2004 http://forum.doktoronline.no/forum/bin/show.wa?msgid=1499540 0 Siter
Mistera Skrevet 7. desember 2004 Skrevet 7. desember 2004 Jeg hadde en gammel tante som på liv og død måtte måtte gi meg tre-fire slike stygge, grå tynnstrømpebukser, uten forpakning og i str XL! Jeg er passelig tynn altså Hehe... gamle tanten min (mors tante) likte å gi bort mat og snop i julegaver hun... bare så synd at maten og snopet var gammelt.... 0 Siter
skorpionfisken Skrevet 7. desember 2004 Skrevet 7. desember 2004 Fikk et år en bok fra min ste-bestemor. Inni omslaget på boka sto navnet til en av hennes venninner... Denne bok tilhører.... 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 7. desember 2004 Skrevet 7. desember 2004 Fikk et år en bok fra min ste-bestemor. Inni omslaget på boka sto navnet til en av hennes venninner... Denne bok tilhører.... Den var vanskelig å bortforklare. 0 Siter
flisa Skrevet 8. desember 2004 Skrevet 8. desember 2004 Fyyyy... det var ondt. Nei - og det er det verste - han trodde jeg ønsket meg det! Hadde vært lettere å takle ondskap...hehe 0 Siter
Åsemor Skrevet 8. desember 2004 Skrevet 8. desember 2004 Jeg kjente igjen historien om nattkjolen. Den har du fortalt om før, ganske traumatisk, kanskje? Hehe... Det er jo noen år siden, og hvert år er det spørsmål om håpløse gaver. Så da har jeg ikke så mye nytt å komme med. 0 Siter
favn Skrevet 9. desember 2004 Skrevet 9. desember 2004 Hehe... Det er jo noen år siden, og hvert år er det spørsmål om håpløse gaver. Så da har jeg ikke så mye nytt å komme med. Du kan sikkert dra'n med suksess til neste jul også ;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.