Gå til innhold

hei...

Anbefalte innlegg

Hei på dere....

Hvordan går det her?

Har ikke vært her på en stund nå, men det virker jo ikke som dere savner meg... Neida.

Jeg har ikke vært her på en stund fordi jeg har følt at jeg har blitt friskere av å være her...

Dere hjalp meg faktisk nesten ut av sf'en....

Men så tenkte jeg... HVem er det jeg luerer? Jeg kan jo ikke leve et liv uten sf!! Har gjort det nesten siden jeg skrev her sist, men nå skjærer det seg fullstendig.

Jeg vil jo faktisk på en eller annen måte ha sf'en min!! Har savnet den jeg... Nå har jeg fått den tilbake... Er ganske frustrert....

Alt har gått veldig fint med meg egentlig, ihvertfall til nå...

Har fått karakterkortet....

Har gått ned i alle fag untatt ett... lå på femmere før...Så firere så treere... Det går liksom feil vei!!!

Mamma og pappa er så bekymret at de har pratet med en privatskole... Vi har ikke så veldig god råd, for vi har nettopp flyttet, og nå vil de betale mellom 30 og 40 000 for meg på skole i året!!!

Er ikke keen på den såkalte typen min mer heller...

Har liksom inegn ting å leve for mer!!! Eller jo... Kaninen min liker jeg veldig godt....

Nei. Vil bare si at jeg tar meg en lang pause herfra tror jeg... Kanskje jeg stikker innom og leser litt om dere, men vet ikke om jeg orker å skrive....

Jeg har forresten prøvd å ta livet mitt 3ganger siden jeg skrev her sist...

Piller og kniv...

Har aldri skåret meg sånn før... Nå har jeg skikkelig stygge arr/merker der...

Vil bare si at jeg er glad i alle sammen her!!!Kommer til å savne dere...

Har forresten fått en svulst nå... Får vite imorgen om det er kreft eller hva det er..

Klem modell....

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/16750-hei/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest (Anonymous)

Dette innlegget var ikke helt troverdig…

Det er jo dumt at du tydeligvis ikke har det spesielt bra, men det er ikke nødvendig å overdrive for å få hjelp. Beklager hvis det er sant alt det du skriver, men jeg er også bare helt ærlig når jeg sier at jeg ikke tror det.

En liten ting til: ikke ha for store forhåpninger til Internett og til mennesker du møter på der, spesielt på diskusjonsforum. Da blir du bare skuffet. Man kan få kontakt med enkelte personer som blir ordentlige venner, men når man kun blir kjent i en ”gruppe” som denne, under full anonymitet, da blir ikke ”forhold” så nære. Vi har alle liv utenom Internett også, som tross alt er viktigst.

Dersom det man mangler / trenger er oppmerksomhet og omsorg, er ikke steder som dette det rette stedet å søke det. Internett er ikke nok!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/16750-hei/#findComment-76916
Del på andre sider

Dette innlegget var ikke helt troverdig…

Det er jo dumt at du tydeligvis ikke har det spesielt bra, men det er ikke nødvendig å overdrive for å få hjelp. Beklager hvis det er sant alt det du skriver, men jeg er også bare helt ærlig når jeg sier at jeg ikke tror det.

En liten ting til: ikke ha for store forhåpninger til Internett og til mennesker du møter på der, spesielt på diskusjonsforum. Da blir du bare skuffet. Man kan få kontakt med enkelte personer som blir ordentlige venner, men når man kun blir kjent i en ”gruppe” som denne, under full anonymitet, da blir ikke ”forhold” så nære. Vi har alle liv utenom Internett også, som tross alt er viktigst.

Dersom det man mangler / trenger er oppmerksomhet og omsorg, er ikke steder som dette det rette stedet å søke det. Internett er ikke nok!

hei, hvilken rett har du til å påstå at hun overdriver. veldig unødvendig av deg.

jeg har sett andre forum blitt helt ødelagt fordi folk begynner å diskutere om den og den og den bare overdriver og dikter opp ting, håper det samme ikke skjer her! hva er vitsen me det da? hvordan kan du vite at det modell skriver ikke stemmer?? ( d kan du ikke!)

må da gå an å stole på folk her....

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/16750-hei/#findComment-76946
Del på andre sider

Laila Sundgot Schneider, Lege

Kjære modell! Innlegget ditt er på kanten av hva vi tolerer. Det kan se ut som om du har et sammensatt problem, hvor kanskje SF er en av flere problem som du sliter med. Jeg er enig med (Anonymous) at du er i behov av hjelp på en annen måte enn det vi kan bidra med. Det er ikke ønskelig å høre hvor mange ganger du har prøvd å ta ditt eget liv, dette kan virke negativt på mange av brukerne og du oppfordres til å søke hjelp for dine problem hos det offentlige helsevesen, lykke til!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/16750-hei/#findComment-77015
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...