Divern Skrevet 9. desember 2004 Skrevet 9. desember 2004 Jeg har i hele dag hatt seriøs bank i brystet. Når jeg tar pulsen min kan den gå 1....2....3...4 så stopper den noen lange sekunder så 1.2.3.4.5.6.7.8.9.10 åsså erre bom stopp helt uregelmessig rytme. Jeg er 31 år og har ikke hatt noe problemer med slikt før, noen ideer om hva jeg bør gjøre? 0 Siter
OxyGen1365380780 Skrevet 9. desember 2004 Skrevet 9. desember 2004 Spørsmål: er du veldig stillesittende? Det du bør gjøre, er å komme deg opp av sofaen og røre på deg(regelmessig!!!), om du er frisk nok til det. Hjertet sier ifra når det får for lite trim, det er avhengig av at kroppen får fysisk aktivitet for å fungere normalt. Ettter noen uker med regelmessig aktivitet vil problemet fordufte om jeg har truffet spikern på hodet. Det skal ikke så mye aktivitet til for å roe hjertet, men litt, hver dag. 0 Siter
Gjest Ninanja Skrevet 9. desember 2004 Skrevet 9. desember 2004 Du har ikke begynt med noen nye medisiner?. Er du stresset for tiden? Uannsett tror jeg sjansen for hjerteproblemer er svært liten i din alder med mindre det er hjerteproblemer i familien din. Se det ann noen dager. Hvis det ikke gir seg synes jeg du bør nevne det for legen just in case lykke til 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.