Dory Skrevet 8. desember 2004 Skrevet 8. desember 2004 Hei! Så en tråd om julebrus her.. Og da kom jeg på the one and only julebrus, nemelig den bruke fra Trondheim! EC dahls?? Husker ikke. Har bodd for lenge vekk fra grom byen, snufs. Har leta her nede på østlandet (ca oslo), men har ikke funnet den. Noen som vet om de har den her nede?? Skal jo hjem i romjulen, men vil gjerne ha den nå.. Klem 0 Siter
flisa Skrevet 8. desember 2004 Skrevet 8. desember 2004 Den har vi på butikken hjemme - BRUN Julebrus, sant? ved Moss. 0 Siter
Dory Skrevet 8. desember 2004 Forfatter Skrevet 8. desember 2004 Den har vi på butikken hjemme - BRUN Julebrus, sant? ved Moss. Jaaa, stemmer det. BRUN julebrus ja.. Det er den som er digg:) Da må jeg kjøre innom Moss dersom jeg skal til Sverige:)))) Takk for tipset! Klem, 0 Siter
Gjest heiuy Skrevet 8. desember 2004 Skrevet 8. desember 2004 Så og si det eneste jeg savner fra Trøndelag er Dahls julebrus. Og skal jeg si deg noe gøy: Meny har det, selv her i Oslo! Fant det på Meny på Vikatorvet, det var jaggu nyttårsaften, 17. mai og julaften på en gang. 0 Siter
Dory Skrevet 8. desember 2004 Forfatter Skrevet 8. desember 2004 Så og si det eneste jeg savner fra Trøndelag er Dahls julebrus. Og skal jeg si deg noe gøy: Meny har det, selv her i Oslo! Fant det på Meny på Vikatorvet, det var jaggu nyttårsaften, 17. mai og julaften på en gang. Åj, tusen takk for tipset!! Nå blir det shopping...) 0 Siter
Dory Skrevet 8. desember 2004 Forfatter Skrevet 8. desember 2004 Meny, Meny, Meny! Den er kjempegod! Tusen takk! Nå er det bare løpe å kjøpe:) 0 Siter
flisa Skrevet 9. desember 2004 Skrevet 9. desember 2004 Jaaa, stemmer det. BRUN julebrus ja.. Det er den som er digg:) Da må jeg kjøre innom Moss dersom jeg skal til Sverige:)))) Takk for tipset! Klem, Søren også - brusen var fra Hamar, Lillehammer Bryggeri....MEN GOD! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.