Gjest Juleantrekk Skrevet 8. desember 2004 Skrevet 8. desember 2004 Blir det for vulgært med kort sort skjørt (ovenfor knærne) og høye sorte støvletter ( under knærne) med knyting hele veien opp og høye heler + rød jumper, til ei dame 30-35 år? 0 Siter
tiliti Skrevet 8. desember 2004 Skrevet 8. desember 2004 Vulgært vet jeg ikke, men jeg ville uansett droppet den røde. 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 8. desember 2004 Skrevet 8. desember 2004 Nei så lenge det er stilfult så synes jeg ikke det:) 0 Siter
lalala1365380457 Skrevet 8. desember 2004 Skrevet 8. desember 2004 synes ikke det jeg i allefall. hørtes veldig fint ut! 0 Siter
Lips1365380508 Skrevet 8. desember 2004 Skrevet 8. desember 2004 Så lenge den røde ikke er med dyp utringing, så går det 0 Siter
Gjest Juleantrekk Skrevet 8. desember 2004 Skrevet 8. desember 2004 Vulgært vet jeg ikke, men jeg ville uansett droppet den røde. Synes det blir for kjedek\lig med sort til. Kan ikke ha andre farger heller da det er røde tynne striper i skjørtet. Glemte å skrive det. 0 Siter
Gjest Juleantrekk Skrevet 8. desember 2004 Skrevet 8. desember 2004 Så lenge den røde ikke er med dyp utringing, så går det Høy hals, grovstrikket. 0 Siter
Gjest Juleantrekk Skrevet 8. desember 2004 Skrevet 8. desember 2004 Kjempestilig:) Tror du jeg kan bruke dette antrekket ved juletrefesten for mitt skolebarn også? Det er på kveldstid. 0 Siter
soleil Skrevet 8. desember 2004 Skrevet 8. desember 2004 Hvis du dropper nettingstrømpebukser så er det vel helt OK det. Spørs åssen helheten er. :-) 0 Siter
Gjest Juleantrekk Skrevet 8. desember 2004 Skrevet 8. desember 2004 Hvis du dropper nettingstrømpebukser så er det vel helt OK det. Spørs åssen helheten er. :-) Ikke nettingstrømper nei. Tenkte å bruke ei strømpebukse som er ganske tett, det er bare så vidt man kan skimte huden gjennom. Altså ikke av de tynne nylonlongsene. 0 Siter
soleil Skrevet 8. desember 2004 Skrevet 8. desember 2004 Ikke nettingstrømper nei. Tenkte å bruke ei strømpebukse som er ganske tett, det er bare så vidt man kan skimte huden gjennom. Altså ikke av de tynne nylonlongsene. Sånn jeg ser det for meg så ser det helt fint ut. Men du trenger vel ikke klarsignal fra dol, egentlig! hehe 0 Siter
tiliti Skrevet 8. desember 2004 Skrevet 8. desember 2004 Synes det blir for kjedek\lig med sort til. Kan ikke ha andre farger heller da det er røde tynne striper i skjørtet. Glemte å skrive det. Blir sikkert fint. Uten røde striper i skjørtet ville jeg sikkert valgt lilla eller svart, dog :-) 0 Siter
Gjest Juleantrekk Skrevet 8. desember 2004 Skrevet 8. desember 2004 Sånn jeg ser det for meg så ser det helt fint ut. Men du trenger vel ikke klarsignal fra dol, egentlig! hehe Greit å høre andres mening. Har dårlig selvbilde, sikkert derfor. 0 Siter
Gjest Juleantrekk Skrevet 8. desember 2004 Skrevet 8. desember 2004 Sånn jeg ser det for meg så ser det helt fint ut. Men du trenger vel ikke klarsignal fra dol, egentlig! hehe Tror du jeg kan bruke dette antrekket ved juletrefesten for mitt skolebarn også? Det er på kveldstid. 0 Siter
Babette Skrevet 8. desember 2004 Skrevet 8. desember 2004 Tror du jeg kan bruke dette antrekket ved juletrefesten for mitt skolebarn også? Det er på kveldstid. Hvor kort er skjørtet da, og hvor trangt er det? Når man sitter, kryper jo korte skjørt oppover. Er ikke noe artig hvis man liksom må sitte og dra i det for at det ikke skal virke for kort. 0 Siter
Gjest Juleantrekk Skrevet 8. desember 2004 Skrevet 8. desember 2004 Hvor kort er skjørtet da, og hvor trangt er det? Når man sitter, kryper jo korte skjørt oppover. Er ikke noe artig hvis man liksom må sitte og dra i det for at det ikke skal virke for kort. Det går litt nedenfor mitt på låret. Det sklir litt opp når jeg sitter, men jeg har mørk strømpebukse til og det sklir ikke så langt opp at trusa vises. Det er støvlettene med snøring og høy hæl (ikke stillett)jeg er mest usikker på, har brukt støvletter med lav hæl og glidelås på siden, før. 0 Siter
favn Skrevet 8. desember 2004 Skrevet 8. desember 2004 Siden du spør om det er vulgært, må vel antrekket i det minste være i grenseland. Personlig har jeg ikke sansen for rødt og svart sammen, det ser anstrengt ut. Når du så sper på med svarte snørestøvletter og miniskjørt har jeg problemer med å se for meg dette som et passe tekkelig antrekk ved en tilstelning for barn. 0 Siter
MsSophie Skrevet 8. desember 2004 Skrevet 8. desember 2004 Tror du jeg kan bruke dette antrekket ved juletrefesten for mitt skolebarn også? Det er på kveldstid. Jeg tror kanskje jeg hadde droppet de høye støvlettene på en juletrefest. 0 Siter
Babette Skrevet 8. desember 2004 Skrevet 8. desember 2004 Det går litt nedenfor mitt på låret. Det sklir litt opp når jeg sitter, men jeg har mørk strømpebukse til og det sklir ikke så langt opp at trusa vises. Det er støvlettene med snøring og høy hæl (ikke stillett)jeg er mest usikker på, har brukt støvletter med lav hæl og glidelås på siden, før. Jeg ville helt ærlig ha valgt et lengre skjørt på et familiearrangement, for å føle meg vel og kledd for anledningen. Men du ser det vel best selv. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.