Gjest Juleantrekk Skrevet 8. desember 2004 Skrevet 8. desember 2004 Jeg ville helt ærlig ha valgt et lengre skjørt på et familiearrangement, for å føle meg vel og kledd for anledningen. Men du ser det vel best selv. Kanskje like så greit å bruke bukse da, så er jeg sikker. 0 Siter
Gjest Juleantrekk Skrevet 8. desember 2004 Skrevet 8. desember 2004 Siden du spør om det er vulgært, må vel antrekket i det minste være i grenseland. Personlig har jeg ikke sansen for rødt og svart sammen, det ser anstrengt ut. Når du så sper på med svarte snørestøvletter og miniskjørt har jeg problemer med å se for meg dette som et passe tekkelig antrekk ved en tilstelning for barn. Det er tynne røde striper i skjørtet, så jeg synes ikke det passer med annen farge på overdel, sort synes jeg blir for dystert. Skjørtet er ikke så kort at det er vulgært, det er mer støvlettene til jeg er usikker på. De har snøring helt opp, glidelås på siden. Hælene er firkantet og ca 4-5 cm høy. Skjørtet er i dresstoff ( hvis man kan kalle det det). Overdelen er en tykk, høyhalset, grovstrikket genser. Støvlettene er i skinn. 0 Siter
soleil Skrevet 8. desember 2004 Skrevet 8. desember 2004 Tror du jeg kan bruke dette antrekket ved juletrefesten for mitt skolebarn også? Det er på kveldstid. Ja, det syns jeg da du kan ha på deg... 0 Siter
serendipity Skrevet 8. desember 2004 Skrevet 8. desember 2004 Er det på julebord så går det vel om man vil være gjenstand for endel bemerkinger bak sin rygg. Er det julaften med bestemor, 3 unger og svigermor så hadde jeg droppet det. 0 Siter
Gjest Juleantrekk Skrevet 8. desember 2004 Skrevet 8. desember 2004 Er det på julebord så går det vel om man vil være gjenstand for endel bemerkinger bak sin rygg. Er det julaften med bestemor, 3 unger og svigermor så hadde jeg droppet det. Skjørtet er ikke så kort at det er vulgært, det er mer støvlettene til jeg er usikker på. De har snøring helt opp, glidelås på siden. Hælene er firkantet og ca 4-5 cm høy. Skjørtet er i dresstoff ( hvis man kan kalle det det). Overdelen er en tykk, høyhalset, grovstrikket genser. Støvlettene er i skinn. 0 Siter
favn Skrevet 8. desember 2004 Skrevet 8. desember 2004 Det er tynne røde striper i skjørtet, så jeg synes ikke det passer med annen farge på overdel, sort synes jeg blir for dystert. Skjørtet er ikke så kort at det er vulgært, det er mer støvlettene til jeg er usikker på. De har snøring helt opp, glidelås på siden. Hælene er firkantet og ca 4-5 cm høy. Skjørtet er i dresstoff ( hvis man kan kalle det det). Overdelen er en tykk, høyhalset, grovstrikket genser. Støvlettene er i skinn. Bytt ut støvlettene med pene sko. 0 Siter
serendipity Skrevet 8. desember 2004 Skrevet 8. desember 2004 Skjørtet er ikke så kort at det er vulgært, det er mer støvlettene til jeg er usikker på. De har snøring helt opp, glidelås på siden. Hælene er firkantet og ca 4-5 cm høy. Skjørtet er i dresstoff ( hvis man kan kalle det det). Overdelen er en tykk, høyhalset, grovstrikket genser. Støvlettene er i skinn. Det høres ikke særlig vulgært ut, men jæ.... varmt ut med tykk, høyhalset strikket genser. Selv blir jeg så varm at jeg helt vil gå i singlet. Men så er jeg vertinne og styrer frem og tilbake da.. (nå snakker jeg om julaften altså) 0 Siter
Gjest Juleantrekk Skrevet 8. desember 2004 Skrevet 8. desember 2004 Bytt ut støvlettene med pene sko. http://www.velvetgarden.net/images/photos/20040115-01.jpg Sånn ser støvlettene ut. Blir det ikke rart med småsko når jeg bruker så grov en genser da? 0 Siter
