Gjest juwel Skrevet 9. desember 2004 Skrevet 9. desember 2004 Svigermor skal få en krimbok av oss til jul. Jeg lurte på boka til anne holdt.Er den bra og er den kommet ut i høst? Det er viktig at boka er ganske ny for ellers så er jeg redd hun har lest den alt! Noen som har en bok de kan anbefale? 0 Siter
Gjest LucySky Skrevet 9. desember 2004 Skrevet 9. desember 2004 Anne Holt har fått veldig dårlige kritikker i år, med god grunn. Prøv en helt ny krimforfatter, som har fått flotte kritikker, han er politimann sjøl og vet mye om emnet: "Nøkkelvitne" av Jørn Lier Horst. Eller svensk debutant Karin Alvtegen, med "Svik", eller gode, gamle P.D.James (hun med etterforskeren Dalgliesh) med "Mordrommet". Da blir sikkert svigermor glad. Alle tre er høstens bøker. 0 Siter
laban Skrevet 9. desember 2004 Skrevet 9. desember 2004 Jeg har ikke lest noen av høstens nye krimbøker, men hadde valgt Unni Lindell eller Karin Fossum framfor Anne Holt. Bøker er forøvrig lette å bytte, heldigvis. 0 Siter
Gjest Mothers Skrevet 9. desember 2004 Skrevet 9. desember 2004 Om ikke svigermor er skvetten da ;O) Den boka har jeg så lyst på sjøl. Lindell er kjempeflink til å skrive, selv ungene mine sluker bøkene hennes! 0 Siter
Gjest Mothers Skrevet 9. desember 2004 Skrevet 9. desember 2004 Jeg har ikke lest noen av høstens nye krimbøker, men hadde valgt Unni Lindell eller Karin Fossum framfor Anne Holt. Bøker er forøvrig lette å bytte, heldigvis. Jepp enig! Avkommet syntes den siste Anne Holtboka var kjedelig, men Lindell derimot... 0 Siter
Dorthe Skrevet 9. desember 2004 Skrevet 9. desember 2004 Anne Holt siste var bra den og den kom ut i høst. Jeg vet at den har fått dårlig kritikk men jeg likte den uansett. 0 Siter
Gjest juwel Skrevet 9. desember 2004 Skrevet 9. desember 2004 Takk for svar. Jeg har vært og kjøpt Lindell sin bok. Kikket på en del av dem andre som er nevnt her og det var også spennende bøker. Selv så falt jeg for unniboka så derfor kjøpte jeg den. ( jeg har nemlig en baktanke om å låne boka etterhvert....) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.