Gå til innhold

Karaoke eller Playstation

Gjest Amatør på dette området

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har lyst til å kjøpe karaokeanlegg til jul, men er helt grønn på dette området og håper at det er noen som kan hjelpe oss. Lønner det seg å kjøpe et karaokeanlegg (hvor får man forresten kjøpt det bortsett fra i lekebutikker og fungerer de fra lekebutikker bra?) eller kan man også bruke Playstation til dette. Vi har ikke Playstation og lurer på om det kan fungere bra til karaoke og om man kan bruke de sammme platene (DVD) på playstation som på karaokeanlegg.Vi har små barn som nok vil synes at det er morsomt med Playstaion til andre ting også. Håper at det er noen av dere som har peiling på dette og kan komme med noen tips til oss.

- Amatør på dette området

Skrevet

Heisan!

Vi har Playstation. Til dette kan man kjøpe til noe som heter SingStar. Da får du ett Playstaion spill med sanger, og 2 mikrofoner. Dette fungerer kjempe bra. KOmmer nok til å bli brukt masse av dere voksne også...:)

PåSingstar måles det hvor rent man synger, og man får poeng. Så kåres man enten til "Tone døv", Amatør, Hopeful , lead singer eller hit artist. Kjempe gøy!

Så kan man enten synge solo, eller konkurere, slik at 2 stk synger samma sang, og den som synger renest vinner.

Jeg har ikke kjennskap til om andre karaoke DVD kan spilles på Playstadion. Men vet at vanlige DVD filmer kan spiller her.

Så dette var sett ut i fra Playstation øyne altså.. .Men det anbefales av meg iallefall:))

Og man kan jo kjøpe til masse spill som du sier, slik at det kans brukes til andre ting enn bare sang.

Man kan f.eks senere kjøpe dansematte, Eye Toy(Ett kamera, der man ser seg selv på sjermen. Man er lissom med på spillet. Kjeeeempe gøy!!!!!!)

Lykke til!

Vennlig hilsen,

Gjest Utsolgtnick
Skrevet

Heisan!

Vi har Playstation. Til dette kan man kjøpe til noe som heter SingStar. Da får du ett Playstaion spill med sanger, og 2 mikrofoner. Dette fungerer kjempe bra. KOmmer nok til å bli brukt masse av dere voksne også...:)

PåSingstar måles det hvor rent man synger, og man får poeng. Så kåres man enten til "Tone døv", Amatør, Hopeful , lead singer eller hit artist. Kjempe gøy!

Så kan man enten synge solo, eller konkurere, slik at 2 stk synger samma sang, og den som synger renest vinner.

Jeg har ikke kjennskap til om andre karaoke DVD kan spilles på Playstadion. Men vet at vanlige DVD filmer kan spiller her.

Så dette var sett ut i fra Playstation øyne altså.. .Men det anbefales av meg iallefall:))

Og man kan jo kjøpe til masse spill som du sier, slik at det kans brukes til andre ting enn bare sang.

Man kan f.eks senere kjøpe dansematte, Eye Toy(Ett kamera, der man ser seg selv på sjermen. Man er lissom med på spillet. Kjeeeempe gøy!!!!!!)

Lykke til!

Vennlig hilsen,

Om du tenkte på julegave, så er playstation utsolgt over hele verden fikk jeg høre. Og de har store problemer med å levere mere før jul...

Vent med å kjøpe det til det blir nye leveranser og sikkert salg i Januar/Februar.

Skrevet

Heisan!

Lykke til!

Vennlig hilsen,

Takk for svar. Sånn dansematte har jeg veldig lyst på også. Foreløpig vet ikke barna hva Playstation er så det blir nok brukt av oss voksne også. Må bare finne ut om "vanlige" karaokeplater også kan brukes på Playstation også da jeg ønsker å få kjøpt noen med barnesanger som jeg tror at barna mine ville synes er veldig morsomt.

Skrevet

Jeg hadde kjøpt en skikkelig karaokespiller.Den kan barn og voksne(ikke minst:-) ha moro med leeeenge.

Jeg anbefaler et merke som heter RSQ.Gå inn på hjemmesiden til:www.norskkaraoke.no .der vil du finne mye info.

Lykke til!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...