Gå til innhold

Robbie - Homsegutt med dyktig media-strategi

Anbefalte innlegg

Gjest MORTEN VariABEL
Skrevet

Den lille homsegutten Robbie Williams har lykkes bra med sin frenetiske og heseblesende markedstrategi for å få jenter til å tro han er hetero.

Link: http://pub.tv2.no/TV2/underholdning/musikk/article312958.ece

Merkelig at ikke jente-fansen skjønner at han overspiller dette hetero-imaget for å lure de til å kjøpe plater og konsertbilletter?

Mannen er så dyktig som artist, at han rett og slett kunne blåse en lang marsj i om markedet var fullt ut kjent med hans legning. Musikken til svært mange homse-artister er ikke blitt noe mindre populær fordi de har opptredt åpent om sin legning? Se på Elton John f eks.

Gjest MORTEN VariABEL
Skrevet

Og du skriver dette fordi....?

Jeg skriver fordi jeg lar meg imponere av mediastrategien hans PR-apparat kjører.

Skrevet

Jeg skriver fordi jeg lar meg imponere av mediastrategien hans PR-apparat kjører.

Ok.....

Gjest MORTEN VariABEL
Skrevet

Ok.....

Hvorfor stilte du spørsmålet, forresten?

Gjest tjohooo
Skrevet

Han er vel et typisk eksempel på en mann som i sine desperate forsøk på å fornekte at han er homo, boner over det som måtte være av jenter.

Skrevet

Hvorfor stilte du spørsmålet, forresten?

Fordi jeg lurte:)

Gjest Samma for meg..
Skrevet

Vil tro han er bifil i tilfelle, eller er det ordet ute av folks vokabulær? Synes i tilfelle det er på tide å innføre det igjen.

Skrevet

Hvor kan du være så skråsikker på at han er homofil? jeg tror ikke det..

Gjest MORTEN VariABEL
Skrevet

Hvor kan du være så skråsikker på at han er homofil? jeg tror ikke det..

*ler rått*

Du bør nok skaffe deg litt opplysninger om hans privatliv i England...

Skrevet

Han er ikke homse - han er bi.

Det er ikke bare du som sitter på info om Robbie. ;o)

Skrevet

*ler rått*

Du bør nok skaffe deg litt opplysninger om hans privatliv i England...

Fordi han ligger med mange jenter så må grunnen være at han dekker over sin skjult homofili?

Gjest MORTEN VariABEL
Skrevet

Fordi han ligger med mange jenter så må grunnen være at han dekker over sin skjult homofili?

Han ligger i VIRKELIGHTEN ikke med noen jenter i det heletatt. Men det skapes helt bevisst et inntrykk av det.

Smart trekk av PR-folkene.

Personlig syns jeg nå at PR-folkene kjører dette budskapet så hardt, at de er i ferd med å tippe over "troverdighets-kanten", slik at også de som ikke vet om hans homofile legning, skjønner lunta.

Skrevet

Han ligger i VIRKELIGHTEN ikke med noen jenter i det heletatt. Men det skapes helt bevisst et inntrykk av det.

Smart trekk av PR-folkene.

Personlig syns jeg nå at PR-folkene kjører dette budskapet så hardt, at de er i ferd med å tippe over "troverdighets-kanten", slik at også de som ikke vet om hans homofile legning, skjønner lunta.

Hvordan vet du at han ikke ligger med noen av disse jentene da?

Gjest MORTEN VariABEL
Skrevet

Hvordan vet du at han ikke ligger med noen av disse jentene da?

Jeg VET det. Det får rekke som svar...

Skrevet

Jeg VET det. Det får rekke som svar...

haha, ja vel.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...