Gjest MORTEN VariABEL Skrevet 8. desember 2004 Skrevet 8. desember 2004 Den lille homsegutten Robbie Williams har lykkes bra med sin frenetiske og heseblesende markedstrategi for å få jenter til å tro han er hetero. Link: http://pub.tv2.no/TV2/underholdning/musikk/article312958.ece Merkelig at ikke jente-fansen skjønner at han overspiller dette hetero-imaget for å lure de til å kjøpe plater og konsertbilletter? Mannen er så dyktig som artist, at han rett og slett kunne blåse en lang marsj i om markedet var fullt ut kjent med hans legning. Musikken til svært mange homse-artister er ikke blitt noe mindre populær fordi de har opptredt åpent om sin legning? Se på Elton John f eks. 0 Siter
Gjest MORTEN VariABEL Skrevet 8. desember 2004 Skrevet 8. desember 2004 Og du skriver dette fordi....? Jeg skriver fordi jeg lar meg imponere av mediastrategien hans PR-apparat kjører. 0 Siter
Mistera Skrevet 8. desember 2004 Skrevet 8. desember 2004 Jeg skriver fordi jeg lar meg imponere av mediastrategien hans PR-apparat kjører. Ok..... 0 Siter
Gjest MORTEN VariABEL Skrevet 8. desember 2004 Skrevet 8. desember 2004 Ok..... Hvorfor stilte du spørsmålet, forresten? 0 Siter
Gjest tjohooo Skrevet 8. desember 2004 Skrevet 8. desember 2004 Han er vel et typisk eksempel på en mann som i sine desperate forsøk på å fornekte at han er homo, boner over det som måtte være av jenter. 0 Siter
Mistera Skrevet 8. desember 2004 Skrevet 8. desember 2004 Hvorfor stilte du spørsmålet, forresten? Fordi jeg lurte:) 0 Siter
Gjest Samma for meg.. Skrevet 9. desember 2004 Skrevet 9. desember 2004 Vil tro han er bifil i tilfelle, eller er det ordet ute av folks vokabulær? Synes i tilfelle det er på tide å innføre det igjen. 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 9. desember 2004 Skrevet 9. desember 2004 Hvor kan du være så skråsikker på at han er homofil? jeg tror ikke det.. 0 Siter
Gjest MORTEN VariABEL Skrevet 9. desember 2004 Skrevet 9. desember 2004 Hvor kan du være så skråsikker på at han er homofil? jeg tror ikke det.. *ler rått* Du bør nok skaffe deg litt opplysninger om hans privatliv i England... 0 Siter
Gjest malun Skrevet 9. desember 2004 Skrevet 9. desember 2004 Han er ikke homse - han er bi. Det er ikke bare du som sitter på info om Robbie. ;o) 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 9. desember 2004 Skrevet 9. desember 2004 *ler rått* Du bør nok skaffe deg litt opplysninger om hans privatliv i England... Fordi han ligger med mange jenter så må grunnen være at han dekker over sin skjult homofili? 0 Siter
Gjest MORTEN VariABEL Skrevet 9. desember 2004 Skrevet 9. desember 2004 Fordi han ligger med mange jenter så må grunnen være at han dekker over sin skjult homofili? Han ligger i VIRKELIGHTEN ikke med noen jenter i det heletatt. Men det skapes helt bevisst et inntrykk av det. Smart trekk av PR-folkene. Personlig syns jeg nå at PR-folkene kjører dette budskapet så hardt, at de er i ferd med å tippe over "troverdighets-kanten", slik at også de som ikke vet om hans homofile legning, skjønner lunta. 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 9. desember 2004 Skrevet 9. desember 2004 Han ligger i VIRKELIGHTEN ikke med noen jenter i det heletatt. Men det skapes helt bevisst et inntrykk av det. Smart trekk av PR-folkene. Personlig syns jeg nå at PR-folkene kjører dette budskapet så hardt, at de er i ferd med å tippe over "troverdighets-kanten", slik at også de som ikke vet om hans homofile legning, skjønner lunta. Hvordan vet du at han ikke ligger med noen av disse jentene da? 0 Siter
Gjest MORTEN VariABEL Skrevet 9. desember 2004 Skrevet 9. desember 2004 Hvordan vet du at han ikke ligger med noen av disse jentene da? Jeg VET det. Det får rekke som svar... 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 9. desember 2004 Skrevet 9. desember 2004 Jeg VET det. Det får rekke som svar... haha, ja vel. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.