janeymor Skrevet 8. desember 2004 Skrevet 8. desember 2004 Hei! Er sykemeldt og skal være hjemme ut uken. Juleforberedelser er jeg for dårlig til, men ikke til pc spill! Noen som har erfaring med pc spillet sims 2? Har ikke spilt sims før, men synes det høres artig ut. Jeg er selv småbarnsmor 27 år og spiller egentlig ikke mye spill.. 0 Siter
Gjest Femur Skrevet 8. desember 2004 Skrevet 8. desember 2004 Jeg tror det spillet en noe for deg. Du kan gjøre akkurat hva du vil med spillet. Lage familier, ødlegge familier, bygge hus osv. Viss du ikke har spilt noe sims før, så tar det en liten stund før du kommer inn i spillet, så jeg anbefaler å lese bruksanvisningen godt. Når du har satt deg inn i alle tingene, så blir du hekta. Garantert Utolig bra spill. Jeg spiller svært skjeldent spill, men sims må jeg bare spille. Anbefaer at du kjøper sims 2. Sims 1 med tillegspakker er gammelt nå. Det kommer en tillegspakke til sims 2 over jul. Kjøper du sims 2 så er et godt tips å opprette en bruker på http://www.thesims2.no/pages.view_frontpage.asp På det forumet på den nettsiden er det mange gode råd og løsninger for hvordan spille spillet. Et must viss du et ukjendt med sims. Lykke til 0 Siter
Mistera Skrevet 8. desember 2004 Skrevet 8. desember 2004 Jeg tror det spillet en noe for deg. Du kan gjøre akkurat hva du vil med spillet. Lage familier, ødlegge familier, bygge hus osv. Viss du ikke har spilt noe sims før, så tar det en liten stund før du kommer inn i spillet, så jeg anbefaler å lese bruksanvisningen godt. Når du har satt deg inn i alle tingene, så blir du hekta. Garantert Utolig bra spill. Jeg spiller svært skjeldent spill, men sims må jeg bare spille. Anbefaer at du kjøper sims 2. Sims 1 med tillegspakker er gammelt nå. Det kommer en tillegspakke til sims 2 over jul. Kjøper du sims 2 så er et godt tips å opprette en bruker på http://www.thesims2.no/pages.view_frontpage.asp På det forumet på den nettsiden er det mange gode råd og løsninger for hvordan spille spillet. Et must viss du et ukjendt med sims. Lykke til Kan man spille Sims 2 UTEN å ha det andre pakkene fra det første spillet på maskina? Skjønner at jeg har rota bort kodene til spillet så jeg får ikke lasta de inn på maskina... dette er svææært surt, da jeg absolutt digger dette spille (liker best å lage hus da:)) 0 Siter
Gjest Femur Skrevet 8. desember 2004 Skrevet 8. desember 2004 Kan man spille Sims 2 UTEN å ha det andre pakkene fra det første spillet på maskina? Skjønner at jeg har rota bort kodene til spillet så jeg får ikke lasta de inn på maskina... dette er svææært surt, da jeg absolutt digger dette spille (liker best å lage hus da:)) Sims 2 er et helt uavhenging spill fra Sims. Du trenger hverken sims eller tillegspakkene for å kjøre spillet. Faktisk så går ikke tilleggspakkeene til sims ann å kjøre på sims 2. Sims 2 vil komme ut med egne tileggspakker. Den første kommer ut etter jul. 0 Siter
Mistera Skrevet 8. desember 2004 Skrevet 8. desember 2004 Sims 2 er et helt uavhenging spill fra Sims. Du trenger hverken sims eller tillegspakkene for å kjøre spillet. Faktisk så går ikke tilleggspakkeene til sims ann å kjøre på sims 2. Sims 2 vil komme ut med egne tileggspakker. Den første kommer ut etter jul. du har reddet julen min:) Jippi:) Da må jeg ha:) takker:) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.