Gjest På slankern Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 Jeg er så glad i frokostblanding, men blir så fortvilet over alle de frokostblandingene som inneholder så mye sukker eller som man ikke blir mett av eller som ikke er gode... Har prøvd Dr. Lindbergs, men den var ikke noe god synes jeg. Go`dag Frukt er veldig god, men har 20% sukker... Jeg har nå begynt å eksperimentere med å blande egen musli: havregryn, kruskakli, mandler og solsikkefrø, men trenger noen flere forslag. Hva kan man putte i en frokostblanding som er sunt og som helst har mye fiber og lite sukker? Blir glad for forslag 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tjisis Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 Jeg spiser normalt en blanding av 4-korn, solsikkefrø, havrekli, linfrø og rosiner. Også bruker jeg Biola eller Cultura naturell på. (evt. Kefir innimellom). Tidligere hadde jeg også en nøttetype oppi (kan det ha vært pistasjnøtter?) og det var enda bedre! Men fant de ikke igjen i butikken og har nå glemt hva slags det egentlig var. Kjempegodt! Men ikke spesielt spennende. Når man blander selv slipper man, som du sier sukkertilsetningen. Også er det lettere å velge økologiske produkter hvis man syns det er et poeng. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tjisis Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 Begynte å klikke litt rundt etter frokostblandinger og kom over denne linken her vedr. pistasjnøtter: http://matportalen.no/Saker/1103802606.76 Synd! Men det gjelder forhåpentligvis kun de nevnte produktene?!?! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 Bland 4-korn, havregryn, solsikkekjerner, linfrø, byggryn, havrekli, kruskakli, mandler evt. rosiner til fest. Mmmmmm. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hare1365380455 Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 Jeg har havregryn med solsikkekjerner og noen rosiner av og til. Du kan også ha tørket aprikos i og andre nøtter. Ja, kashew-nøtter er godt i. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest annlovinda Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 Jeg har havregryn med solsikkekjerner og noen rosiner av og til. Du kan også ha tørket aprikos i og andre nøtter. Ja, kashew-nøtter er godt i. Jøss, så gammel tråd du klarte å 'rote' deg borti. Hehe. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hare1365380455 Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 Jøss, så gammel tråd du klarte å 'rote' deg borti. Hehe. Hehe, ja jeg så det etterpå.... Jeg søkte på tacosuppe og havnet i 2005. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mij Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 Forslag: Bruk skummet kulturmelk istedet for vanlig melk, og dryss kanel på toppen. Kjempesunt og nammenam! :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mij Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 Hehe, ja jeg så det etterpå.... Jeg søkte på tacosuppe og havnet i 2005. Næmmen, dæsjken.. Har ikke for vane å sjekke dato på innlegg jeg heller, visst ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hare1365380455 Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 Næmmen, dæsjken.. Har ikke for vane å sjekke dato på innlegg jeg heller, visst ;-) Hehe... Sånn er det når vi søker! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hare1365380455 Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 Forslag: Bruk skummet kulturmelk istedet for vanlig melk, og dryss kanel på toppen. Kjempesunt og nammenam! :-) Jeg er ikke så begeistret for kanel, men det gir kanskje en god smak? Blir det for surt uten? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest På slankern Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 Forslag: Bruk skummet kulturmelk istedet for vanlig melk, og dryss kanel på toppen. Kjempesunt og nammenam! :-) Oj! Ikke verst å få svar på et innlegg jeg skrev for over 2 år siden! ) Takk 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest På slankern Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 Hehe, ja jeg så det etterpå.... Jeg søkte på tacosuppe og havnet i 2005. Hehe, sånn kan det gå! Kunne ikke skjønne at det var mitt innlegg da jeg så det på "svar til meg". Hehe. Hadde helt glemt det! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hare1365380455 Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 Hehe, sånn kan det gå! Kunne ikke skjønne at det var mitt innlegg da jeg så det på "svar til meg". Hehe. Hadde helt glemt det! LOL 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 Hehe, sånn kan det gå! Kunne ikke skjønne at det var mitt innlegg da jeg så det på "svar til meg". Hehe. Hadde helt glemt det! Hvordan gikk det forresten med slankingen? ;-) (artig når gamle tråder dukker opp *S*) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.