Gå til innhold

*@&%#!!!

Gjest ufrivillig husmor

Anbefalte innlegg

Gjest ufrivillig husmor
Skrevet

Jeg er så pisse drita lei!

Plukke opp skitne sokker og truser etter ham, rydde vekk barbersaker, fjerne negleavklipp, vaske bort snørr i badekaret etter ham og så fucking videre!

Hvorfor er jeg så dum at jeg ikke krever at han i det minste rydder opp sitt EGET? Hvorfor krever jeg ikke at han vasker klær av og til, at han lager middag en gang i blant - hvorfor går jeg rundt og er MAMMAEN hans? Er det rart jeg sliter med å ha sex med ham, eller?

*fres*

Gjest bokstaver
Skrevet

Fra å gjøre alle disse små tingene for ham, og skikkelig skjemme ham bort. Til å ende opp som dørmatta hans. Tsk tsk.

La være å gjøre de tingene da, og be ham gjøre dem selv.Han begriper overhodet ikke at det er et problem før du tegner det opp med skikkelig store bokstaver.

Skrevet

Kjenner ei som hadde det på samme måten. Hun begynte å legge skitne sokker og truser inn i skapet igjen blant det rene tøyet. DA begynte mannen å rydde etter seg.

Bare et tips.......!!!

Gjest Har hatt det slik
Skrevet

Du orker vel ikke ta det ekstra bryderiet/maset/konfliktene som følger med et skikkelig oppgjør kanskje?

Det er et helvete mens det står på, men belønninga kommer etterhvert! Du må rett og slett si at du flytter fra han hvis han ikke forbedrer seg. Cluet er at du må MENE det. Er det bare truing, gang på gang, så gjennomskuer han det.

Men som sagt, du må være villig til å ha det tøft en periode. Du må IKKE rydde etter han selv om ikkehang jør det feks. Tåle å se dritten over lengre tid altså.

Orker du ikke en slik periode så må du bare flytte da...

Skrevet

Kjenner ei som hadde det på samme måten. Hun begynte å legge skitne sokker og truser inn i skapet igjen blant det rene tøyet. DA begynte mannen å rydde etter seg.

Bare et tips.......!!!

Hehe, den var jaggu ikke dum!

Skrevet

Helt enig med det som står under her: Du må stålsette deg en liten periode, ellers blir det aldri annerledes. Alternativet er at du fortsetter å gremme deg til du misliker hele karen.

Kanskje lister fungerer for dere? Vi setter opp en del av ukens oppgaver på lister, velger hver våre og krysser av etter hvert.

Gjest ufrivillig husmor
Skrevet

Bare et tips.......!!!

*hånler*

Jeg lå i natt og fantaserte om å samle negleavklippene hans og legge dem i senga hans. Men det ville jo ikke vært særlig pent...

0:)

Gjest ufrivillig husmor
Skrevet

Du orker vel ikke ta det ekstra bryderiet/maset/konfliktene som følger med et skikkelig oppgjør kanskje?

Det er et helvete mens det står på, men belønninga kommer etterhvert! Du må rett og slett si at du flytter fra han hvis han ikke forbedrer seg. Cluet er at du må MENE det. Er det bare truing, gang på gang, så gjennomskuer han det.

Men som sagt, du må være villig til å ha det tøft en periode. Du må IKKE rydde etter han selv om ikkehang jør det feks. Tåle å se dritten over lengre tid altså.

Orker du ikke en slik periode så må du bare flytte da...

Ja, du traff spikeren på hodet der - jeg orker ikke å ta oppgjøret. Vet av erfaring at det ikke faller i smak å peke på hans "lyter". Det spiller ingen rolle om jeg sier det med humor, et blunk eller mord i blikket.

Vi skal i samlivsterapi etter nyttår - sparer på gallen min til da.

Skrevet

Tror desverre de fleste kvinner langt på vei kjenner seg igjen her. Det jeg undres over er at mennene aldri skjønner at det er en sammenheng mellom manglende samarbeid og manglende sex. Jeg har ihvertfall mye oftere lyst på mannen min i de periodene jeg føler vi drar lasset sammen...

Gjest ufrivillig husmor
Skrevet

Tror desverre de fleste kvinner langt på vei kjenner seg igjen her. Det jeg undres over er at mennene aldri skjønner at det er en sammenheng mellom manglende samarbeid og manglende sex. Jeg har ihvertfall mye oftere lyst på mannen min i de periodene jeg føler vi drar lasset sammen...

Ja, ikke sant? Hvordan kan de vralte rundt med fullt utviklet hjerne, ha ordentlige jobber og være ordentlige voksne - og likevel ikke skjønne at å overlate det til meg å plukke opp hans sure sokker fra gulvet, ikke tenner meg! Jeg tenker mangel på respekt, jeg tenker fornærmelse, jeg tenker undervurdering og nedvurdering. Det gjør meg så forbannet at en mann såvidt passert 30 som lever i 2004 viser holdninger som hører hjemme i en tid endog før han ble født!

Jeg begynner å vurdere å gjøre som tanta mi - erklære meg selv uegnet som noens kone. Hun og datteren har bodd alene i alle år, og makan til harmonisk hjem og sterke (feminine men selvstendige) kvinner!

Girlpower! (Hehe... )

Jeg synes jeg hører den der sangen med Aretha Franklins og Annie Lennox i bakhodet mitt;

"We´re coming out of the kitchen, cos there is something we forgot to saaay to you..."

;)

Skrevet

Som man reder ligger man;o)

Nei, nei: Som man _rydder_ ligger man.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...