Gå til innhold

Aftenpostens julekalender-Svindel?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som noensinne har sett noen nisse her:

http://tinyurl.com/577m5

Har sittet flere ganger og trykket vilt på oppdater klokka 00.00 uten å se snurten av noen. Dette lukter svindel.

Gjest baremei
Skrevet

Jeg har også stirret vilt inn i skjermen etter den nissen, ja. Den må være ekstremt sjenert.

Skrevet

*Tihiii* Dere må ha misforstått:) Om dere skroller bortover skjermen der, så kommer dere til kalendern, da opner dere luken, får dere et bilde av en nisse der så står der et nr under:) og det mailer man inn til aftenposten (om man da er så heldig at der er en nisse:))

Jeg fikk nisse for to dager siden, men tviler på at jeg har vunnet noe:)

Skrevet

*Tihiii* Dere må ha misforstått:) Om dere skroller bortover skjermen der, så kommer dere til kalendern, da opner dere luken, får dere et bilde av en nisse der så står der et nr under:) og det mailer man inn til aftenposten (om man da er så heldig at der er en nisse:))

Trenger ikke å scrolle ned til å se øverste delen av nissen.........

Skrevet

Godt mulig jeg har misforstått til gangs.

Men altså..etter å ha klikket på dagens luke dukker et pop-up vindu opp med bilde av presangen og en plass hvor det står oppdater. Er det ikke der det skal dukke opp en nisse i stedet for presangen?

Det er da det som står skrevet..

lalala1365380457
Skrevet

Godt mulig jeg har misforstått til gangs.

Men altså..etter å ha klikket på dagens luke dukker et pop-up vindu opp med bilde av presangen og en plass hvor det står oppdater. Er det ikke der det skal dukke opp en nisse i stedet for presangen?

Det er da det som står skrevet..

du skal trykke på oppdater i løpet av dagen, for på ett eller annet tidspungt så kommer det frem en nisse med nr der det var bilde av gaven.. utrolig dårlig forklart av aftenposten, tok litt tid før jeg skjønte det. fikk opp en nisse isteden for bildet kanskje i ca 2-tiden i går.

Skrevet

Åja, jeg har sett nisse tre ganger, og sendt mail tre ganger.

Det får meg til å tenke på at jeg må sjekke om jeg har vunnet.,..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...