Dory Skrevet 7. desember 2004 Skrevet 7. desember 2004 Åssen går det med dere?? Fikk dere smaksprøver denne uka? Mye rare pastiller der ja.. Jeg som trodde jeg var alt spisende når det gjaldt goderi:)) 0 Siter
skorpionfisken Skrevet 8. desember 2004 Skrevet 8. desember 2004 Enig, og så først smake seg gjennom eske for eske og svare på masse spørsmål om dem. Så etterpå få spørsmål om hvilken som totalt sett var den beste. Hvem H husker da hvilken eske de som var litt bedre enn de andre var i? Jeg sukka tungt før jeg smakte meg igjennom resten igjen.... Og ennå har jeg ikke spist opp restene, jeg som også er "altetende" når det gjelder godteri. Men de ligger der, og en dag blir jeg desperat nok godtesulten, og da faller de nok.... 0 Siter
TrineE Skrevet 8. desember 2004 Skrevet 8. desember 2004 Huff,mye som var mindre godt der ja..ble faktisk kjempekvalm etter prøvesmakingen. Har masse pastiller igjen,selv om jeg har tre unger som normalt sett rensker huset for allt av godterier ) Men posen med lakrisgodter var god.. 0 Siter
Gjest Sofapusen Skrevet 8. desember 2004 Skrevet 8. desember 2004 Hvordan blir man godterismaker? Hørtes ut som en ting for meg, hehe 0 Siter
tiliti Skrevet 8. desember 2004 Skrevet 8. desember 2004 For 1/2 års tid siden fikk jeg masse rare halspastiller, enkelte hvis smakte luftfrisker :-) For en uke siden nå fikk jeg noe vingummi og skum-greier. Godt. 0 Siter
Dory Skrevet 8. desember 2004 Forfatter Skrevet 8. desember 2004 Enig, og så først smake seg gjennom eske for eske og svare på masse spørsmål om dem. Så etterpå få spørsmål om hvilken som totalt sett var den beste. Hvem H husker da hvilken eske de som var litt bedre enn de andre var i? Jeg sukka tungt før jeg smakte meg igjennom resten igjen.... Og ennå har jeg ikke spist opp restene, jeg som også er "altetende" når det gjelder godteri. Men de ligger der, og en dag blir jeg desperat nok godtesulten, og da faller de nok.... Ja, det glemmer jeg også! Litt rart lagt opp de spørsmålene. 0 Siter
Dory Skrevet 8. desember 2004 Forfatter Skrevet 8. desember 2004 For 1/2 års tid siden fikk jeg masse rare halspastiller, enkelte hvis smakte luftfrisker :-) For en uke siden nå fikk jeg noe vingummi og skum-greier. Godt. Hmm, heldig du da. De sender vel ut forskjelig da. Ja, de pastillene jeg fikk nå, smakte nesten luftfrisker ja. Huff. 0 Siter
Dory Skrevet 8. desember 2004 Forfatter Skrevet 8. desember 2004 Huff,mye som var mindre godt der ja..ble faktisk kjempekvalm etter prøvesmakingen. Har masse pastiller igjen,selv om jeg har tre unger som normalt sett rensker huset for allt av godterier ) Men posen med lakrisgodter var god.. Ja, her også står det pastill esker. Ikke vanlig i det hele tatt at det står igjen.. Hehe. Men "takk for hjelpen gaven" var nammis ja:) 0 Siter
Dory Skrevet 8. desember 2004 Forfatter Skrevet 8. desember 2004 Hvordan blir man godterismaker? Hørtes ut som en ting for meg, hehe Hmmm, jeg husker ikke mailadd. Men det var bare å sende mail til noen i malaco leaf, og skrive din adresse og ditt navn. Og at du vil bli prøvesmaker. Så får du reg. skjema i posten... Kanskje du finner adressen om du søker på malaco?? Ja, det anbefales å bli prøvesmaker!! Klem. 0 Siter
Dory Skrevet 8. desember 2004 Forfatter Skrevet 8. desember 2004 Hvordan blir man godterismaker? Hørtes ut som en ting for meg, hehe Fant det! Her er mail add: [email protected] 0 Siter
tiliti Skrevet 8. desember 2004 Skrevet 8. desember 2004 Hmm, heldig du da. De sender vel ut forskjelig da. Ja, de pastillene jeg fikk nå, smakte nesten luftfrisker ja. Huff. Var forsåvidt en av fargene nå også som smakte luftfrisker. Tro om én av deres oppskrifts-makere bare har generelt rar smak? 0 Siter
Dory Skrevet 8. desember 2004 Forfatter Skrevet 8. desember 2004 Var forsåvidt en av fargene nå også som smakte luftfrisker. Tro om én av deres oppskrifts-makere bare har generelt rar smak? Ja, hehe, kanskje han bare digger den smaken? Da må vi stå sammen og sørge for at denne ikke kommer ut i butikken;) 0 Siter
Gjest midia Skrevet 8. desember 2004 Skrevet 8. desember 2004 Jepp! De er snart spist opp også. Det var jo kjempegodt men litt rare smaker på noen var det, men pytt de går ned de også. Siden jeg meldte meg på så har jeg fått to forsendelser og det er ikke lite de sender! 0 Siter
Mistera Skrevet 8. desember 2004 Skrevet 8. desember 2004 HAr fått to pakker jeg på et halvt år... den første var best:) den likte jeg... men altså de pastillene... PJUK!!! Og det skrev jeg til dem også Man skal da være ærlig:) 0 Siter
amber sun Skrevet 8. desember 2004 Skrevet 8. desember 2004 De pastillene var ikke mye gode. Likte bare en av eskene, og den tror jeg er i handelen allerede...(sikkert en test) Men den jeg fikk sist gang, lakris godt og blandet, der var det mye godt! Myk lakris...mmm 0 Siter
Lucretia Skrevet 8. desember 2004 Skrevet 8. desember 2004 Hvordan blir man godterismaker? Hørtes ut som en ting for meg, hehe Vet om en som prøvde å bli prøvesmaker for litt siden, og han fikk beskjed om at de ikke trengte flere.... Men det skader vel ikke å prøve? 0 Siter
Lucretia Skrevet 8. desember 2004 Skrevet 8. desember 2004 Jeg syntes de fleste var gode jeg. Likte vel best vannmelon smaken og .. karamell-smak(?) eller hva det var for noe. Men takk-for-hjelpen-posen var knallgod!! Hadde aldri smakt den før. 0 Siter
Elisabeth1365380359 Skrevet 8. desember 2004 Skrevet 8. desember 2004 Jeg meldte meg på men fikk pakken akkurat i mens jeg var på ferie, så jeg rakk ikke å svare innen fristen. Etter det fikk jeg aldri noe mer:( 0 Siter
Gjest papirtiger Skrevet 8. desember 2004 Skrevet 8. desember 2004 Jeg er vanligvis ikke et pastill-menneske, men etter at jeg helte alle pastillene i en skål (så fancy ut), så ble de borte. Det eneste jeg liker fra Malaco er Biler, så vet ikke hvor hjelpsomme mine råd er.. 0 Siter
amber sun Skrevet 9. desember 2004 Skrevet 9. desember 2004 Jeg syntes de fleste var gode jeg. Likte vel best vannmelon smaken og .. karamell-smak(?) eller hva det var for noe. Men takk-for-hjelpen-posen var knallgod!! Hadde aldri smakt den før. Ja, takk-for-hjelpenposen ble fort spist opp. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.