Gå til innhold

Passende kokebok

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har tenkt å gi en kokebok til broren min i julegave. Det må ikke være en for avansert en med alt mange for mange spennede retter. Han kan å lage vaffler, pizza og diverse gryteretter bare så oppskrifter av vanlige norske retter pluss noen litt ekspimenterende retter er bra.

Også må det være store fine bilder og boken må ikke være over 300 sider for da vil han aldri gidde å åpne den.

Har dere noen gode forslag til meg? Har sett på 4 bokhandler til nå, men klarer ikke å bestemme meg :)

Skrevet

Hva med en av han der tv-kokken Jamie Oliver?

Det blir for avansert til han. Så står ikke oppskriften til kjøttkaker og basic oppskrifter der. Han er nybegynner :)

Skrevet

Jeg foreslår en bok som heter "Digg - feit i en fei". Masse fine oppskrifter!

Gjest enkelt og greit
Skrevet

Gå i en bokhandel og finn en kokebok for ungdom. De er enkle, og helt greie!

Skrevet

Finn iallefall en i sånn "trendy" innpakning...plastomslag/plastark og sprialer slik at det er lett å bla i den/ha akkurat den siden du vil ha oppe =)

Om det finnes en med dine kriterier dog aner jeg ikke :P

Skrevet

Gå i en bokhandel og finn en kokebok for ungdom. De er enkle, og helt greie!

Har sett på dem, men han er ikke ungdom lengre (29 år). Kanskje han blir litt fornærmet om han får en hybelkokebok :)

Tror nesten jeg dropper kokebok og kjøper dyr shampo til han istedet. Brødre er så vanskelig å kjøpe til *sukk*

hare1365380455
Skrevet

Det skal finnes en enkel og god kokebok for studenter. Vet ikke mer enn det...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...