Gå til innhold

få sex - slutte med medisin?

Anbefalte innlegg

Går til psykolog og ripper opp i vonde barndomsminner. Derfor har jeg fått ei ny "kule" med depresjon/grining/apati/smerte....osv. Jeg er skuffet over at jeg trenger å ha det sånn, selv om jeg tar medisin(lykkepiller). Skal ikke det hjelpe litt på det vonde?

Det eneste jeg vil er å ha sex. Pule bort alt det vonde. Jeg vet at det hjelper. Helst ei hel natt...til det er fysisk umulig å få til mer! Da blir jeg rolig og lykkelig og mindre redd. Men det eneste jeg greier å ordne meg er skulder til å gråte på, trøst og noen til å synes synd på meg. Absolutt det siste jeg trenger. Får meg bare til å føle meg stakkarslig og liten.

Jeg er opprådd, takler ikke sosial omgang og gruer meg forferdelig til en ny omgang hos psykolog. Attpåtil er jeg bare et grise-pervo-hue som tenker på sex hele tida.

hilsen en stakkarslig og forvirret

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/17068-f%C3%A5-sex-slutte-med-medisin/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nils Håvard Dahl, psykiater

Fikk bare lyst til å kommentere innlegget ditt.

Jeg synes det var svært konstruktivt. Sex som demper av frustrasjon og som en positiv kraft som demper depresjon og angst er alt for lite beskrevet.

Vi blir tutet ørene fulle av passive og regressive metoder som gråt, trøst, at noen synes synd på osv. For ikke å snakke om den uendelige troen på å snakke _ut_ om..... Det kan være vel og bra, men ditt alternativ synes jeg høres uhyre konstruktivt ut (for mange, ikke for alle).

Fikk bare lyst til å kommentere innlegget ditt.

Jeg synes det var svært konstruktivt. Sex som demper av frustrasjon og som en positiv kraft som demper depresjon og angst er alt for lite beskrevet.

Vi blir tutet ørene fulle av passive og regressive metoder som gråt, trøst, at noen synes synd på osv. For ikke å snakke om den uendelige troen på å snakke _ut_ om..... Det kan være vel og bra, men ditt alternativ synes jeg høres uhyre konstruktivt ut (for mange, ikke for alle).

Takk! Du høres ut som et klokt menneske. I hvert fall flink til og dempe min dårlige samvittighet. først med innlegget ditt om dagens småbarnsmødre og nå dette. ble i godt humør av svaret ditt:o)

Lyst til å komme meg ut og gjøre noe konstruktivt, feks sjekke opp et skikkelig mannfolk! Spørs bare om jeg tør når det kommer til stykket... er søt men har dårlig selvtillit. Jeg burde fått en elsker på blå resept!

noen som har noen gode, utradisjonelle sjekketriks? hvor vanker de beste mannfolka?

hilsen fra en litt gladere

Takk! Du høres ut som et klokt menneske. I hvert fall flink til og dempe min dårlige samvittighet. først med innlegget ditt om dagens småbarnsmødre og nå dette. ble i godt humør av svaret ditt:o)

Lyst til å komme meg ut og gjøre noe konstruktivt, feks sjekke opp et skikkelig mannfolk! Spørs bare om jeg tør når det kommer til stykket... er søt men har dårlig selvtillit. Jeg burde fått en elsker på blå resept!

noen som har noen gode, utradisjonelle sjekketriks? hvor vanker de beste mannfolka?

hilsen fra en litt gladere

Hvis det er et uforpliktende knull du er ute etter, får du det garantert hvis du går inn på Eros Chat. Der florerer det med mer eller mindre single menn som har lyst og vilje.

Hvis det er et uforpliktende knull du er ute etter, får du det garantert hvis du går inn på Eros Chat. Der florerer det med mer eller mindre single menn som har lyst og vilje.

"uforpliktende knull" er nok ikke en helt dekkende betegnelse på det jeg er ute etter. det blir for kaldt. fysisk kjærlighet er det nok jeg søker... uansett må det være langvarig, rå, varm og engasjert sex for at det skal duge til å løse opp noe av det jeg sliter med. og det nytter ikke med bare èn gang...hehe

å pule seg sliten noen ganger hver dag må til. det vil si timesvis. hvilket mannfolk er det som gidder å være med på det i lengden, for å opprettholde den psykiske helsa til dama??? må vel være en god porsjon kjærlighet med på lasset da tenker jeg...

"uforpliktende knull" er nok ikke en helt dekkende betegnelse på det jeg er ute etter. det blir for kaldt. fysisk kjærlighet er det nok jeg søker... uansett må det være langvarig, rå, varm og engasjert sex for at det skal duge til å løse opp noe av det jeg sliter med. og det nytter ikke med bare èn gang...hehe

å pule seg sliten noen ganger hver dag må til. det vil si timesvis. hvilket mannfolk er det som gidder å være med på det i lengden, for å opprettholde den psykiske helsa til dama??? må vel være en god porsjon kjærlighet med på lasset da tenker jeg...

Hei. jeg er også ei jente som har det slik som du.

Jeg har en elsker jeg møter av og til, men det er kun sex fra hans side.

Det er bare det jeg vil si, at det fungerer egentlig bra på meg dette opplegget, etter ei het natt med ham er jeg "psykisk tilfreds", dvs.rolig i mange dager etterpå. Får ikke nok sex liksom. (har problemer med angst ellers).

Men det er en hake ved dette. Og det er at jeg har opplevd enkelte av mine elskere som ikke forstår meg, de tror jeg er nymfoman og "mobber" meg fordi jeg er så kåt. Og det er veldig vondt og nedverdigende. Opplevde det senest i går.

Så pass på å finn deg en elsker som respekterer at du er kåt, en som forstår at det er som en slags "narkotikum" du trenger fordi du har det vondt inni deg. Prøv å forklar ham det.

Ja, Eros er en fin plass å finne seg en elsker på , MEN jeg har iallefall inntrykk av at de fleste menn der er opptatte, dvs.gifte/samborere, og ikke single slik som "Gretchen" sier.

Ønsker deg lykke til!

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...