Gå til innhold

Julegave til sær 16år gammel gutt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er litt distrè, men tror jeg kjøpte den boka til ham forrige jul. Hvis ikke det var filmen da...

Kjøpte Simarillion til ham i sommer, som han slukte rått.

Det er ikke laget film av Hobbiten tror jeg. I hvert fall ikke som jeg vet om.

Skrevet

Han har x-box og da blir et spill på rundt 500 kr vil jeg tro. Er nok for dyrt for meg - evt kan jeg spleise med bruttern.

:-)

Kikk litt rundt i butikkene den kommende uken, så skal du ikke se bort fra at Xbox-utgaven også finnes på tilbud :)

Skrevet

Det er ikke laget film av Hobbiten tror jeg. I hvert fall ikke som jeg vet om.

Hm. Må sjekke ut litt da.

Skrevet

Han har X-box - men de spillene er da steindyre, er de ikke?

Tenkte å bruke ca 300,-.

Volds- og kampsportspill/filmer - aner ikke alle titlene, men mye Bruce Lee, Snikende Tiger (bra film) men helst så rått og blodig som mulig.

Vel lyc sitt tips var kjempefint, men prisen er stiv ja: 550 hos free record shop: http://www.freerecordshop.no/pages/productview.asp?productid=662379 , antar det er vanlig pris på den. Andre spillforslag til ham ville vel vært HL2/halo, men begge ligger og på 450-600 kroner....vanedannende og :P

Hva med DVD? Kill bill 1 & 2 (150 kr hver), Ringenes herre DVD - spørs om du vil ha vanlig versjon eller extended versjon (ville vel anbefalt extended men de er hakket dyrere)..

Synes ellers konsertbillettforslaget var tøft (turboneger, ikke det andre....kjedelig og dumt om noen skal tvinge meg på en konsert jeg ikke føler for liksom..).

Skrevet

Er ikke Nemi mest for jenter?

Han liker for øvrig jenter med sort langt hår som henne da...

Nemi er vel så mye for gutter! Både innholdsmessig og av den grunn du nevner - for den typen gutter er hun drømmedama..

Men en del av stripene har virkelig gode poenger og kan sikkert sette igang noen refleksjoner. Lise Myhre sparker i alle retninger!

Skrevet

Er ikke Nemi mest for jenter?

Han liker for øvrig jenter med sort langt hår som henne da...

Apropos tegneserier! Det liker han nok! Hva med å kjøpe en bok fra Sandman serien (av Neil Gaiman)? De er populære blant oss svartkledde :)

Du kan kanskje høre med foreldrene først om han allerede har bøkene.

Skrevet

Apropos tegneserier! Det liker han nok! Hva med å kjøpe en bok fra Sandman serien (av Neil Gaiman)? De er populære blant oss svartkledde :)

Du kan kanskje høre med foreldrene først om han allerede har bøkene.

Ooh er stoooor Gaiman fan! Sandman er et must ja... men liker faktisk romanene hans bedre (men Sandman er vel greiest å begynne med for en 16 åring? Bøkene bør leses på engelsk).

American Gods, Neverwhere og novellesamlingen Smoke & mirrors (ikke like begeistret for alle novellene men enkelte er bare helt geniale!!)

Skrevet

Ooh er stoooor Gaiman fan! Sandman er et must ja... men liker faktisk romanene hans bedre (men Sandman er vel greiest å begynne med for en 16 åring? Bøkene bør leses på engelsk).

American Gods, Neverwhere og novellesamlingen Smoke & mirrors (ikke like begeistret for alle novellene men enkelte er bare helt geniale!!)

Jeg har faktisk ikke lest så mye Gaiman selv. Har Stardust, som jeg ikke har lest enda. Og så har jeg Coraline, som jeg har lest. Eks'en min hadde alle Sandman bøkene, men jeg har bare lest Death... Leser ikke så mye for tiden pga får dårlig samvittighet, tenker at jeg burde lese pensum i stedet (men å kaste bort maange timer på dol hver dag, det gjør jeg helt uten dårlig samvittighet hehe). Men har faktisk puttet bøker av ham på ønskelista mi til jul.

Skrevet

Return of the king - extended edt dvd.

Unfinished tales - tolkien (sjekk nettbokhandler)

Tor Åge Bringsværd - Ker Shus

Skrevet

Jeg har faktisk ikke lest så mye Gaiman selv. Har Stardust, som jeg ikke har lest enda. Og så har jeg Coraline, som jeg har lest. Eks'en min hadde alle Sandman bøkene, men jeg har bare lest Death... Leser ikke så mye for tiden pga får dårlig samvittighet, tenker at jeg burde lese pensum i stedet (men å kaste bort maange timer på dol hver dag, det gjør jeg helt uten dårlig samvittighet hehe). Men har faktisk puttet bøker av ham på ønskelista mi til jul.

Hehe...Coraline har jeg og lest, men hadde litt for store forventninger til den...akkurat passe skremmende men det var jo tross alt en barnebok. Hadde nok likt den godt om jeg var yngre :) Han har en snodig fantasi den fyren iallefall, anbefaler absolutt at du leser de bøkene jeg nevnte ovenfor så snart samvittigheten din tillater det =)

I smoke & mirrors er det feks en herlig historie om en bryllupsgave, og snøhvit versjonen er bare genial :)

Skrevet

Hehe...Coraline har jeg og lest, men hadde litt for store forventninger til den...akkurat passe skremmende men det var jo tross alt en barnebok. Hadde nok likt den godt om jeg var yngre :) Han har en snodig fantasi den fyren iallefall, anbefaler absolutt at du leser de bøkene jeg nevnte ovenfor så snart samvittigheten din tillater det =)

I smoke & mirrors er det feks en herlig historie om en bryllupsgave, og snøhvit versjonen er bare genial :)

Ja American Gods og Neverwhere har jeg satt på ønskelista! Har blitt anbefalt de (spesielt førstnevnte) av flere!

Skrevet

Megadeth spiller på Rockefeller 14. februar. 285 spenn inkl. avgift.

Bandet er obligatorisk for metallinteresserte.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...