Gjest Trøst meg Skrevet 6. desember 2004 Skrevet 6. desember 2004 Var på date i går kveld, og skrev en melding i dag hvor jeg takket for en hyggelig kveld og sa at han hadde vært hyggelig å prate med. Fikk svar i kveld 'Jo, takk det samme! Synes det var en hyggelig kveld og samtale'. Lurer veldig på hvordan jeg skal tolke det, vi hadde det kjempehyggelig sammen, og jeg ønsker å bli bedre kjent med han. Fikk en god klem og et varmt smil da jeg gikk. Føler en gnagende uro at han ikke liker meg som kvinne, men bare som venn eller kamerat. Noen kommentarer. 0 Siter
Gjest tjohooo Skrevet 6. desember 2004 Skrevet 6. desember 2004 Ser du på han som noe mer enn venn og kamerat, da? 0 Siter
Gjest Trøst meg Skrevet 6. desember 2004 Skrevet 6. desember 2004 Ser du på han som noe mer enn venn og kamerat, da? Nja, jeg er ikke stormforelsket men jeg liker han veldig godt. Vi hadde lett for å prate sammen, like interesser og han er veldig kjekk. Jeg har lyst å kunne se på han som noe mer enn en venn eller kamerat, men hva vil han?????????? Vet at han ønsker seg fast forhold som jeg gjør. Men ingen ønsker hva som helst. 0 Siter
Gjest tjohooo Skrevet 6. desember 2004 Skrevet 6. desember 2004 Nja, jeg er ikke stormforelsket men jeg liker han veldig godt. Vi hadde lett for å prate sammen, like interesser og han er veldig kjekk. Jeg har lyst å kunne se på han som noe mer enn en venn eller kamerat, men hva vil han?????????? Vet at han ønsker seg fast forhold som jeg gjør. Men ingen ønsker hva som helst. Prøv å ikke vær så opptatt av om du selv er god nok, fokuser mer på om HAN er god nok Så tar du det litt med ro... Uansett bedre at du blir litt skuffet nå og må vente litt lenger på "den rette", enn at du går inn i et forhold med en som du egentlig ikke får det optimalt sammen med. 0 Siter
Gjest Trøst meg Skrevet 6. desember 2004 Skrevet 6. desember 2004 Prøv å ikke vær så opptatt av om du selv er god nok, fokuser mer på om HAN er god nok Så tar du det litt med ro... Uansett bedre at du blir litt skuffet nå og må vente litt lenger på "den rette", enn at du går inn i et forhold med en som du egentlig ikke får det optimalt sammen med. Så langt er han god nok, men hvis han ikke synes jeg er god nok så blir han ikke god nok likevel. Jeg har vært i forhold hvor jeg ikke var egentlig god nok, og vil ikke noe slikt igjen. Den som jeg blir sammen med må akseptere meg som den jeg er, med alle mine feiler og fordeler. Takk for råd, jeg er nødt til å ta det med ro. Jeg kan umulig dra hjem til ham og si til han at han må gå inn i et forhold med meg. Noe sier meg at han kommer til å holde kontakten som en venn en stund for å se det an. 0 Siter
Gjest tjohooo Skrevet 6. desember 2004 Skrevet 6. desember 2004 Så langt er han god nok, men hvis han ikke synes jeg er god nok så blir han ikke god nok likevel. Jeg har vært i forhold hvor jeg ikke var egentlig god nok, og vil ikke noe slikt igjen. Den som jeg blir sammen med må akseptere meg som den jeg er, med alle mine feiler og fordeler. Takk for råd, jeg er nødt til å ta det med ro. Jeg kan umulig dra hjem til ham og si til han at han må gå inn i et forhold med meg. Noe sier meg at han kommer til å holde kontakten som en venn en stund for å se det an. Prøv å konse om å bli bedre kjent med han,,litt mer "i dybden", og så slutter du å fokusere på det der god nok/ikke god nok. Da finner du også ut om han er en sånn fyr som har litt overflatisk høye krav til en partner. Og kom igjen, du er god nok, og passer dere ikke sammen, så finner du alltids noen andre. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 7. desember 2004 Skrevet 7. desember 2004 Siden vi alle uttrykker oss forskjellig blir det umulig å tolke den sms-en der i noen bestemt retning. Men hvis jeg, som er relativt god til å få fram det jeg mener via sms, hadde skrevet den meldingen der, like klinisk og følelsesløs som du gjengir den, ville den ikke levnet mye håp om noe mer. Dog uttrykker man seg forskjellig, og i tekstmeldinger, altså et media hvor man har begrenset med plass, kan det det ofte være rom for tolkninger og dertil misforståelser. 0 Siter
favn Skrevet 7. desember 2004 Skrevet 7. desember 2004 Det er vel litt tidlig å felle dom etter en date og en sms? Det står vel ikke om bryllup til helga? Len deg rolig tilbake og la ham ta initiativet. Får han ikke fingeren ut... vel, da var det det, liksom. Men hyggelig date og hyggelig sms lover da godt, synes 0 Siter
