Gå til innhold

Huller


cecily

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Moderator

Hei!

Har du mulighet til å gi oss noen konkrete eksempler på det du har observert? Helst med link til innlegget, eller evt. tittel og tidspunkt for posting.

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Har du mulighet til å gi oss noen konkrete eksempler på det du har observert? Helst med link til innlegget, eller evt. tittel og tidspunkt for posting.

Vennlig hilsen

Nåja, jeg får ikke til linker, det ender bare opp med link til selve forumsiden, så det er ikke verdt å prøve på.

Men det som er litt rart er at hullene flytter på seg. Det var hull i "ka er normalt4" på seksualitet, men er det ikke nå. Det var også der jeg fikk svar som ikke var til meg, men plutselig så hadde innleggene ommøblert seg litt.

Jeg så nettopp av det var hull langt nede i "Har du målt din kjærestes penis?" på samme forum.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Har du mulighet til å gi oss noen konkrete eksempler på det du har observert? Helst med link til innlegget, eller evt. tittel og tidspunkt for posting.

Vennlig hilsen

Innlegget mitt til SDD 22:46 er nå på feil sted. Det ligger nå under mitt svar til Wilhelma (tror jeg) og mellom mine to svar er det et for stort trappetrinn. Jeg postet ikke svaret mitt der, men svarte direkte til SDD via "svar til meg".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innlegget mitt til SDD 22:46 er nå på feil sted. Det ligger nå under mitt svar til Wilhelma (tror jeg) og mellom mine to svar er det et for stort trappetrinn. Jeg postet ikke svaret mitt der, men svarte direkte til SDD via "svar til meg".

Ser nå at det er fullstendig rot i linjene under tråden "har du..." Mitt svar til Wilhelma (28.12/ 22:47) ligger ligger under SDD sitt (28.12/ 23:13). Amber svarte til meg, men det ligger nå under Wilhelma.

Om du klarer å følge..

Poenget er at innleggene er ommøblert og ligger nå på feil sted.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nåja, jeg får ikke til linker, det ender bare opp med link til selve forumsiden, så det er ikke verdt å prøve på.

Men det som er litt rart er at hullene flytter på seg. Det var hull i "ka er normalt4" på seksualitet, men er det ikke nå. Det var også der jeg fikk svar som ikke var til meg, men plutselig så hadde innleggene ommøblert seg litt.

Jeg så nettopp av det var hull langt nede i "Har du målt din kjærestes penis?" på samme forum.

Nå skal du lære deg å lage linker.

Du skal ikke rote rundt oppe i adressefeltet der oppe, du skal stå med pila på det hvite rundt teksten som står i innlegget du skal linke til, hvor som helst på det hvite ved teksten.

Så klikker du med høyre musknapp - og da kommer det opp en går rute hvor det står Properties NEDERST. velg den.

da kommer det opp en lysebrun rute hvor det står ADDRESS: det som står der - er adressen til selve innlegget ditt.

Legg pila over den linkadressen i det brune feltet og marker HELE linjen blå og klikk på høyre musetast igjen, og velg COPY...

Når du da skal dele med deg av den linken - så høyreklokker du bare og velger PASTE.

Kom igjen nå! - prøv!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå skal du lære deg å lage linker.

Du skal ikke rote rundt oppe i adressefeltet der oppe, du skal stå med pila på det hvite rundt teksten som står i innlegget du skal linke til, hvor som helst på det hvite ved teksten.

Så klikker du med høyre musknapp - og da kommer det opp en går rute hvor det står Properties NEDERST. velg den.

da kommer det opp en lysebrun rute hvor det står ADDRESS: det som står der - er adressen til selve innlegget ditt.

Legg pila over den linkadressen i det brune feltet og marker HELE linjen blå og klikk på høyre musetast igjen, og velg COPY...

Når du da skal dele med deg av den linken - så høyreklokker du bare og velger PASTE.

Kom igjen nå! - prøv!

Testing 1-2-3

http://forum.doktoronline.no/forum/bin/show.wa?msgid=2386232

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skal du lære deg å lage linker.

Du skal ikke rote rundt oppe i adressefeltet der oppe, du skal stå med pila på det hvite rundt teksten som står i innlegget du skal linke til, hvor som helst på det hvite ved teksten.

Så klikker du med høyre musknapp - og da kommer det opp en går rute hvor det står Properties NEDERST. velg den.

da kommer det opp en lysebrun rute hvor det står ADDRESS: det som står der - er adressen til selve innlegget ditt.

Legg pila over den linkadressen i det brune feltet og marker HELE linjen blå og klikk på høyre musetast igjen, og velg COPY...

Når du da skal dele med deg av den linken - så høyreklokker du bare og velger PASTE.

Kom igjen nå! - prøv!

Det gikk jo!! Fantastisk!

TUSEN TAKK!

Den opplæringen der trengte jeg.

Jeg er evig takknemmelig og en ekte flisafan i ualminnelige tider.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skal du lære deg å lage linker.

Du skal ikke rote rundt oppe i adressefeltet der oppe, du skal stå med pila på det hvite rundt teksten som står i innlegget du skal linke til, hvor som helst på det hvite ved teksten.

Så klikker du med høyre musknapp - og da kommer det opp en går rute hvor det står Properties NEDERST. velg den.

da kommer det opp en lysebrun rute hvor det står ADDRESS: det som står der - er adressen til selve innlegget ditt.

Legg pila over den linkadressen i det brune feltet og marker HELE linjen blå og klikk på høyre musetast igjen, og velg COPY...

Når du da skal dele med deg av den linken - så høyreklokker du bare og velger PASTE.

Kom igjen nå! - prøv!

Prøver jeg også:

http://forum.doktoronline.no/forum/images/common/thread-none.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skal du lære deg å lage linker.

Du skal ikke rote rundt oppe i adressefeltet der oppe, du skal stå med pila på det hvite rundt teksten som står i innlegget du skal linke til, hvor som helst på det hvite ved teksten.

Så klikker du med høyre musknapp - og da kommer det opp en går rute hvor det står Properties NEDERST. velg den.

da kommer det opp en lysebrun rute hvor det står ADDRESS: det som står der - er adressen til selve innlegget ditt.

Legg pila over den linkadressen i det brune feltet og marker HELE linjen blå og klikk på høyre musetast igjen, og velg COPY...

Når du da skal dele med deg av den linken - så høyreklokker du bare og velger PASTE.

Kom igjen nå! - prøv!

Prøver igjen:

http://forum.doktoronline.no/forum/bin/show.wa?msgid=2386232

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yess, da fikk jeg det til, også.

Thank you, flisa ;)

Jeg lærte det før deg, ædda bædda.

Første linken til amber var blaaaaank.... nænænænæ

*egle egle*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg lærte det før deg, ædda bædda.

Første linken til amber var blaaaaank.... nænænænæ

*egle egle*

*rekker tunge tilbake*

;)

he he, det er morsomt å lære noe nytt. Neste gang vinner jeg, så det såh -

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*rekker tunge tilbake*

;)

he he, det er morsomt å lære noe nytt. Neste gang vinner jeg, så det såh -

Jaha? Så det tror du jah.

(Det er flaut, men jeg kunne ikke lage skikkelige linker før nå.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaha? Så det tror du jah.

(Det er flaut, men jeg kunne ikke lage skikkelige linker før nå.)

...*sshhhhj...*

-

-

-

...ikke jeg heller. *gremme seg*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...