belge Skrevet 29. desember 2004 Skrevet 29. desember 2004 Hei. Jeg har en sønn på snart 15 som har fått diagnose AD/HD, og som i tillegg er svært umoden for alderen. Han har heller ikke kommet i puberteten. I alle år har han vært sengevæter, og får tabletter som minker nattetissingen, men han har fremdeles uhell i sengen ca en gang i uken. Er det noen sammenheng mellom AD/HD og sengevæting? Vil i såfall nattevætingen kunne bli bedre når han nå skal begynne med Concerta for sin AD/HD? 0 Siter
Gjest xx 63 Skrevet 29. desember 2004 Skrevet 29. desember 2004 Vet ikke om sengevæting og ADHD kan ha en sammenheng. Men du skulle kanskje skrive spørsmålet i forumet for bokstavbarn, da det der er mange som har erfaring med ADHD og andre nevropsykologiske diagnoser. 0 Siter
Gjest true_love Skrevet 29. desember 2004 Skrevet 29. desember 2004 Jeg kan bare snakke utifra min bror som også har AD/HD, han har vært sengevæter siden han var liten og tror enda han har uhell, men at det har blitt bedre. Men kan jo bare være tilfeldig også. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.