Gjest Kjærligheten Skrevet 8. desember 2004 Skrevet 8. desember 2004 Skal det være fritt frem å stille seg opp som naken? Nei, mener jeg. Trodde ikke sånnt var lovlig jeg.http://www.dagbladet.no/nyheter/2004/12/07/416859.html 0 Siter
Gjest hint Skrevet 8. desember 2004 Skrevet 8. desember 2004 Lagt ut før: http://forum.doktoronline.no/forum/bin/show.wa?msgid=2364746 0 Siter
Gjest andase Skrevet 8. desember 2004 Skrevet 8. desember 2004 Jeg glad jeg ikke bor i Oslo. Jeg synes dette bør være ulovlig. Tror nok det føles nedverdigende for andre kvinner, når mennene deres står der og sikler og glaner på et slikt kvinnemenneske fordi de tilfeldigvis gikk forbi. 0 Siter
Gjest kjærligheten Skrevet 8. desember 2004 Skrevet 8. desember 2004 Jeg glad jeg ikke bor i Oslo. Jeg synes dette bør være ulovlig. Tror nok det føles nedverdigende for andre kvinner, når mennene deres står der og sikler og glaner på et slikt kvinnemenneske fordi de tilfeldigvis gikk forbi. Sikkert en fin måte å starte jula på. Ironi 0 Siter
Gjest koedden Skrevet 8. desember 2004 Skrevet 8. desember 2004 Jeg glad jeg ikke bor i Oslo. Jeg synes dette bør være ulovlig. Tror nok det føles nedverdigende for andre kvinner, når mennene deres står der og sikler og glaner på et slikt kvinnemenneske fordi de tilfeldigvis gikk forbi. ...og Chippendale's bør også forbys, kanskje? 0 Siter
lurulf Skrevet 8. desember 2004 Skrevet 8. desember 2004 ...og Chippendale's bør også forbys, kanskje? Chipendales skulle jeg gjerne sett nakne på gata! Men neida, de riskikerer du ikke å snuble over, der må du nok kjøpe billetter i dyre dommer. Så det blir helt feil å sammenligne. 0 Siter
Mistera Skrevet 8. desember 2004 Skrevet 8. desember 2004 Chipendales skulle jeg gjerne sett nakne på gata! Men neida, de riskikerer du ikke å snuble over, der må du nok kjøpe billetter i dyre dommer. Så det blir helt feil å sammenligne. Tiltredes... de kunne forsåvidt stått der året rund:) 0 Siter
ariadne Skrevet 8. desember 2004 Skrevet 8. desember 2004 ...og Chippendale's bør også forbys, kanskje? Ikke forbys, men de kan holde seg unna bygatene. 0 Siter
lurulf Skrevet 8. desember 2004 Skrevet 8. desember 2004 Tiltredes... de kunne forsåvidt stått der året rund:) Ja, ikke sant :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.