Craven Skrevet 9. desember 2004 Skrevet 9. desember 2004 Jeg har win XP og har lasta ned Power Point. Den fungerer fint når PP-filen ligger på harddisken. Men når jeg skal åpne en PP-fil direkte fra e-postprogrammet, får jeg beskjed om at det ikke er noen tilknytning og at dette må jeg gjøre via mappealternativer i kontrollpanelet. Der er det imidlertid ingenting logisk jeg kan gjøre. Noen som vet? 0 Siter
laban Skrevet 9. desember 2004 Skrevet 9. desember 2004 Kontrollpanel -> Mappealternativer -> Filtyper Bla fram til PPT etc. og sjekk hva som står der. Hvis det ser riktig ut, vet jeg ikke. 0 Siter
Craven Skrevet 9. desember 2004 Forfatter Skrevet 9. desember 2004 Kontrollpanel -> Mappealternativer -> Filtyper Bla fram til PPT etc. og sjekk hva som står der. Hvis det ser riktig ut, vet jeg ikke. Har sett der, under fil. Alt later til å være som det skal. Men eposten vil altså ikke koble seg til PP. Først når PP-filen er lagret på skrivebordet, setter den i gang. Ikke det store problemet, men hadde vært fint om noen vet hva jeg skal gjøre. 0 Siter
Spenning Skrevet 9. desember 2004 Skrevet 9. desember 2004 Bør være enkelt, åpne eposten, lagre deen mottatte filen / bilde som ppt,pps, pot,html 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.