Gjest Trøst meg Skrevet 7. desember 2004 Skrevet 7. desember 2004 Siden vi alle uttrykker oss forskjellig blir det umulig å tolke den sms-en der i noen bestemt retning. Men hvis jeg, som er relativt god til å få fram det jeg mener via sms, hadde skrevet den meldingen der, like klinisk og følelsesløs som du gjengir den, ville den ikke levnet mye håp om noe mer. Dog uttrykker man seg forskjellig, og i tekstmeldinger, altså et media hvor man har begrenset med plass, kan det det ofte være rom for tolkninger og dertil misforståelser. Det ble skrevet som innledning i en lang mail. Mailen var morsom og innholdsrik, men det sto ikke noe om hva han mente om meg annet enn at kvelden hadde vært hyggelig. Derfor tror jeg kanskje at han velger å se situasjonen litt an, og beholde kontakten. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 7. desember 2004 Skrevet 7. desember 2004 Det ble skrevet som innledning i en lang mail. Mailen var morsom og innholdsrik, men det sto ikke noe om hva han mente om meg annet enn at kvelden hadde vært hyggelig. Derfor tror jeg kanskje at han velger å se situasjonen litt an, og beholde kontakten. Ah, da blir det selvfølgelig noe annet. Han hadde ikke skrevet en lang mail om han syntes du var helt blokkert. 0 Siter
Gjest rutangis netu Skrevet 7. desember 2004 Skrevet 7. desember 2004 KAN jo være at han med det 'samtale' ville gi uttrykk for at du var et særdeles interessant individ av hunkjønnslekta, som han var interessert i å bli nærmere kjent med. KAN også være at det var uttrykk for at han ønsket mer sexy jenter. Alt dette vet du selv og det blir bare gjetninger. Du må enten vente på hans initiativ eller ta det selv for å få en oppklaring. Er vel ikke farlig å vise interesse selv om han ikke er interessert? Det er jo bare en kompliment til vedkommende det. I så fall sier du bare unnskylde deg, si takk og trekke deg stille og rolig tilbake. 0 Siter
Gjest Trøst meg Skrevet 7. desember 2004 Skrevet 7. desember 2004 Det er vel litt tidlig å felle dom etter en date og en sms? Det står vel ikke om bryllup til helga? Len deg rolig tilbake og la ham ta initiativet. Får han ikke fingeren ut... vel, da var det det, liksom. Men hyggelig date og hyggelig sms lover da godt, synes Fikk en mail,ikke melding som jeg skrev. Vi har mailet mye til hverandre. Han skrev en lang mail om noe som vi diskuterte den kvelden og skrev en god klem under. 0 Siter
favn Skrevet 7. desember 2004 Skrevet 7. desember 2004 Fikk en mail,ikke melding som jeg skrev. Vi har mailet mye til hverandre. Han skrev en lang mail om noe som vi diskuterte den kvelden og skrev en god klem under. Hva trenger du trøst for? Jeg synes det høres helt riktig ut at fyren ikke jager på for å komme i buksene på deg med en gang, men istedet tar det fra det gode møtet og den gode samtalen. En slik mann vil nok mistrives med å være bytte. La ham få sjansen til å hente fram litt ur i seg... 0 Siter
Gjest Trøst meg Skrevet 7. desember 2004 Skrevet 7. desember 2004 Hva trenger du trøst for? Jeg synes det høres helt riktig ut at fyren ikke jager på for å komme i buksene på deg med en gang, men istedet tar det fra det gode møtet og den gode samtalen. En slik mann vil nok mistrives med å være bytte. La ham få sjansen til å hente fram litt ur i seg... Du har helt sikkert rett, jeg har bare en uro i meg at han ikke er ordentlig interssert. Vet ikke ordentlig hvor den følelsen kommer fra, om det er fordi at han oppfører seg så annerledes enn alle andre jeg har datet før. 0 Siter
soleil Skrevet 7. desember 2004 Skrevet 7. desember 2004 Hva trenger du trøst for? Jeg synes det høres helt riktig ut at fyren ikke jager på for å komme i buksene på deg med en gang, men istedet tar det fra det gode møtet og den gode samtalen. En slik mann vil nok mistrives med å være bytte. La ham få sjansen til å hente fram litt ur i seg... Er TTT mottoet ditt i dag? Akkurat lest et annet innlegg fra deg på seksualitet, hehe :-) Hyggelig at han er gentleman, men det er jo herlig å føle seg litt begjært og da. 0 Siter
favn Skrevet 7. desember 2004 Skrevet 7. desember 2004 Er TTT mottoet ditt i dag? Akkurat lest et annet innlegg fra deg på seksualitet, hehe :-) Hyggelig at han er gentleman, men det er jo herlig å føle seg litt begjært og da. TTT? Jovisst, ingen kjærlighet uten begjær. Men hvis de har møttes én gang, må da mannen få lov å ta det rolig uten at damen får panikk 0 Siter
soleil Skrevet 7. desember 2004 Skrevet 7. desember 2004 TTT? Jovisst, ingen kjærlighet uten begjær. Men hvis de har møttes én gang, må da mannen få lov å ta det rolig uten at damen får panikk Så sant så sant. TTT - Ting Tar Tid. Du kan da den?? ;-) 0 Siter
favn Skrevet 8. desember 2004 Skrevet 8. desember 2004 Så sant så sant. TTT - Ting Tar Tid. Du kan da den?? ;-) Jaaa... tenkte ikke på det Har jeg roet ned andre også? Ikke verst. Spesielt i og med at jeg ikke er Den Tålmodige, for å si det sånn. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.