Gjest julegavekjøper Skrevet 7. desember 2004 Skrevet 7. desember 2004 Er SIMS dataspill gøy? Og passer det for en på 24? Hvilket av spillene er best? Takker for svar! 0 Siter
snx Skrevet 7. desember 2004 Skrevet 7. desember 2004 Det er absolutt til å anbefale.. Jeg har begge utgavene, men syntes sims 2 er best (jeg er 24) 0 Siter
Mistera Skrevet 7. desember 2004 Skrevet 7. desember 2004 Ja jeg synes desse spillene er snydens:) Og jeg er 29:) 0 Siter
Jeg er en annen Skrevet 7. desember 2004 Skrevet 7. desember 2004 Har bare spilt eneren, den var veldig absorberende til å begynne med, så gikk jeg lei. Men det er et bra spill, ingen tvil om det. Toeren er vel den beste vil jeg tro. Har stor appell blandt jenter. 0 Siter
Excelsion Skrevet 8. desember 2004 Skrevet 8. desember 2004 Gutter liker det som oftest ikke, men det er favoritten til jenter i alle aldre. Finnes selvfølgelig unntak. 0 Siter
Gjest Sniff Skrevet 8. desember 2004 Skrevet 8. desember 2004 Det er absolutt til å anbefale.. Jeg har begge utgavene, men syntes sims 2 er best (jeg er 24) Disse ekstrapakkene til Sims (1) kan vel ikke brukes på Sims 2? Og kan Sims 1 og 2 være installert på samme PC i parallell? 0 Siter
Gjest Femur Skrevet 8. desember 2004 Skrevet 8. desember 2004 Sims er et helt fantastisk spill og passer absolutt til en 24 åring, viss det er en jente Hold deg unna sims 1 og tillegspakkene for det er gammelt nå. Kjøp sims 2. Kom ut i august og har helt overlegen grafikk for slike spill. 0 Siter
laban Skrevet 8. desember 2004 Skrevet 8. desember 2004 Systemkravene til Sims 2 er ganske høye. Pass på at det finnes bytterett. 0 Siter
Lucretia Skrevet 8. desember 2004 Skrevet 8. desember 2004 Jeg har the sims double deluxe, og synes det er kjempemoro! Blir spilt i perioder, man går lei en stund, og plutselig så får man lyst til å spille igjen. Har veldig lyst på sims 2 (er 22 år) 0 Siter
Gjest papirtiger Skrevet 8. desember 2004 Skrevet 8. desember 2004 Disse ekstrapakkene til Sims (1) kan vel ikke brukes på Sims 2? Og kan Sims 1 og 2 være installert på samme PC i parallell? Sims 2 er et eget spill ja. Har du plass, så er det ikke noe problem å ha begge. Men systemkravene til sims2 er høye. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.