Gjest tjo og hei og åtte kvister deler seg Skrevet 6. desember 2004 Skrevet 6. desember 2004 Hva synes dere? 0 Siter
Gjest tottlå Skrevet 6. desember 2004 Skrevet 6. desember 2004 Jeg synes det er kjempe morsom julekalender!!!!! 0 Siter
Champagne Skrevet 6. desember 2004 Skrevet 6. desember 2004 Jeg synes den er gøyal! Så ikke Nissene på låven føste gangen det ble sendt, og skjønte ikke hva som skulle være moro. Så det i fjor, og det var gøy! Jeg elsker ironi, og er lite glad i utdritingshumor.. 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 6. desember 2004 Skrevet 6. desember 2004 helt grei, men ingenting i forhold til Nissene på Låven 0 Siter
Gjest malun Skrevet 6. desember 2004 Skrevet 6. desember 2004 Skuffende kjedelig. Mangler snert. 0 Siter
Gjest zuuul Skrevet 6. desember 2004 Skrevet 6. desember 2004 dårlige skuespillere... overspiller FOR mye. 0 Siter
Gjest morsom parodi! Skrevet 6. desember 2004 Skrevet 6. desember 2004 dårlige skuespillere... overspiller FOR mye. Men det er jo det som er meningen!!! De overspiller jo med vilje, fordi det hele er en parodi og latterliggjøring av andre ungkarsprogrammer! Herlig morsomt, syns nå jeg! Jeg ler skikkelig av det 0 Siter
Gjest zuuul Skrevet 6. desember 2004 Skrevet 6. desember 2004 Men det er jo det som er meningen!!! De overspiller jo med vilje, fordi det hele er en parodi og latterliggjøring av andre ungkarsprogrammer! Herlig morsomt, syns nå jeg! Jeg ler skikkelig av det Men de gjør det FOR tydelig. Less is more. Virker som 14-åringer i drama valgfag. Nissene på låven var bedre sånn sett. 0 Siter
Gjest Big Mac Skrevet 6. desember 2004 Skrevet 6. desember 2004 Men de gjør det FOR tydelig. Less is more. Virker som 14-åringer i drama valgfag. Nissene på låven var bedre sånn sett. Nissene på Låven ble vist i Sverige (eller var det Danmark?), og der var det mange som ikke skjønte at det var skuespill, og tok det for "ekte vare". :-) 0 Siter
Gjest zuuul Skrevet 6. desember 2004 Skrevet 6. desember 2004 Nissene på Låven ble vist i Sverige (eller var det Danmark?), og der var det mange som ikke skjønte at det var skuespill, og tok det for "ekte vare". :-) Ahh, derfor de må overdrive sånn. Blir jo vist i Sverige og:) 0 Siter
Gjest Xmiuyt Grterr Skrevet 8. desember 2004 Skrevet 8. desember 2004 Synes Charlotte er deilig 0 Siter
Gjest god jul og god jul fru blom Skrevet 8. desember 2004 Skrevet 8. desember 2004 Synes Charlotte er deilig Huff da.. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.