Gå til innhold

ungkarsnissen

Gjest tjo og hei og åtte kvister deler seg

Anbefalte innlegg

Gjest tjo og hei og åtte kvister deler seg
Skrevet

Hva synes dere?

Skrevet

Jeg synes den er gøyal!

Så ikke Nissene på låven føste gangen det ble sendt, og skjønte ikke hva som skulle være moro.

Så det i fjor, og det var gøy! Jeg elsker ironi, og er lite glad i utdritingshumor..

Skrevet

helt grei, men ingenting i forhold til Nissene på Låven

Gjest morsom parodi!
Skrevet

dårlige skuespillere... overspiller FOR mye.

Men det er jo det som er meningen!!! De overspiller jo med vilje, fordi det hele er en parodi og latterliggjøring av andre ungkarsprogrammer!

Herlig morsomt, syns nå jeg! Jeg ler skikkelig av det

Skrevet

Men det er jo det som er meningen!!! De overspiller jo med vilje, fordi det hele er en parodi og latterliggjøring av andre ungkarsprogrammer!

Herlig morsomt, syns nå jeg! Jeg ler skikkelig av det

Men de gjør det FOR tydelig. Less is more. Virker som 14-åringer i drama valgfag.

Nissene på låven var bedre sånn sett.

Gjest Big Mac
Skrevet

Men de gjør det FOR tydelig. Less is more. Virker som 14-åringer i drama valgfag.

Nissene på låven var bedre sånn sett.

Nissene på Låven ble vist i Sverige (eller var det Danmark?), og der var det mange som ikke skjønte at det var skuespill, og tok det for "ekte vare". :-)

Skrevet

Nissene på Låven ble vist i Sverige (eller var det Danmark?), og der var det mange som ikke skjønte at det var skuespill, og tok det for "ekte vare". :-)

Ahh, derfor de må overdrive sånn. Blir jo vist i Sverige og:)

Gjest god jul og god jul fru blom
Skrevet

Synes Charlotte er deilig :)

Huff da..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...