Gjest Juleantrekk Skrevet 8. desember 2004 Skrevet 8. desember 2004 Det høres ikke særlig vulgært ut, men jæ.... varmt ut med tykk, høyhalset strikket genser. Selv blir jeg så varm at jeg helt vil gå i singlet. Men så er jeg vertinne og styrer frem og tilbake da.. (nå snakker jeg om julaften altså) Jeg er en frossenpinn;-) 0 Siter
Gjest Juleantrekk Skrevet 8. desember 2004 Skrevet 8. desember 2004 Det høres ikke særlig vulgært ut, men jæ.... varmt ut med tykk, høyhalset strikket genser. Selv blir jeg så varm at jeg helt vil gå i singlet. Men så er jeg vertinne og styrer frem og tilbake da.. (nå snakker jeg om julaften altså) Genseren er i bomull. 0 Siter
Gjest krepsa Skrevet 8. desember 2004 Skrevet 8. desember 2004 http://www.velvetgarden.net/images/photos/20040115-01.jpg Sånn ser støvlettene ut. Blir det ikke rart med småsko når jeg bruker så grov en genser da? Ville nok valgt sko da ja! 0 Siter
favn Skrevet 8. desember 2004 Skrevet 8. desember 2004 http://www.velvetgarden.net/images/photos/20040115-01.jpg Sånn ser støvlettene ut. Blir det ikke rart med småsko når jeg bruker så grov en genser da? Jeg ville ikke valgt de støvlettene der, nei. 0 Siter
Gjest Juleantrekk Skrevet 8. desember 2004 Skrevet 8. desember 2004 Ville nok valgt sko da ja! Tror jeg tar bukse jeg. Småsko til dette antrekket blir snålt, DET er jeg i allefall sikker på;-) Kan ikke ha tynn longs pga genseren og tette strømpebukser i småsko harmonerer ikke. 0 Siter
Gjest LisaLobec Skrevet 8. desember 2004 Skrevet 8. desember 2004 Unnskyld for at jeg sier det. Så på bildet av de støvlettene og de er noe av det styggeste jeg har sett. Harry nesten... Helt totalt ut. 0 Siter
ariadne Skrevet 8. desember 2004 Skrevet 8. desember 2004 Hvis skjørtet er til litt nedenfor midt på låret, så er det for damer yngre enn 30-35 år. Men det er bare min mening. 0 Siter
mil1365380270 Skrevet 8. desember 2004 Skrevet 8. desember 2004 Kjempetøft antrekk! Du må regne med å bli iakttatt, men det er vel meningen :-) 0 Siter
Gjest Femur Skrevet 8. desember 2004 Skrevet 8. desember 2004 Nja.. ikke på en juletrefest såfall. Synst det blir litt for.. hmm.. bimbo.. på en slik fest. Viss det hadde vært et uformelt julebord eller fyllefest hadde det vært passende. Men nå kan det hende at jeg ser for meg hele antrekket feil! Blir mer sånn med rød genser i mitt hode http://www.seriefokus.no/Illustrasjoner/historiske/1990/nemi.jpg 0 Siter
Gjest rutangis netu Skrevet 8. desember 2004 Skrevet 8. desember 2004 http://www.velvetgarden.net/images/photos/20040115-01.jpg Sånn ser støvlettene ut. Blir det ikke rart med småsko når jeg bruker så grov en genser da? Åssen skal du klare å danse med de traktorssålene der da? Synes disse og høyhalset genser ikke høres særlig julebordaktig ut jeg. Men så er jeg eldre enn deg da. 0 Siter
Gjest mamsy Skrevet 8. desember 2004 Skrevet 8. desember 2004 Dette hørtest tøft ut!! Og alle kommentarene her er ifra typiske jenter-som på jenters vis alltid må kommentere andres utseende. Gå i det du føler for-men vulgært er det ikke!!!! Du har jo høyhalset genser og ikke en utringet topp.... 0 Siter
Gjest Juleantrekk Skrevet 8. desember 2004 Skrevet 8. desember 2004 Nja.. ikke på en juletrefest såfall. Synst det blir litt for.. hmm.. bimbo.. på en slik fest. Viss det hadde vært et uformelt julebord eller fyllefest hadde det vært passende. Men nå kan det hende at jeg ser for meg hele antrekket feil! Blir mer sånn med rød genser i mitt hode http://www.seriefokus.no/Illustrasjoner/historiske/1990/nemi.jpg Jeg kan i allefall si at det er laaangt fra som på bildet der;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.