Ulrikke Skrevet 12. desember 2004 Skrevet 12. desember 2004 På torsdag begynte jeg å hoste, og jeg har hostet som en gal siden. Fryktelig slitsomt. En blanding av tørrhoste og slimhoste. Begynte i ny jobb 1.oktober, på småbarnsavdeling i barnehage, og har hatt tre runder med snørr/forkjølelse siden da. Hadde egentlig ikke regnet med noe annet. Men denne hosten kom etter at jeg var ferdig med siste "snørr-runde". Jeg er ikke snørrete nå, bare hoster. Sambo sier jeg skal gå til lege, men jeg føler meg som en hypokonder da - jeg hoster jo bare! Før i dag hadde jeg 38,0 - jeg har ikke målt i det siste. Kan dette være noe som bør behandles, eller kan jeg bare se det an? 0 Siter
Gjest LucySky Skrevet 12. desember 2004 Skrevet 12. desember 2004 Mannen min har hatt hoste i tre uker (begynner å bli bra nå), og det helt uten snørr eller sår hals. Jeg tror det er en virus som går. Om jeg skal dømme etter hva jeg hører på buss, tog og trikk - og på møter! Går feberen plutselig opp, eller du føler deg dårlig, må du jo ta deg en tur til legen for å bli lyttet på. men ellers høres det ut som det mannen min har (har hatt). 0 Siter
stromme Skrevet 12. desember 2004 Skrevet 12. desember 2004 Jeg startet som deg, for en måned siden, med bare hoste. Hostet og hostet og ble nesten gal. Tok blodprøve og fikk beskjed om at dette ikke var bakterie men virus, ikke noe å gjøre med. Så ble jeg tettere i brystet av slimet og fikk vite av legen at jeg hadde fått bronkitt. Så fikk jeg halsbetennelse og deretter bihulebetennelse. Nå går jeg på antibiotika fordi det hele gikk over i betennelser og først nå begynner jeg å bli bedre. Så kom deg til legen du. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.