Gå til innhold

Godterismakerne for Malaco

Anbefalte innlegg

Skrevet

Åssen går det med dere??:)

Fikk dere smaksprøver denne uka? Mye rare pastiller der ja.. Jeg som trodde jeg var alt spisende når det gjaldt goderi:))

skorpionfisken
Skrevet

Enig, og så først smake seg gjennom eske for eske og svare på masse spørsmål om dem. Så etterpå få spørsmål om hvilken som totalt sett var den beste. Hvem H husker da hvilken eske de som var litt bedre enn de andre var i? Jeg sukka tungt før jeg smakte meg igjennom resten igjen....

Og ennå har jeg ikke spist opp restene, jeg som også er "altetende" når det gjelder godteri.

Men de ligger der, og en dag blir jeg desperat nok godtesulten, og da faller de nok....

Skrevet

Huff,mye som var mindre godt der ja..ble faktisk kjempekvalm etter prøvesmakingen.

Har masse pastiller igjen,selv om jeg har tre unger som normalt sett rensker huset for allt av godterier :o)

Men posen med lakrisgodter var god..

Gjest Sofapusen
Skrevet

Hvordan blir man godterismaker? Hørtes ut som en ting for meg, hehe

Skrevet

For 1/2 års tid siden fikk jeg masse rare halspastiller, enkelte hvis smakte luftfrisker :-)

For en uke siden nå fikk jeg noe vingummi og skum-greier. Godt.

Skrevet

Enig, og så først smake seg gjennom eske for eske og svare på masse spørsmål om dem. Så etterpå få spørsmål om hvilken som totalt sett var den beste. Hvem H husker da hvilken eske de som var litt bedre enn de andre var i? Jeg sukka tungt før jeg smakte meg igjennom resten igjen....

Og ennå har jeg ikke spist opp restene, jeg som også er "altetende" når det gjelder godteri.

Men de ligger der, og en dag blir jeg desperat nok godtesulten, og da faller de nok....

Ja, det glemmer jeg også! Litt rart lagt opp de spørsmålene.

Skrevet

For 1/2 års tid siden fikk jeg masse rare halspastiller, enkelte hvis smakte luftfrisker :-)

For en uke siden nå fikk jeg noe vingummi og skum-greier. Godt.

Hmm, heldig du da. De sender vel ut forskjelig da. Ja, de pastillene jeg fikk nå, smakte nesten luftfrisker ja. Huff.

Skrevet

Huff,mye som var mindre godt der ja..ble faktisk kjempekvalm etter prøvesmakingen.

Har masse pastiller igjen,selv om jeg har tre unger som normalt sett rensker huset for allt av godterier :o)

Men posen med lakrisgodter var god..

Ja, her også står det pastill esker. Ikke vanlig i det hele tatt at det står igjen.. Hehe. Men "takk for hjelpen gaven" var nammis ja:)

Skrevet

Hmmm, jeg husker ikke mailadd. Men det var bare å sende mail til noen i malaco leaf, og skrive din adresse og ditt navn. Og at du vil bli prøvesmaker. Så får du reg. skjema i posten...

Kanskje du finner adressen om du søker på malaco??

Ja, det anbefales å bli prøvesmaker!!

Klem.

Skrevet

Hmm, heldig du da. De sender vel ut forskjelig da. Ja, de pastillene jeg fikk nå, smakte nesten luftfrisker ja. Huff.

Var forsåvidt en av fargene nå også som smakte luftfrisker. Tro om én av deres oppskrifts-makere bare har generelt rar smak?

Skrevet

Var forsåvidt en av fargene nå også som smakte luftfrisker. Tro om én av deres oppskrifts-makere bare har generelt rar smak?

Ja, hehe, kanskje han bare digger den smaken? Da må vi stå sammen og sørge for at denne ikke kommer ut i butikken;):)

Skrevet

Jepp!

De er snart spist opp også.

Det var jo kjempegodt men litt rare smaker på noen var det, men pytt de går ned de også.

Siden jeg meldte meg på så har jeg fått to forsendelser og det er ikke lite de sender!

Skrevet

HAr fått to pakker jeg på et halvt år... den første var best:) den likte jeg... men altså de pastillene... PJUK!!!

Og det skrev jeg til dem også:)

Man skal da være ærlig:)

Skrevet

De pastillene var ikke mye gode. Likte bare en av eskene, og den tror jeg er i handelen allerede...(sikkert en test)

Men den jeg fikk sist gang, lakris godt og blandet, der var det mye godt! Myk lakris...mmm

Skrevet

Vet om en som prøvde å bli prøvesmaker for litt siden, og han fikk beskjed om at de ikke trengte flere.... Men det skader vel ikke å prøve?

Skrevet

Jeg syntes de fleste var gode jeg. Likte vel best vannmelon smaken og .. karamell-smak(?) eller hva det var for noe.

Men takk-for-hjelpen-posen var knallgod!! Hadde aldri smakt den før.

Elisabeth1365380359
Skrevet

Jeg meldte meg på men fikk pakken akkurat i mens jeg var på ferie, så jeg rakk ikke å svare innen fristen. Etter det fikk jeg aldri noe mer:(

Gjest papirtiger
Skrevet

Jeg er vanligvis ikke et pastill-menneske, men etter at jeg helte alle pastillene i en skål (så fancy ut), så ble de borte.

Det eneste jeg liker fra Malaco er Biler, så vet ikke hvor hjelpsomme mine råd er.. :)

Skrevet

Jeg syntes de fleste var gode jeg. Likte vel best vannmelon smaken og .. karamell-smak(?) eller hva det var for noe.

Men takk-for-hjelpen-posen var knallgod!! Hadde aldri smakt den før.

Ja, takk-for-hjelpenposen ble fort spist opp. ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...