Gå til innhold

Hva har du kjøpt i gave til ungene?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har ikke kommet så langt enda. Må gjøre unna to dager til med eksamen, men på søndag blir det forhåpentligvis litt julestemning og gavehandel her og.

Guttungen ønsker seg alle de forskjellige nye Lego-figurene, noe á la Bio-Nickle, men de er menn med masker og skjold og greier. Og Gameboyspill! Det er visst tingen for tida.

Minsta på fem ønsker seg enda flere Barbiedukker, gensere og bukser(!), og tegnesaker.

Eldstemann på 9 ønsker seg brevpost, cd'er, stilige klær, mere fri fra skolen og todelt skibukse/ytterjakke.

Mere fri fra skolen - det kunne nok min fjortis tenkt seg å finne under juletreet også.

Jeg tror forresten disse nye legofigurene er riddere (har nettopp forsket i faget for å kjøpe gave til en gutt som fylte 6).

Lykke til med eksamensinnspurten!

Annonse

Gjest julen 2004

For første gang på flere år så har vi kjempegod råd denne julen :o), og det vil vi at jentene også skal få merke litt av.

Storesøster på 9 får mobiltlf. m/kamera

Lillesøster på 4 får kjelke.

Og så har vi en felles pakke til dem, PlayStation 2 m/to spill.

Mere fri fra skolen - det kunne nok min fjortis tenkt seg å finne under juletreet også.

Jeg tror forresten disse nye legofigurene er riddere (har nettopp forsket i faget for å kjøpe gave til en gutt som fylte 6).

Lykke til med eksamensinnspurten!

Takk og takk... siste eksamen i morgen nå, og har Kant og Sokrates langt opp i halsen. Det får gå som det går! :)

Lykke til med julegavehandlinga!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...