nilia Skrevet 10. desember 2004 Skrevet 10. desember 2004 Jeg skulle så gjerne hatt sangteksten til Jørn Hoel: "Ei hand å holde i". Er det noen som har den? På forhånd tusen takk for svar. 0 Siter
Line Skrevet 10. desember 2004 Skrevet 10. desember 2004 Se, den nye dag e din, som en gave.Kjenn en varm og rolig vind, inn fra havet, La livet låne dæ, i denne ......... Kom og vær slik du er. Ei hand å holde i, når natt går mot dag, og ein stille sang om livet sett i våre hjertelag. Ei hand å holde i når sol skal gå ned, og vi aner at den tid vi har vil fly av sted, og vi må følge med. Husker dessverre ikke resten (det er ikke sikkert det ble heeelt rett det der heller), og finner det ikke sånn med det samme når jeg søker på nettet... 0 Siter
Gjest Big Mac Skrevet 10. desember 2004 Skrevet 10. desember 2004 Ei hand å holde i Tekst: Trygve Hoff. Melodi: Svein Gundersen Se, den nye dagen er din , som en gave. Kjenn, en varm og vårlig vind inn fra havet. La livet låne deg, i den myke timen. Kom og vær, den du er... Ei hand å holde i, når natt går mot dag. Og den stille sang om livet selv i våre Hjerte slag. Ei hand å holde i når sol skal gå ned. Å vi minne om den tid vi har vil fly Av sted, og vi må følge med. Her er målet som du så, i det fjerne. Se at du får lov til å bo, på en stjerne. De enkle ting vi har er selve nakne livet. Gi ditt svar, du som har... Ei hand å holde i, når natt går mot dag. Og den stille sang om livet selv i våre hjerte slag. Ei hand å holde i, når sol skal gå ned. Å vi minnes om det liv vi har, Vil fly av sted, og vi må følge med. 0 Siter
nilia Skrevet 10. desember 2004 Forfatter Skrevet 10. desember 2004 Heisann Tusen takk begge to. Men er det bare to vers på denne sangen? Den skal nemlig kopieres opp, og synges på en juleavsluttning, så det er litt viktig at jeg får tak i hele sangen Har søkt på nettet, både hos google og kvasir, men finner alle andre sanger enn denne.....typisk:) 0 Siter
Gjest Big Mac Skrevet 10. desember 2004 Skrevet 10. desember 2004 Heisann Tusen takk begge to. Men er det bare to vers på denne sangen? Den skal nemlig kopieres opp, og synges på en juleavsluttning, så det er litt viktig at jeg får tak i hele sangen Har søkt på nettet, både hos google og kvasir, men finner alle andre sanger enn denne.....typisk:) Ser sånn ut her: http://1valerenga.no/gammelt/qvadis.php men jeg vet ikke. 0 Siter
nilia Skrevet 10. desember 2004 Forfatter Skrevet 10. desember 2004 Ser sånn ut her: http://1valerenga.no/gammelt/qvadis.php men jeg vet ikke. Tuuusen takk! Du er en knupp Kjempeklem fra meg 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.