Gå til innhold

hvordan behandle trebord

Anbefalte innlegg

Skrevet

har et mørkt trebord (tresort ukjent), lakkert og solid. var så dum å bruke bordet som underlag da jeg skulle stryke noen klær, for nå er det hvitt der det har kommet sterk varme på.

hvordan kan jeg få bordet mørkt igjen? er jeg _nødt_ å pusse og lakkere eller finnes det andre metoder?

det er ikke mitt bord. jeg leier møblert. utleier er møbelsnekker...

mil1365380270
Skrevet

Da hadde jeg spurt utleier om h*n har noen gode råd. Blir jo oppdaget uansett om du ikke får det bort :-)

Jeg har samme problemet. Har fått råd om å gni det inn med aske og å sette en oppvarmet kjele på. Ittno virker, så si gjerne fra her om du finner noe :-)

Skrevet

Da hadde jeg spurt utleier om h*n har noen gode råd. Blir jo oppdaget uansett om du ikke får det bort :-)

Jeg har samme problemet. Har fått råd om å gni det inn med aske og å sette en oppvarmet kjele på. Ittno virker, så si gjerne fra her om du finner noe :-)

så aske-tipset virker heller ikke? skal gi tilbakemelding om jeg får et brukandes tips :-)

mil1365380270
Skrevet

så aske-tipset virker heller ikke? skal gi tilbakemelding om jeg får et brukandes tips :-)

Supert! Håper du finner ut noe :-)

Skrevet

Hm prøvd de små røde flaskene med møbelpuss? Hm husker ikke hva det heter..men er iallefall rød væske i en gjennomsiktig, firkantaktig plastflaske..pleier å hjelpe ¨på mindre ujevnheter iallefall..verdt et forsøk.. finner i dagligvarebutikken...sjekk etter møbelpuss....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...