Gjest mat4mons Skrevet 7. desember 2004 Skrevet 7. desember 2004 Får besøk torsdag, litt uttpå kvelden av ei som jeg har snakka med èn gang tidligere. Kanskje greit å servere noe lettvindt? Har dere noe forslag til hva? 0 Siter
Gjest camilla`n Skrevet 7. desember 2004 Skrevet 7. desember 2004 Ja si det... Regner ikke med at du tenker på et "måltid"? Kanskje kjeks og ost? Det er jo veldig enkelt og godt.. Litt snacks aktig! Lykke til... 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 7. desember 2004 Skrevet 7. desember 2004 Nå som julemarsipanen er å finne i hyllene ville jeg klint til med en bedre vin og julemarsipan fra Anton Berg. Eventuelt bare julemarsipan. 0 Siter
Gjest rutangis netu Skrevet 7. desember 2004 Skrevet 7. desember 2004 Pepperkaker og kaffe er vel ok. Eller noe andre kakegreier. Vil du ha litt mat, så kan du jo bare smøre noen enkle snitter, eller halve rundstykker. Et salatblad, en osteskive/skinkeskive og pynt iform av tomat/agurk/paprika på toppen. Alle liker vel det? 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 7. desember 2004 Skrevet 7. desember 2004 Talleggio-ost, parmaskinke og foccatiabrød. Og en amarone-vin. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 7. desember 2004 Skrevet 7. desember 2004 Talleggio-ost, parmaskinke og foccatiabrød. Og en amarone-vin. Hvis han følger ditt forslag kommer dama til å tro fyren er meget, meget homofil. Nei, julemarsipan er nok tingen. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 7. desember 2004 Skrevet 7. desember 2004 Hvis han følger ditt forslag kommer dama til å tro fyren er meget, meget homofil. Nei, julemarsipan er nok tingen. Okei dah! Jeg tenkte kanskje at med den menyen var han sikra at det blei noe på han, men hvis han blir oppfatta som homofil, stiller saken seg annerledes. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 7. desember 2004 Skrevet 7. desember 2004 Okei dah! Jeg tenkte kanskje at med den menyen var han sikra at det blei noe på han, men hvis han blir oppfatta som homofil, stiller saken seg annerledes. Så du mener at din meny vanligvis resulterer i sex? For min julemarsipan er riktignok populær, i hvert fall hos verten, men den resulterer sjelden i annet enn overspising og magesmerter, dog er vi, i hvert fall verten, alltid av den oppfattelse at det var verdt det. Fordet blir lite sex når jeg kjører marsipantrikset, men på den annen side: Hva skal man med sex når man har julemarsipan? 0 Siter
Gjest Sniff Skrevet 7. desember 2004 Skrevet 7. desember 2004 Så du mener at din meny vanligvis resulterer i sex? For min julemarsipan er riktignok populær, i hvert fall hos verten, men den resulterer sjelden i annet enn overspising og magesmerter, dog er vi, i hvert fall verten, alltid av den oppfattelse at det var verdt det. Fordet blir lite sex når jeg kjører marsipantrikset, men på den annen side: Hva skal man med sex når man har julemarsipan? Da du sa julemarsipan, tenkte jeg automatisk på den norske, og grøsset her jeg satt. Så at du lenger ned presiserte hva det dreide seg om,- og da,- da er jeg enig :-) 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 7. desember 2004 Skrevet 7. desember 2004 Så du mener at din meny vanligvis resulterer i sex? For min julemarsipan er riktignok populær, i hvert fall hos verten, men den resulterer sjelden i annet enn overspising og magesmerter, dog er vi, i hvert fall verten, alltid av den oppfattelse at det var verdt det. Fordet blir lite sex når jeg kjører marsipantrikset, men på den annen side: Hva skal man med sex når man har julemarsipan? Du rører. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 7. desember 2004 Skrevet 7. desember 2004 Da du sa julemarsipan, tenkte jeg automatisk på den norske, og grøsset her jeg satt. Så at du lenger ned presiserte hva det dreide seg om,- og da,- da er jeg enig :-) Anton Berg lager sjokolade og marsipan så perfekt at man nesten ikke tror det før man sitter der og fråtser i danskenes svar på himmelen. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 7. desember 2004 Skrevet 7. desember 2004 Du rører. Rører og rører, fru Blom. Typisk at man skal angripe marsipanelskere på denne måten. Først var det røykerne, nå er det ratt oss. Hva blir det neste? Alkoholikerne? Nei, takke meg til øl, røyk (selv om jeg har sluttet), alkoholikere og julemarsipan. 0 Siter
Gjest Sniff Skrevet 7. desember 2004 Skrevet 7. desember 2004 Anton Berg lager sjokolade og marsipan så perfekt at man nesten ikke tror det før man sitter der og fråtser i danskenes svar på himmelen. Som jeg skulle sagt det selv... Nidar derimot - yak! 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 7. desember 2004 Skrevet 7. desember 2004 Som jeg skulle sagt det selv... Nidar derimot - yak! Nidar Bergene er en skam for julemarsipanen. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.