Gjest Escola Skrevet 8. desember 2004 Skrevet 8. desember 2004 Hei! Dette er sikkert et utrolig dumt spørsmål, men jeg trenger virkelig hjelp nå. Jeg har en printer av merket Canon i550 som nå er tom for svart blekk. Jeg har aldri skiftet blekkpatroner på denne printeren før(og ikke på noen annen printer heller for den saks skyld!) og aner rett og slett ikke hvordan jeg gjør det(jeg har dessverre ikke manualen!) Er det noen som tilfeldigvis har denne printeren som kan gjøre ett forsøk på å forklare meg hvor blekkpatronene sitter?(over, under, på siden) Jeg finner liksom ingen åpning noe sted. 0 Siter
Åsemor Skrevet 8. desember 2004 Skrevet 8. desember 2004 Jeg har en annen Canon, det kan jo hende de er like når det gjelder det... Det er et lokk foran, som jeg må åpne, og da kjøres patronene fram til midten. så vipper jeg den ene ut, drar den opp, og setter inn den nye. Her ser du et bilde av hvordan den ser ut åpen: http://www.pctv.co.yu/hardware/slike/canon_i320_550_3.jpg Lykke til 0 Siter
Gjest Escola Skrevet 8. desember 2004 Skrevet 8. desember 2004 Jeg har en annen Canon, det kan jo hende de er like når det gjelder det... Det er et lokk foran, som jeg må åpne, og da kjøres patronene fram til midten. så vipper jeg den ene ut, drar den opp, og setter inn den nye. Her ser du et bilde av hvordan den ser ut åpen: http://www.pctv.co.yu/hardware/slike/canon_i320_550_3.jpg Lykke til Hei Åsemor! Tusen takk for hjelpen! Forklaringen din gjorde at jeg nå har klart å skifte blekkpatron på printeren for første gang i mitt liv. Det var ikke så vanskelig som jeg trodde:)(cluet er egentlig bare å ha printeren på mens man byttet patron! Jeg innbilte meg liksom at strømmen måtte være av...) Du får ha en fortsatt fin kveld! 0 Siter
Åsemor Skrevet 8. desember 2004 Skrevet 8. desember 2004 Hei Åsemor! Tusen takk for hjelpen! Forklaringen din gjorde at jeg nå har klart å skifte blekkpatron på printeren for første gang i mitt liv. Det var ikke så vanskelig som jeg trodde:)(cluet er egentlig bare å ha printeren på mens man byttet patron! Jeg innbilte meg liksom at strømmen måtte være av...) Du får ha en fortsatt fin kveld! Så flott! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.