Gå til innhold

WEBMASTER


Gjest Tory

Anbefalte innlegg

Og hva med nicket "Naftalin" som så langt har skrevet ETT innlegg, som i sin helhet er et personangrep.

Skal du først kaste boomerang så pass på at den ikke treffer deg selv mitt i skallen neste gang.

Det er etter min oppfatning viktig at man registrerer et nick hvis man skal bli tatt seriøst med innlegg skrevet av det nicket - hvis ikke kan man fort få en hel drøss som benytter samme nick som skriver innlegg som gir uttrykk for en rekke forskjellige meninger og gjør debatt med det nicket håpløst.

Nicket kan du beskytte her:

http://forum.doktoronline.no/mp/uprofile

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Naftalin

Og hva med nicket "Naftalin" som så langt har skrevet ETT innlegg, som i sin helhet er et personangrep.

Skal du først kaste boomerang så pass på at den ikke treffer deg selv mitt i skallen neste gang.

Kanskje jeg underskrev med Naftalin for å slippe personangrep fra deg?

Det er jo det du kan best :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mann 32

Kanskje jeg underskrev med Naftalin for å slippe personangrep fra deg?

Det er jo det du kan best :)

*LOL* skrive et personangrep med falskt nick for å slippe personangrep..Jaja, god bedring !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...