Gjest Kopa Skrevet 7. desember 2004 Skrevet 7. desember 2004 Noen som har tekst/link til den norske oversettelsen av denne sangen? Thanks;) ..no Beatlesgreier, er det ikke? 0 Siter
Line Skrevet 7. desember 2004 Skrevet 7. desember 2004 So this is Christmas/War is over var det vel John Lennon som sang... nydelig og stemningsfull, synes jeg. Prøver å vri hjernen for å huske den norske teksten... hjelp meg litt da? "Nå er det jula, og hva har vi gjort?" "En god jul til alle, til rike og små. Til ..... " Hmm... lurer på om det ikke er Halfdan Sivertsen jeg hører stemmen på langt bak i arkivet et sted... 0 Siter
Line Skrevet 7. desember 2004 Skrevet 7. desember 2004 *Nynner fortsatt...* "En god jul til alle, til liten og stor. Til ... og ...." "Ja nå kommer jula, og har du det bra?.... trallala" Gud, så håpløst å ikke klare å huske resten! Skal skrive den ned tvert jeg våkner i morgen tidlig, for nå kommer jeg til å drømme om den 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 7. desember 2004 Skrevet 7. desember 2004 http://home.att.net/~scorh5/SoThis.html 0 Siter
Line Skrevet 7. desember 2004 Skrevet 7. desember 2004 Herlighet... nå blir jeg tullete... Om det ikke ligger noe annet svar her i løpet av morgendagen, sender jeg en mail til ei jeg kjenner i styret i Norsk Musikkråd. Hun kan ALT av sånne sanger, og kan kanskje hjelpe litt... ) 0 Siter
oslogutt Skrevet 8. desember 2004 Skrevet 8. desember 2004 Kan ikke teksten på norsk, men orginalen er med John Lennon (tidl Beatles) og Yoko Ono. 0 Siter
Gjest en-to-tre-4 Skrevet 8. desember 2004 Skrevet 8. desember 2004 Lurer på om det ikke er Jahn Teigen som synger den, og har kalt den "God jul og godt nyttår"? Kan dessverre ikke hjelpe mer.. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.