Gå til innhold

To forslag til Anker


Feline

Anbefalte innlegg

1) La den velgeforumkolonnen stå også på siden for "nye innlegg", så blir det enklere å gå direkte til et forum om man bestemmer seg for det.

2) La velgeforumkolonnen bli litt smalere sånn at det blir bedre plass til innleggene våre på resten av skjermen (synes særlig innleggslistekolonnen er for smal)

3) (ok, da ble det flere enn 2 forslag ;) Ha mindre luft øverst på innleggslistekolonnen, slik at vi ser flere av innleggene i stedet for tomme linjer.

4) Scrollfunksjonen i velgeforumkolonnen er veldig kul, men det går fryyyyktelig sakte på sykdommer som det er så mange av - går det an å gjøre noe så den blir raskere?

Forventningsfull hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hiver meg på med er lite forslag jeg også. Når jeg velger og lese et innlegg, så synes jeg at det er litt irriterende at svarene på innleggene blir "skråstilt" under hovedtråden. Jeg liker og se hvem som har svart med det samme, uten og scrolle sideveis.. Mye bedre hvis de hadde stått rett under hverandre.

Ellers så synes jeg nye DOL ble fin jeg, det tar vel bare litt tid og komme inn i endringene.

MVH

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hiver meg på med er lite forslag jeg også. Når jeg velger og lese et innlegg, så synes jeg at det er litt irriterende at svarene på innleggene blir "skråstilt" under hovedtråden. Jeg liker og se hvem som har svart med det samme, uten og scrolle sideveis.. Mye bedre hvis de hadde stått rett under hverandre.

Ellers så synes jeg nye DOL ble fin jeg, det tar vel bare litt tid og komme inn i endringene.

MVH

Jeg synes denne skråstillingen er bra, for det gjør at det er lett å se hvem som har svart på hvilket innlegg. Står alt rett under hverandre er det jo umulig å skille ut.

Men forslag: Ha kortere grense for antall tegn i emnefeltet, så blir de ikke så lange at Nellie og vi andre må skrolle til høyre.

Og i tillegg: Litt bredere innleggskolonne (ta gjerne 10% av meldingskolonnen og litt av velgforumkolonnen)

Hilsen fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Christian Anker, lege

1. Det er satt på listen.

2. Enig.

3. Enig.

4. Det lar seg dessverre ikke gjøre.

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes denne skråstillingen er bra, for det gjør at det er lett å se hvem som har svart på hvilket innlegg. Står alt rett under hverandre er det jo umulig å skille ut.

Men forslag: Ha kortere grense for antall tegn i emnefeltet, så blir de ikke så lange at Nellie og vi andre må skrolle til høyre.

Og i tillegg: Litt bredere innleggskolonne (ta gjerne 10% av meldingskolonnen og litt av velgforumkolonnen)

Hilsen fra

Noe som sikkert vil lette deres problemer, er om dere justerer framenes størrelse selv. Dette lar seg nemlig gjøre med både innleggsvinduet og det vinduet du leser dette fra. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1. Det er satt på listen.

2. Enig.

3. Enig.

4. Det lar seg dessverre ikke gjøre.

Vennlig hilsen

Beklager Anker, du er nok en flink lege, men på pnkt 4 strakk ikke kunnskapene til.

Etter å ha sett litt nærmere på forumvalgmenyen, ser jeg at dette er java applet, og det skal ikke være noe problem å få denne kjappere. Snakk med programmereren din en gang til du. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest flodhest

Noe som sikkert vil lette deres problemer, er om dere justerer framenes størrelse selv. Dette lar seg nemlig gjøre med både innleggsvinduet og det vinduet du leser dette fra. :-)

Nope. Det går ikke her i IE5 i alle fall. Jeg får ikke dratt streken hverken til høyre eller venstre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Christian Anker, lege

Beklager Anker, du er nok en flink lege, men på pnkt 4 strakk ikke kunnskapene til.

Etter å ha sett litt nærmere på forumvalgmenyen, ser jeg at dette er java applet, og det skal ikke være noe problem å få denne kjappere. Snakk med programmereren din en gang til du. :-)

Appleten er ikke laget av oss og class-filen må i så fall produseres på nytt av den som opprinnelig laget den hvilket er et amerikanske firma.

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Claudia

Nope. Det går ikke her i IE5 i alle fall. Jeg får ikke dratt streken hverken til høyre eller venstre...

Jeg har IE5 og får det til. Prøv igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Appleten er ikke laget av oss og class-filen må i så fall produseres på nytt av den som opprinnelig laget den hvilket er et amerikanske firma.

Vennlig hilsen

.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest flodhest

Jeg har IE5 og får det til. Prøv igjen :)

Jeg prøver og prøver og prøver, men det går altså ikke her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...