Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har i hele dag hatt seriøs bank i brystet. Når jeg tar pulsen min kan den gå 1....2....3...4 så stopper den noen lange sekunder så 1.2.3.4.5.6.7.8.9.10 åsså erre bom stopp helt uregelmessig rytme. Jeg er 31 år og har ikke hatt noe problemer med slikt før, noen ideer om hva jeg bør gjøre?

OxyGen1365380780
Skrevet

Spørsmål: er du veldig stillesittende?

Det du bør gjøre, er å komme deg opp av sofaen og røre på deg(regelmessig!!!), om du er frisk nok til det.

Hjertet sier ifra når det får for lite trim, det er avhengig av at kroppen får fysisk aktivitet for å fungere normalt.

Ettter noen uker med regelmessig aktivitet vil problemet fordufte om jeg har truffet spikern på hodet.

Det skal ikke så mye aktivitet til for å roe hjertet, men litt, hver dag.

Gjest Ninanja
Skrevet

Du har ikke begynt med noen nye medisiner?. Er du stresset for tiden?

Uannsett tror jeg sjansen for hjerteproblemer er svært liten i din alder med mindre det er hjerteproblemer i familien din.

Se det ann noen dager. Hvis det ikke gir seg synes jeg du bør nevne det for legen just in case

lykke til :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...