Gjest JMR1980 Skrevet 15. desember 2004 Skrevet 15. desember 2004 Det går sikkert bra. Ha en fin fest da :-) Ja, festen blir nok fin den. Men hva gjør jeg? Har ikke erfaring med slikt? Skal jeg kjøre eget løp eller hva gjør jeg? 0 Siter
Jeg er en annen Skrevet 15. desember 2004 Skrevet 15. desember 2004 Enig med favn her, ikke gå omveier, ikke "megle" gjennom venninnene til jentene du er interessert i. Du må gå rett på. Du må heller ikke være så opptatt av å få en gjensidig interesse bekreftet gjennom ord; slike ting viser seg gjennom kroppsspråk og blikk, du må tolke disse signalene og så gjøre en (helst ikke-verbal) seksuell tilnærming ved en passende anledning. Faktisk vil jeg foreslå at du "øver" deg litt på jenter du ikke er så interessert i. Flørt med dem på fester osv., antagelig kunne du ha godt av noen uforpliktende ONS før du kaster deg inn i den store kjærligheten. 0 Siter
Gjest JMR1980 Skrevet 16. desember 2004 Skrevet 16. desember 2004 Det går sikkert bra. Ha en fin fest da :-) Nå skjønner jeg ingenting. Jeg hadde i første omgang ikke tenkt å dra til den jenta på festen hennes men så ringte venninna og lurte på om jeg kom og jeg dro til slutt siden de spurte så mye. Men så skjedde det noe som jeg ikke skjønner noe av. Jeg var som sagt redd for å få følelser for denne jenta igjen så jeg holdt meg i skinnet. Snakket bare når jeg måtte men snakket med de andre. Da det bare var oss tre igjen skulle hu plutselig begynne å bryte med meg. Altså måtte jeg ta på henne og hun prøvde å få meg i bakken. Jeg trodde først at hun var full og jattet med. Men etter at de andre jentene hadde dratt og det bare var oss to igjen så gjør hun det samme igjen og nå var hun ikke full. Hun setter seg på meg og da jeg endelig fikk reist meg opp så la hun seg med magen på låret mitt. Det endte med at jeg strøk henne på ryggen og slik pratet vi om alt og ingenting. Jeg skjønner ingenting av dette nå jeg. Jeg er 24 og hun er 21. Hva var dette for noe? Til tross for dette så vil jeg ikke lenger ha følelser for henne siden jeg føler at hun bare lekte med meg. 0 Siter
favn Skrevet 16. desember 2004 Skrevet 16. desember 2004 Nå skjønner jeg ingenting. Jeg hadde i første omgang ikke tenkt å dra til den jenta på festen hennes men så ringte venninna og lurte på om jeg kom og jeg dro til slutt siden de spurte så mye. Men så skjedde det noe som jeg ikke skjønner noe av. Jeg var som sagt redd for å få følelser for denne jenta igjen så jeg holdt meg i skinnet. Snakket bare når jeg måtte men snakket med de andre. Da det bare var oss tre igjen skulle hu plutselig begynne å bryte med meg. Altså måtte jeg ta på henne og hun prøvde å få meg i bakken. Jeg trodde først at hun var full og jattet med. Men etter at de andre jentene hadde dratt og det bare var oss to igjen så gjør hun det samme igjen og nå var hun ikke full. Hun setter seg på meg og da jeg endelig fikk reist meg opp så la hun seg med magen på låret mitt. Det endte med at jeg strøk henne på ryggen og slik pratet vi om alt og ingenting. Jeg skjønner ingenting av dette nå jeg. Jeg er 24 og hun er 21. Hva var dette for noe? Til tross for dette så vil jeg ikke lenger ha følelser for henne siden jeg føler at hun bare lekte med meg. Jeg lurer på om du tøyser på Dol? Hvorfor legger du ut i det vide og brede om detaljer på denne måten? Forslag: Ro ned, senk skuldrene og ikke prøv å analysere hvert sekund av dagene dine rett ihjel. Du skal være glad for at jenta / jentene ikke vet at du dissekerer hvert fnugg som skjer. 0 Siter
mil1365380270 Skrevet 16. desember 2004 Skrevet 16. desember 2004 Nå skjønner jeg ingenting. Jeg hadde i første omgang ikke tenkt å dra til den jenta på festen hennes men så ringte venninna og lurte på om jeg kom og jeg dro til slutt siden de spurte så mye. Men så skjedde det noe som jeg ikke skjønner noe av. Jeg var som sagt redd for å få følelser for denne jenta igjen så jeg holdt meg i skinnet. Snakket bare når jeg måtte men snakket med de andre. Da det bare var oss tre igjen skulle hu plutselig begynne å bryte med meg. Altså måtte jeg ta på henne og hun prøvde å få meg i bakken. Jeg trodde først at hun var full og jattet med. Men etter at de andre jentene hadde dratt og det bare var oss to igjen så gjør hun det samme igjen og nå var hun ikke full. Hun setter seg på meg og da jeg endelig fikk reist meg opp så la hun seg med magen på låret mitt. Det endte med at jeg strøk henne på ryggen og slik pratet vi om alt og ingenting. Jeg skjønner ingenting av dette nå jeg. Jeg er 24 og hun er 21. Hva var dette for noe? Til tross for dette så vil jeg ikke lenger ha følelser for henne siden jeg føler at hun bare lekte med meg. Umulig å si om hun ville du skulle ta initiativ til noe, eller om hun bare leker med deg. Høres ganske barnslig ut, så kan være det siste. Uansett var det lurt å ikke gjøre noe nå, når dere har vært fra hverandre i juleferien,finner du ut hva du egentlig føler, og hun får tenkt seg om. Kanskje hun kommer sterkere tilbake etter jul? Tør ta litt mer initiativ selv? Nå kan dere ha kontakt uten denne venninnen imellom, da er det lettere å finne ut av ting :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.