PetterG Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Hei Jeg får ved flere tilfeller en mild følelse i venstre arm (på tommelsiden) som ligner på prikkingen en får når armen sovner. Det skjer uten at jeg gjør noe spesiellt. Armen er ikke i klem eller at klær etc. er for trange. Det bare kommer og etter ca 1 til 2 minutter forsvinner det og jeg får en kald følelse (ikke veldig kald) i armen i ettertid. Det er ikke hemmende for min hverdag, men det er vel et signal? Armen fungere helt utmerket. Dette har forekommet 1-3 ganger om dagen og begynte for en 2 ukers tid siden. Jeg er en mann på 38 år, har aldri vært nevneværdig dårlig og har drevet med idrett i alle år på forskjellige nivåer. For tiden spiller jeg innebandy aktivt 2-3 ganger i uka, og anser med selv for å være i god form og har ikke problemer med å presse meg hardt ifht. kondisjon. Synet, hørsel og konsentrasjon fungerer utmerket. Kan nevne at for noen uker siden fikk jeg en skade i korsryggen etter en brå bevegelse på innbandykamp hvor jeg i ettertid har gått til Kiropraktor for behandling. Skaden er 99% reparert og har i siste 2 uker vært tilbake i trening uten problemer. Har også i siste 3 mnd gått på Lamisil piller for neglesopp på terne, uten synlige bivirkninger. Er 195 høy og veier 110 kg. Er kraftig og ikke feit. Har relativt sundt og variert kosthold. Jobb på kontor hvor jeg sitter mye foran PC. Hva kan dette skyldes? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/167310-prikking-i-armen/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.