Gjest virus problemer Skrevet 13. februar 2005 Skrevet 13. februar 2005 Kjørte Trend Micro,den fant 28 infiserte filer,men det er et jeg ikke greier å fjerne:Troj istbar-ey. Korleis skal jeg få fjernet den,det går ikke å delete,får beskjed om at det er i bruk. Om jeg kjører ad adware så kan den finne 40-50 filer som kan fjernes og dei tar jeg vekk,om jeg kjører programmet med en gang etter dette så kan den finne 28 nye,er det slik det skal vere? 0 Siter
sheba Skrevet 13. februar 2005 Skrevet 13. februar 2005 Kanskje du kan få løst det ved å gå inn på hjemmesiden til et anti-virus selskap, de har info om de fleste kjente virus pluss verktøy for og fjerne dem.. 0 Siter
fnutt Skrevet 17. februar 2005 Skrevet 17. februar 2005 istbar er noe dritt og det kan godt være at Adaware ikke klarer å fjerne istbar. Du kan forsøke å starte PC'en i sikkermodus (da skal istbar normalt ikke kunne kjøre) og så scanne med Adaware. Ellers kan du også forsøke med Spybot Search & Destroy (Søk i Google). 0 Siter
Gjest virus problemer Skrevet 18. februar 2005 Skrevet 18. februar 2005 istbar er noe dritt og det kan godt være at Adaware ikke klarer å fjerne istbar. Du kan forsøke å starte PC'en i sikkermodus (da skal istbar normalt ikke kunne kjøre) og så scanne med Adaware. Ellers kan du også forsøke med Spybot Search & Destroy (Søk i Google). Takk fnutt.Fulgte rådet ditt,og viruset forsvant:-) 0 Siter
fnutt Skrevet 18. februar 2005 Skrevet 18. februar 2005 Takk fnutt.Fulgte rådet ditt,og viruset forsvant:-) Bra jobbet 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.