Gå til innhold

Hvordan skifte blekkpatron på printer?

Anbefalte innlegg

Hei!

Dette er sikkert et utrolig dumt spørsmål, men jeg trenger virkelig hjelp nå. Jeg har en printer av merket Canon i550 som nå er tom for svart blekk. Jeg har aldri skiftet blekkpatroner på denne printeren før(og ikke på noen annen printer heller for den saks skyld!) og aner rett og slett ikke hvordan jeg gjør det(jeg har dessverre ikke manualen!) Er det noen som tilfeldigvis har denne printeren som kan gjøre ett forsøk på å forklare meg hvor blekkpatronene sitter?(over, under, på siden) Jeg finner liksom ingen åpning noe sted.

Fortsetter under...

Jeg har en annen Canon, det kan jo hende de er like når det gjelder det...

Det er et lokk foran, som jeg må åpne, og da kjøres patronene fram til midten. så vipper jeg den ene ut, drar den opp, og setter inn den nye.

Her ser du et bilde av hvordan den ser ut åpen: http://www.pctv.co.yu/hardware/slike/canon_i320_550_3.jpg

Lykke til :)

Jeg har en annen Canon, det kan jo hende de er like når det gjelder det...

Det er et lokk foran, som jeg må åpne, og da kjøres patronene fram til midten. så vipper jeg den ene ut, drar den opp, og setter inn den nye.

Her ser du et bilde av hvordan den ser ut åpen: http://www.pctv.co.yu/hardware/slike/canon_i320_550_3.jpg

Lykke til :)

Hei Åsemor!

Tusen takk for hjelpen! Forklaringen din gjorde at jeg nå har klart å skifte blekkpatron på printeren for første gang i mitt liv. Det var ikke så vanskelig som jeg trodde:)(cluet er egentlig bare å ha printeren på mens man byttet patron! Jeg innbilte meg liksom at strømmen måtte være av...)

Du får ha en fortsatt fin kveld!

Hei Åsemor!

Tusen takk for hjelpen! Forklaringen din gjorde at jeg nå har klart å skifte blekkpatron på printeren for første gang i mitt liv. Det var ikke så vanskelig som jeg trodde:)(cluet er egentlig bare å ha printeren på mens man byttet patron! Jeg innbilte meg liksom at strømmen måtte være av...)

Du får ha en fortsatt fin kveld!

Så flott! :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...