Gå til innhold

Amerikanske buksestørrelser

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har funnet en amerikansk nettside som selger lange bukser, helt opp til 38 tommer i lengde. Men hvilken størrelse er størrelse 36/38 eller 29 tommer?

Skrevet

Bruker ikke Amerikanerne str som 6 8 10 12 osv? Isåfall tilsvarer 8 = 36 10 = 38 osv.

Skrevet

Bruker ikke Amerikanerne str som 6 8 10 12 osv? Isåfall tilsvarer 8 = 36 10 = 38 osv.

Hjertlig takk, nå kan jeg bestille meg bukse på nettet.

Skrevet

Husk at både amerikanerne og engelskmennene bruker 6-8-10-12 etc...men hos amerikanerne er engelsk str 6 amerikanks str 8, eller motsatt...noe sånt iallefall :P

har iallefall bommet litt ved å bare se på nr og ikke merke meg om det var amerikansk eller engelsk str :P

Skrevet

Husk at både amerikanerne og engelskmennene bruker 6-8-10-12 etc...men hos amerikanerne er engelsk str 6 amerikanks str 8, eller motsatt...noe sånt iallefall :P

har iallefall bommet litt ved å bare se på nr og ikke merke meg om det var amerikansk eller engelsk str :P

å ja, da burde du heller skrive det til Dorthe, sånn at hun ikke gjør feil.

Skrevet

Hei, om du ikke så innlegget litt nedenfor her; vær obs på at selv om engelske og amerikanske klesstr bruker samme numre så står de for forskjellige nr. Feks engelsk str 12 er amerikansk str 14 eller noe i den dur - husker det aldri selv :P

Men nå skriver du spesifikt amerikanske str da så burde gp bra for deg :P

Skrevet

Hei, om du ikke så innlegget litt nedenfor her; vær obs på at selv om engelske og amerikanske klesstr bruker samme numre så står de for forskjellige nr. Feks engelsk str 12 er amerikansk str 14 eller noe i den dur - husker det aldri selv :P

Men nå skriver du spesifikt amerikanske str da så burde gp bra for deg :P

Jeg fant tommenr og 29 tommer i livet altså ca 38 var 10.

Og de hadde helt til 38 tommer lange. WoW, endelig lange bukser. Her får man jo knapt tak i 36 i lengde

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...