Mr Kahn Skrevet 6. desember 2004 Skrevet 6. desember 2004 Spørsmålet dukket faktisk opp på vei hjem fra Normandie nu i høstferien. Og selvsagt tok jeg til høyre når jeg møter en blokkering i veien, det er liksom naturlig det. Og før jeg visste ord av det, så befant jeg meg på vei inn i tjukkeste Antwerpen. Svarte fan! Men vent, det er jo ikke noe problem, Pernilla Satelitt rydder opp; sving til venster, sving til höger, og vips!...der var vi igjen på rett kjøl. Mine venner, GPS i bil, det er tingen. Og da snakker jeg ikke om Blaupunkt til noen skarve tusenlapper, nei, det må være state of the art: http://www.pioneer.no/no/company_news_pressrelease.jsp?category=news/2004-03-15/avic-x1 Hallelulja! ;^) 0 Siter
flisa Skrevet 6. desember 2004 Skrevet 6. desember 2004 ...og jeg ønska meg en skarve lap-top....HA! 0 Siter
Mr Kahn Skrevet 6. desember 2004 Forfatter Skrevet 6. desember 2004 ...og jeg ønska meg en skarve lap-top....HA! Det kommer, mor, det kommer. 0 Siter
flisa Skrevet 6. desember 2004 Skrevet 6. desember 2004 Det kommer, mor, det kommer. grisen!:-) 0 Siter
Sør Skrevet 6. desember 2004 Skrevet 6. desember 2004 Fra linken: "Anbefalt utsalgspris: 24.998,-" Man får systemer som gjør det samme (inkl. både PDA og kartmateriale for hele vest-Europa) for ca 3000,- i danske supermarkeder, som Bilka eller Føtex. Så sparer du 22 000,- 0 Siter
Mr Kahn Skrevet 7. desember 2004 Forfatter Skrevet 7. desember 2004 grisen!:-) Åh, jeg glemte å si at jeg faktisk fikk dette utstyret for 18.500 norske, og at det har litt flere funksjoner enn å fortelle meg på meteren hvor jeg er til enhver tid. Jeg kan se DVD-filmer, og har tre ekstra skjermkoblinger, PlayStation I og II, analog og digital TV-tuner, pluss en del instrumenter som folk flest forbinder med fly. Hvorfor i helsike skulle jeg «spare», bare fordi en kommunist borte i en avkrok av Norge tror har har peiling? Men, han er vel gjerrig på pengene også. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.