Gå til innhold

Vedrørende utestenging av folk.


Gjest (Anonymous)

Anbefalte innlegg

Gjest (Anonymous)

Når folk blir utestengt, men dukker opp igjen i tilnærmet lik drakt - eks. Meg Ryan som dukket opp igjen som Meg Ryan :-) Skjer det noe da? Når hun i tillegg skryter av at det er lett å komme seg inn igjen.

Blir litt frustrert! Utestenging har ingen virkning!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Slik jeg har forstått det er det bare å få seg ett nytt nick på en annen mailadresse enn den som er registrert hos DOL. så vanskelig er det vist nok ikke. Men virkningen med utestegning er jo heller dårlig når det er så enkelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Meg Ryan" ville ikke kunne dukke opp som "Meg Ryan :-)" dersom "Meg Ryan" var et registrert nick.

Dette fordi "Meg Ryan" allerede er registrert på det utestengte brukernavnet, og testen som skal sikre at ingen andre bruker samme nick fjerner ":", "-" og ")" m.fl.

Så "Meg Ryan :-)" blir til "megryan" i nickdatabasen, og man får således ikke lov til å bruke det.

Hun som ble utestengt har imidlertid tatt seg nicket "Meg Ryan :o)". Der er nesen en "o" som jo er en bokstav, og dermed blir det "megryano" når det testes mot de registrerte nickene, og det er et nick som kan registreres.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest webmaster

Vitsen med utestenging er å gi en reaksjon og med det vise at vi ikke tolererer oppførselen vedkommende har vist. Det fleste forstår det etter å ha blitt utestengt en eller to ganger og retter seg etter reglene.

Den som blir utestengt og vil inn igjen må opprette en ny mailadresse for hver gang de registrerer en ny bruker for å komme seg inn igjen. Jeg regner med at det er måte på hvor mange ganger folk gidder å holde på slik, selv om det er fort gjort både å registrere ny mailadresse og ny bruker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest (Anonymous)

"Meg Ryan" ville ikke kunne dukke opp som "Meg Ryan :-)" dersom "Meg Ryan" var et registrert nick.

Dette fordi "Meg Ryan" allerede er registrert på det utestengte brukernavnet, og testen som skal sikre at ingen andre bruker samme nick fjerner ":", "-" og ")" m.fl.

Så "Meg Ryan :-)" blir til "megryan" i nickdatabasen, og man får således ikke lov til å bruke det.

Hun som ble utestengt har imidlertid tatt seg nicket "Meg Ryan :o)". Der er nesen en "o" som jo er en bokstav, og dermed blir det "megryano" når det testes mot de registrerte nickene, og det er et nick som kan registreres.

Næmen, er det ikke Fru. Wannabe Wemaster.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...