ShitDiddelyDo Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 Ingen kan tvinge deg til å prøve denne, men den metter og den er god på smak. Masse proteiner vet du med kjøttdeig og to sorter bønner. Bruker den ikke til middag, men til kveldskos med en pils eller rødvin Nettopp. Kveldskos. Jeg kan bare ikke helt forstå at suppe kan være like kos som sjølblandings med fast føde. Men hver sin smak. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Osiris Skrevet 19. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2005 Nettopp. Kveldskos. Jeg kan bare ikke helt forstå at suppe kan være like kos som sjølblandings med fast føde. Men hver sin smak. Enkelte ting kan ikke forklares, det må prøves. Tenk om du går glipp av noe vanvittig godt? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ShitDiddelyDo Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 Enkelte ting kan ikke forklares, det må prøves. Tenk om du går glipp av noe vanvittig godt? Vi snakker suppe her. Suppe med kjøttdeig. Det er rett og slett en grense for hvor godt det kan være. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
org Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 Jeg liker ikke bønner... Finnes det noe annet man kan putte oppi i stedet for bønner? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flisa Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 nam! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Osiris Skrevet 10. november 2006 Forfatter Del Skrevet 10. november 2006 nam! Ja den er veldig god. Men SDD trodde det hadde rabla for meg når jeg la ut oppskrifta. ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flisa Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 Ja den er veldig god. Men SDD trodde det hadde rabla for meg når jeg la ut oppskrifta. ) Han er ikke en kjøkkenets mann da...hehe 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hare1365380455 Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 Ja, vi hadde denne suppa i dag og den var kjempegod! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.