Gjest Juleantrekk Skrevet 8. desember 2004 Skrevet 8. desember 2004 Åssen skal du klare å danse med de traktorssålene der da? Synes disse og høyhalset genser ikke høres særlig julebordaktig ut jeg. Men så er jeg eldre enn deg da. Sålene er annerledes enn di på bildet. Bildet er mer for å vise hva jeg mener med snøring. 0 Siter
Gjest Juleantrekk Skrevet 8. desember 2004 Skrevet 8. desember 2004 Dette hørtest tøft ut!! Og alle kommentarene her er ifra typiske jenter-som på jenters vis alltid må kommentere andres utseende. Gå i det du føler for-men vulgært er det ikke!!!! Du har jo høyhalset genser og ikke en utringet topp.... Og så har jeg tett strømpebukse, ikke nylon eller netting. Jeg har nok forklart meg litt vanskelig. Antrekket er ikke vulgært. Det var mer støvlettene til, jeg er usikker på. Har brukt antrekket før, men med støvletter uten snøring. 0 Siter
Klara Q Skrevet 8. desember 2004 Skrevet 8. desember 2004 Synes det høres pent ut, jeg, men ble svært skeptisk til goth støvlettene. Ville nok valgt litt yndiger støvletter. Så er man litt lady lell lissom. 0 Siter
Gjest Juleantrekk Skrevet 8. desember 2004 Skrevet 8. desember 2004 Hvis skjørtet er til litt nedenfor midt på låret, så er det for damer yngre enn 30-35 år. Men det er bare min mening. Ca sånn langt er det http://www.newport-news.com/assets/prod_images/prod_fp/2f0680c_fp.jpg 0 Siter
Gjest Juleantrekk Skrevet 8. desember 2004 Skrevet 8. desember 2004 Synes det høres pent ut, jeg, men ble svært skeptisk til goth støvlettene. Ville nok valgt litt yndiger støvletter. Så er man litt lady lell lissom. Sålene på støvlettene mine er annerledes enn de på bildet. Det er ikke grove spor i dem, di er mer "dameaktig". 0 Siter
Klara Q Skrevet 8. desember 2004 Skrevet 8. desember 2004 Sålene på støvlettene mine er annerledes enn de på bildet. Det er ikke grove spor i dem, di er mer "dameaktig". Men da er du både once, twice og three times a lady så det holder, da! 0 Siter
Clue1365380406 Skrevet 9. desember 2004 Skrevet 9. desember 2004 Støvlettene var grusomme, for å si det rett ut. Og grovstrikket genser? Hvorfor ikke kle seg mer elegant? 0 Siter
Gjest Juleantrekk Skrevet 9. desember 2004 Skrevet 9. desember 2004 Støvlettene var grusomme, for å si det rett ut. Og grovstrikket genser? Hvorfor ikke kle seg mer elegant? Støvlettene har ikke grove såler. Sålene er slette. Er mer damesko enn ungdomssko som de på bildet. Bedre da? ;-) 0 Siter
Gjest Juleantrekk Skrevet 9. desember 2004 Skrevet 9. desember 2004 Nja.. ikke på en juletrefest såfall. Synst det blir litt for.. hmm.. bimbo.. på en slik fest. Viss det hadde vært et uformelt julebord eller fyllefest hadde det vært passende. Men nå kan det hende at jeg ser for meg hele antrekket feil! Blir mer sånn med rød genser i mitt hode http://www.seriefokus.no/Illustrasjoner/historiske/1990/nemi.jpg Hva med en rød tynn topp og sort penjakke utenpå? Samme støvletter. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.