Gå til innhold

For vulgært?

Anbefalte innlegg

Gjest Juleantrekk
Skrevet

Blir det for vulgært med kort sort skjørt (ovenfor knærne) og høye sorte støvletter ( under knærne) med knyting hele veien opp og høye heler + rød jumper, til ei dame 30-35 år?

• Svar 48
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• soleil

3

• favn

3

• MsSophie

2

• Babette

2

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Vulgært vet jeg ikke, men jeg ville uansett droppet den røde.

Skrevet

Nei så lenge det er stilfult så synes jeg ikke det:)

lalala1365380457
Skrevet

synes ikke det jeg i allefall. hørtes veldig fint ut!

Lips1365380508
Skrevet

Så lenge den røde ikke er med dyp utringing, så går det ;)

Gjest Juleantrekk
Skrevet

Vulgært vet jeg ikke, men jeg ville uansett droppet den røde.

Synes det blir for kjedek\lig med sort til. Kan ikke ha andre farger heller da det er røde tynne striper i skjørtet. Glemte å skrive det.

Gjest Juleantrekk
Skrevet

Så lenge den røde ikke er med dyp utringing, så går det ;)

Høy hals, grovstrikket.

Gjest Juleantrekk
Skrevet

Kjempestilig:)

Tror du jeg kan bruke dette antrekket ved juletrefesten for mitt skolebarn også? Det er på kveldstid.

Skrevet

Hvis du dropper nettingstrømpebukser så er det vel helt OK det. Spørs åssen helheten er. :-)

Gjest Juleantrekk
Skrevet

Hvis du dropper nettingstrømpebukser så er det vel helt OK det. Spørs åssen helheten er. :-)

Ikke nettingstrømper nei.

Tenkte å bruke ei strømpebukse som er ganske tett, det er bare så vidt man kan skimte huden gjennom. Altså ikke av de tynne nylonlongsene.

Skrevet

Ikke nettingstrømper nei.

Tenkte å bruke ei strømpebukse som er ganske tett, det er bare så vidt man kan skimte huden gjennom. Altså ikke av de tynne nylonlongsene.

Sånn jeg ser det for meg så ser det helt fint ut. Men du trenger vel ikke klarsignal fra dol, egentlig! hehe ;)

Skrevet

Synes det blir for kjedek\lig med sort til. Kan ikke ha andre farger heller da det er røde tynne striper i skjørtet. Glemte å skrive det.

Blir sikkert fint.

Uten røde striper i skjørtet ville jeg sikkert valgt lilla eller svart, dog :-)

Gjest Juleantrekk
Skrevet

Sånn jeg ser det for meg så ser det helt fint ut. Men du trenger vel ikke klarsignal fra dol, egentlig! hehe ;)

Greit å høre andres mening. Har dårlig selvbilde, sikkert derfor.

Gjest Juleantrekk
Skrevet

Tror du jeg kan bruke dette antrekket ved juletrefesten for mitt skolebarn også? Det er på kveldstid.

Skrevet

Hvor kort er skjørtet da, og hvor trangt er det? Når man sitter, kryper jo korte skjørt oppover. Er ikke noe artig hvis man liksom må sitte og dra i det for at det ikke skal virke for kort.

Gjest Juleantrekk
Skrevet

Hvor kort er skjørtet da, og hvor trangt er det? Når man sitter, kryper jo korte skjørt oppover. Er ikke noe artig hvis man liksom må sitte og dra i det for at det ikke skal virke for kort.

Det går litt nedenfor mitt på låret. Det sklir litt opp når jeg sitter, men jeg har mørk strømpebukse til og det sklir ikke så langt opp at trusa vises.

Det er støvlettene med snøring og høy hæl (ikke stillett)jeg er mest usikker på, har brukt støvletter med lav hæl og glidelås på siden, før.

Skrevet

Siden du spør om det er vulgært, må vel antrekket i det minste være i grenseland.

Personlig har jeg ikke sansen for rødt og svart sammen, det ser anstrengt ut. Når du så sper på med svarte snørestøvletter og miniskjørt har jeg problemer med å se for meg dette som et passe tekkelig antrekk ved en tilstelning for barn.

Skrevet

Jeg tror kanskje jeg hadde droppet de høye støvlettene på en juletrefest.

Skrevet

Det går litt nedenfor mitt på låret. Det sklir litt opp når jeg sitter, men jeg har mørk strømpebukse til og det sklir ikke så langt opp at trusa vises.

Det er støvlettene med snøring og høy hæl (ikke stillett)jeg er mest usikker på, har brukt støvletter med lav hæl og glidelås på siden, før.

Jeg ville helt ærlig ha valgt et lengre skjørt på et familiearrangement, for å føle meg vel og kledd for anledningen.

Men du ser det vel best selv.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...