Gjest uuups! Skrevet 7. desember 2004 Skrevet 7. desember 2004 ..vi skal gifte oss 4.februar 2005. Det tok 6 år å sette datoen Må lete etter en gravid to-delt sak å ha på meg... 0 Siter
Gjest Pås Skrevet 7. desember 2004 Skrevet 7. desember 2004 Jeg hadde ikke giddet å gifte meg når jeg var gravid, bare fordi "han" har satt en dato! Jeg hadde ventet til barnet var født... mvh 0 Siter
Gjest uuups! Skrevet 7. desember 2004 Skrevet 7. desember 2004 Jeg hadde ikke giddet å gifte meg når jeg var gravid, bare fordi "han" har satt en dato! Jeg hadde ventet til barnet var født... mvh Er det ille å gifte seg når man er gravid? For meg ville det ikke utgjøre noen forskjell uansett - jeg drikker ikke. Det er snakk om en enkel vielse, med påfølgende brunch for ca 15 stykker. Ingen fest for 200 stykker til langt på natt. 0 Siter
Gjest Pås Skrevet 7. desember 2004 Skrevet 7. desember 2004 Er det ille å gifte seg når man er gravid? For meg ville det ikke utgjøre noen forskjell uansett - jeg drikker ikke. Det er snakk om en enkel vielse, med påfølgende brunch for ca 15 stykker. Ingen fest for 200 stykker til langt på natt. Ne, uff, jeg mente ikke at det var ille å gidte seg når man er gravid... Tenkte bare at det er vanskeligere å finne klær ol. det er jo liksom den dagen du skal være på ditt vakreste, og det var ikke jeg da jeg var gravid...:-) Lykke til med bryllupet! mvh 0 Siter
Gjest son of a gun Skrevet 7. desember 2004 Skrevet 7. desember 2004 HAN sier... Hva sier du da ? Bare Jaaeeehhh ? Jeg hadde værtfall venta til etter fødselen. Stygt med gravid brud. 0 Siter
Gjest litt gammeldags jeg da. Skrevet 7. desember 2004 Skrevet 7. desember 2004 Jeg tror at han gjør det av aller beste mening. Det at dere venter barn ble det som skulle til for at han fikk "fingeren ut" og bestemme seg. Hopp i det og bare kos dere. Synes at det er søtt at babyen kommer ut til gifte foreldre! 0 Siter
serendipity Skrevet 7. desember 2004 Skrevet 7. desember 2004 HAN sier... Hva sier du da ? Bare Jaaeeehhh ? Jeg hadde værtfall venta til etter fødselen. Stygt med gravid brud. Ja kan du tenke deg noe så forferdelig grusomt!!! ;-( 0 Siter
amber sun Skrevet 7. desember 2004 Skrevet 7. desember 2004 HAN sier... Hva sier du da ? Bare Jaaeeehhh ? Jeg hadde værtfall venta til etter fødselen. Stygt med gravid brud. Stygt med gravid brud? Og ellers har vi det bare bra? *himler med øynene* 0 Siter
Gjest uuups! Skrevet 7. desember 2004 Skrevet 7. desember 2004 Jeg tror at han gjør det av aller beste mening. Det at dere venter barn ble det som skulle til for at han fikk "fingeren ut" og bestemme seg. Hopp i det og bare kos dere. Synes at det er søtt at babyen kommer ut til gifte foreldre! Jah! Dette er jo det 3. barnet, dah 0 Siter
Gjest nana_82 Skrevet 7. desember 2004 Skrevet 7. desember 2004 Er det ille å gifte seg når man er gravid? For meg ville det ikke utgjøre noen forskjell uansett - jeg drikker ikke. Det er snakk om en enkel vielse, med påfølgende brunch for ca 15 stykker. Ingen fest for 200 stykker til langt på natt. syns det hørtes koselig ut jeg... Lykke til med alt sammen! ;-) 0 Siter
Gjest enda mer gammeldags Skrevet 7. desember 2004 Skrevet 7. desember 2004 HAN sier... Hva sier du da ? Bare Jaaeeehhh ? Jeg hadde værtfall venta til etter fødselen. Stygt med gravid brud. Styggere med brud som allerede har barn, iallefall hvis vielsen er i kirken. Da blir det jo bare teit.. 0 Siter
Gjest marp Skrevet 8. desember 2004 Skrevet 8. desember 2004 Er det ille å gifte seg når man er gravid? For meg ville det ikke utgjøre noen forskjell uansett - jeg drikker ikke. Det er snakk om en enkel vielse, med påfølgende brunch for ca 15 stykker. Ingen fest for 200 stykker til langt på natt. Selv giftet jeg meg da jeg var 5 mnd på vei, og det gikk helt fint . Jeg valgte en kjole med plass til en voksende mage, og den ble tilpasset enuke eller to før bryllupet. Det eneste minuset for min del, var at selve giftemålet på et vis kom i skyggen for graviditeten... Det var større for meg å bære fram et barn enn å gifte meg,om du skjønner? 0 Siter
Gjest malun Skrevet 9. desember 2004 Skrevet 9. desember 2004 Så hyggelig - det er så fint å gifte seg! ;o) Håper du finner antrekk som passer. Bor du i osloområdet, kan jeg anbefale en tur til Lillestrøm - byen med Norges største tetthet i brudesalonger og enormt utvalg. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.