Elis31 Skrevet 7. desember 2004 Skrevet 7. desember 2004 Bare lurer på om de er bra, før jeg kjøper. Programmet hans er jo bra. 0 Siter
Tonette Skrevet 7. desember 2004 Skrevet 7. desember 2004 Er de utgitt på norsk? Kunne tenkt meg å lest bøkene hans jeg og, men liker best å lese på norsk. 0 Siter
Elis31 Skrevet 7. desember 2004 Forfatter Skrevet 7. desember 2004 Er de utgitt på norsk? Kunne tenkt meg å lest bøkene hans jeg og, men liker best å lese på norsk. Ja, så nå på en eller annen nettbokhandel at de var på norsk tre av dem ihvertfall. Men fant ingen anmeldelse. 0 Siter
amber sun Skrevet 7. desember 2004 Skrevet 7. desember 2004 Ja, så nå på en eller annen nettbokhandel at de var på norsk tre av dem ihvertfall. Men fant ingen anmeldelse. Hm, hvis de kommer på norsk, så vil jeg også lese dem. Biblioteket er en fin greie... 0 Siter
Dorthe Skrevet 7. desember 2004 Skrevet 7. desember 2004 Hm, hvis de kommer på norsk, så vil jeg også lese dem. Biblioteket er en fin greie... De er på norsk, hjemmets bokklubb har i vært fall den slankeboka nå 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.