Gjest Morsk Skrevet 6. desember 2004 Skrevet 6. desember 2004 Er det noen som noensinne har sett noen nisse her: http://tinyurl.com/577m5 Har sittet flere ganger og trykket vilt på oppdater klokka 00.00 uten å se snurten av noen. Dette lukter svindel. 0 Siter
Gjest baremei Skrevet 6. desember 2004 Skrevet 6. desember 2004 Jeg har også stirret vilt inn i skjermen etter den nissen, ja. Den må være ekstremt sjenert. 0 Siter
Mistera Skrevet 6. desember 2004 Skrevet 6. desember 2004 *Tihiii* Dere må ha misforstått:) Om dere skroller bortover skjermen der, så kommer dere til kalendern, da opner dere luken, får dere et bilde av en nisse der så står der et nr under:) og det mailer man inn til aftenposten (om man da er så heldig at der er en nisse:)) Jeg fikk nisse for to dager siden, men tviler på at jeg har vunnet noe:) 0 Siter
Gjest Morsk Skrevet 6. desember 2004 Skrevet 6. desember 2004 Jeg forstår ikke spørsmålet? Hva er uklart? 0 Siter
Gjest bebba Skrevet 6. desember 2004 Skrevet 6. desember 2004 Hva er uklart? Hvilken nisse ser du ikke? 0 Siter
Gjest bebba Skrevet 6. desember 2004 Skrevet 6. desember 2004 *Tihiii* Dere må ha misforstått:) Om dere skroller bortover skjermen der, så kommer dere til kalendern, da opner dere luken, får dere et bilde av en nisse der så står der et nr under:) og det mailer man inn til aftenposten (om man da er så heldig at der er en nisse:)) Jeg fikk nisse for to dager siden, men tviler på at jeg har vunnet noe:) Trenger ikke å scrolle ned til å se øverste delen av nissen......... 0 Siter
Gjest Morsk Skrevet 6. desember 2004 Skrevet 6. desember 2004 *Tihiii* Dere må ha misforstått:) Om dere skroller bortover skjermen der, så kommer dere til kalendern, da opner dere luken, får dere et bilde av en nisse der så står der et nr under:) og det mailer man inn til aftenposten (om man da er så heldig at der er en nisse:)) Jeg fikk nisse for to dager siden, men tviler på at jeg har vunnet noe:) Godt mulig jeg har misforstått til gangs. Men altså..etter å ha klikket på dagens luke dukker et pop-up vindu opp med bilde av presangen og en plass hvor det står oppdater. Er det ikke der det skal dukke opp en nisse i stedet for presangen? Det er da det som står skrevet.. 0 Siter
lalala1365380457 Skrevet 7. desember 2004 Skrevet 7. desember 2004 Godt mulig jeg har misforstått til gangs. Men altså..etter å ha klikket på dagens luke dukker et pop-up vindu opp med bilde av presangen og en plass hvor det står oppdater. Er det ikke der det skal dukke opp en nisse i stedet for presangen? Det er da det som står skrevet.. du skal trykke på oppdater i løpet av dagen, for på ett eller annet tidspungt så kommer det frem en nisse med nr der det var bilde av gaven.. utrolig dårlig forklart av aftenposten, tok litt tid før jeg skjønte det. fikk opp en nisse isteden for bildet kanskje i ca 2-tiden i går. 0 Siter
amber sun Skrevet 7. desember 2004 Skrevet 7. desember 2004 Åja, jeg har sett nisse tre ganger, og sendt mail tre ganger. Det får meg til å tenke på at jeg må sjekke om jeg har vunnet.,.. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.